رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

زمان صدور مجوزهای گردشگری باید به ۱۰ روز برسد

تاریخ بروزرسانی :
۲۴ تیر ۱۳۹۸

علی اصغر مونسان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بوروکراسی های اخذ مجوز در حوزه گردشگری باید در کشور کوتاه شود که در این راستا یکسری اقدامات انجام شده است.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر برای سرمایه گذاری از ۱۸ دستگاه استعلام صورت می‌گیرد و لازم است که تعداد این دستگاه ها کاهش یافته یا تجمیع شوند.

مونسان با بیان اینکه دغدغه رییس جمهوری کوتاه کردن فرآیند بوروکراسی برای سرمایه گذاری است، اظهار داشت: با کوتاه شدن این مسیر ظرفیت های گردشگری قزوین نیز بیشتر مورد شناسایی قرار می گیرد.

معاون رییس جمهور به ضرورت احداث هتل پنج ستاره در حوزه گردشگری پرداخت و گفت: اینکه در قزوین هتل پنج ستاره نداریم، خوب نیست و باید جایگاه استان در حوزه گردشگری متحول شود

مونسان با بیان اینکه استان قزوین به تهران نزدیک است و موقعیت جغرافیایی خوبی در کشور دارد، گفت: ۷۴۰ میلیون دلار سرمایه گذاری گردشگری در استان قزوین انجام می شود و نزدیکی این استان به مناطق شمالی سبب شده تا جایگاه ویژه ای برای قزوین لحاظ کنیم

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خاطرنشان کرد: ۱۱.۸ دهم میلیارد دلار رقم گردشگری کشور در سال گذشته بود که معادل سه درصد تولید ناخالص کشور محسوب می شود که با توجه به رقبای منطقه ای این رقم باید با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد دلاری به ۶ درصد برسد.

معاون رییس جمهوری به منظور بازدید از چند طرح گردشگری از قبیل مجتمع تفریحی بامسان، دهکده طبیعت، عمارت کلاه فرنگی، بنای عالی قاپو و… به استان قزوین سفر کرده است.
سفر به الموت و نشست با سازمان‌های مردم نهاد استان قزوین در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی از دیگر برنامه‌های صفر مونسان به قزوین است.

-گردشگری زمان صدور مجوزهای گردشگری باید به ۱۰ روز برسد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *