رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ خرداد ۱۳۹۴

ریشه فرهنگ عشایری در زندگی مردم کهگیلویه و بویراحمد نمایان است

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۳/۰۲-معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ریشه‌ی فرهنگ عشایری در تار و پور زندگی مردم کهگیلویه و بویراحمد نمایان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه‌ی کهگیلویه و بویراحمد، «فتاح محمدی» که در مراسم اختتامیه جشنواره‌ی فرهنگ عشایر و اقوام ایران زمین یاسوج سخن می‌گفت، افزود: برگزاری جشنواره کوچ عشایر یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه‌ی پایدار در حوزه‌ی گردشگری استان است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود اجرای این برنامه فرهنگی مهم در سال‌های آینده به‌صورت مطلوب‌تری برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که ریشه فرهنگ عشایری در تار و پور زندگی مردم کهگیلویه و بویراحمد نمایان است، این جشنواره می‌تواند نسل نوجوان و جوان را با فرهنگ کهن عشایری بیشتر آشنا کند.

محمدی تصریح کرد: برگزاری جشنواره کوچ عشایر در چنین ابعاد گسترده‌ای نشان‌دهنده‌ی مدیریتی قوی هم‌چنین هماهنگی بین دستگاهی خارج از هر گرایش سیاسی در سطح استان است که باید تقدیر شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره کوچ عشایر با رویکرد معرفی آئین‌ها، رسوم و ترویج فرهنگ غنی ایلات عشایری و توسعه‌ی گردشگری عشایری بیش از پیش با هدف کمک به رونق تولید مورد توجه قرار گیرد.

1449 ریشه فرهنگ عشایری در زندگی مردم کهگیلویه و بویراحمد نمایان است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *