رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ بهمن ۱۳۹۸

روستای توریستی چلک با قابلیت سرمایه گذاری

اشتراک گذاری

منطقه زیبای چلک (چیلک) در فاصله ۱۰ کیلومتری شهرستان نوشهر به سمت رویان، در استان مازندران قرار دارد.روستای چلک به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی آب وهوایی مطبوع دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۴۵۹ نفر با ۱۰۷ خانوار بوده‌است.این روستا دارای امکانات آب لوله کشی برق گاز وتلفن است.شغل اکثر ساکنین کشاورزی و دامپروری می باشد.این منطقه ی زیبا یکی از بهترین مناطق شمال کشور جهت سرمایه گذاری، ساخت و ساز، خرید و فروش زمین و ویلا، گردشگری و غیره می باشد. منطقه چلک دارای جمعیت بومی و غیر بومی زیادی می باشد که جمعیت غیر بومی آن بیشتر توریست هایی از سایر نقاط کشور می باشند.

روستای توریستی چلک با قابلیت سرمایه گذاری روستای توریستی چلک با قابلیت سرمایه گذاری

در منطقه چلک فاصله بین دریا و جنگل نهایتا ۲ کیلومتر می باشد و یک مکان بسیار زیبا جهت تفریحات و گذراندن اوقات فراغت می باشد.شروع پروژه هتل ۵ ستاره در سمت ساحل چلک، کاخ ریاست جمهوری، حضور ورزشکاران نامی و افتخار آفرین این مملکت همانند آقای گل جهان، علی دایی، علی پروین، همچنین شروع ساخت هتل ۵ ستاره در سمت ساحل، و مواردی بسیار دیگر از این دست باعث شده است تا منطقه چلک به محلی امن و مطمئن جهت سرمایه گذاری شناخته شود.

منطقه چلک از نظر قرارگیری در نقشه نیز به نحوی استراتژیک نیز محسوب می شود نزدیکی به شهرستان نوشهر و جاده چالوس،فرودگاه، پارک سیسنگان، سد خاکی آویدر، نزدیکی به ییلاقات نوشهر مانند کجور، کدیر، وازک، دلسم، ویسر، نیچکوه، کندلوس، واز، پول، شاه ناج نزدیکی به شهرستان نور و جاده هراز دو شاهراه تهران به شمال نزدیکی به روستاهای زیبا و تاریخی منطقه که ایجاد خاطرات خوبی برای افراد و استفاده از طبیعت بکر منطقه می کند.خود منطقه چلک نیز با نزدیک بودن دریا و جنگل و آزاد بودن ساحل آن و راه های عبوری به ساحل و ویو بی نظیر جنگل به دریا ، ایجاد شهرک های توریستی و تفریحی معروف منطقه در چلک خود خواستگاه عالی زیبایی برای افراد برای زندگی را ایجاد کرده است.

روستای توریستی چلک با قابلیت سرمایه گذاری

همه ی موارد لازم جهت تامین اولیه نیازهای خوراکی همانند نانوایی، هایپر مارکت، قصابی، مرغ فروشی و غیره نیز در منطقه چلک موجود می باشد.زمین فوتبال بسیار زیبای چلک هم مکانی عالی جهت تفریحات ورزشی بوده و همه ساله پذیرای جمعیت زیادی از مردم خوب کشورمان می باشد. این منطقه دارای چشمه های آب متعددی نیز می باشد.همچنین فروشگاه های متعدد همانند تاپ تن سیتی، آنلانتیس و غیره جهت خرید و سرگرمی در این منطقه واقع شده است.

روستای توریستی چلک با قابلیت سرمایه گذاری روستای توریستی چلک با قابلیت سرمایه گذاری

اجرای طرح هادی، عقب نشینی معابر، بلوارکشی خیابان های اصلی و نهال کاری اطراف آن باعث شده است تا چشم اندازی بسیار زیبا را در این منطقه شاهد باشیم.وجود چند راه عبوری به ساحل دریا نیز فضا را جهت استفاده از این نعمت الهی در منطقه چلک فراهم نموده است. منطقه چلک نزدیک ترین فاصله بین کوه و دریا در غرب مازندران می باشد. جنگل بکر و زیبای این منطقه جهت کوهنوردی و پیاده روی بسیار زیبا بوده و با صعود به ارتفاعات آن، منظره زیبای جلگه مازندران را در اطراف آن می توان مشاهده نمود و در واقع کل منطقه و اطراف آن و ساحل دریا را زیر پایتان خواهید داشت.

روستای توریستی چلک با قابلیت سرمایه گذاری روستای توریستی چلک با قابلیت سرمایه گذاری
روستای توریستی چلک با قابلیت سرمایه گذاری روستای توریستی چلک با قابلیت سرمایه گذاری

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *