جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

روستاهای بیله سوار ( معرفی ۲۶۸ روستای بیله سوار )

تاریخ بروزرسانی :
۲۶ خرداد ۱۴۰۱

روستاهای بیله سوار را در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد. ۲۶۸ روستای بیله سوار که با افزایش جمعیت چندی از آنها به شهر تبدیل شده اند . در ابتدا با شهرستان بیله سوار آشنا خواهیم شد.شهرستان بیله‌سوار، یکی از شهرستان‌های مرزی استان اردبیل به مرکزیت شهر بیله سوار است. این شهر حدود ۶۰۰۰ سال قدمت داشته و آثار تاریخی بسیار زیادی دارد. سالانه حدود ۵میلیون نفر از گمرک این شهر گذر می‌کنند.
شهرستان بیله سوار سرزمینی است که گوشه ای از نعمت های مادی بهشت را در خودجای داده است، تمام فصولش سبز است. از کدامین استعداد و سیمای این شهر باید سرود که حق آن ضایع نگردد، آیا از سیمای فرهنگی و هنری آن سخن گفت که دارای فرهنگ غنی و سرشار از استعدادهای ادبی و هنری می باشد. آیا از سیمای اقتصادی آن سخن گفت که خاکش استعداد رشد و نمو بیش از ۴۰ نوع محصولات کشاورزی را دارد. یا از موقعیت تجارتی که گلوگاه اقتصادی شمالغرب محسوب می شود.

%name روستاهای بیله سوار ( معرفی 268 روستای بیله سوار )

نام پیشین بیله سوار در زبانهای مردم آذربایجان، آران و ارمنستان «آران» (آرانلوق) به معنای دشت آفتابگیر گرمسیر و زمستانگاه است. بعدها آن را پیل سوار، بیل سوار و سپس بیله سوار نامیدند. بیله سوار در گوشه شمال شرقی اردبیل ودر جنوب رود ارس با فاصله ای حدود ۵۰ کیلومتر از سمت خاور با دریای مازندران قراردارد.

بیله سوار، بیش از چهار هزار و پانصد سال تاریخ مدون دارد که در الواح سومر به قلم ساموئیل کریمر ترجمه داود رسایی نام برده شده واز آن تاریخ به بعد نام بیله سوار در بیستون قید شده و در سنگ گلشین بین مرز ایران و عراق نیز وجود دارد. تاریخ این شهر در کتاب دیاکونوف – رحیم رییس نیا – پروفسور زهتابی و سایرین وجود دارد. پس از قرارداد ترکمنچای بیله سوار مرکز مغان حاکم نشن بوده است و تا سال ۱۳۲۷ این مرکزیت پابرجا مانده بود. قبل از پیمان ننگین ترکمنچای شهر بزرگ بیله سوار میدان جنگ دوازده ساله ایران و روسیه بود. بعد از شصت سال روس ها سعی در نابودی کامل این شهر داشتند ولی به همت شیرمردان و شیرزنان این دیار نتواستند به آرزوی دیرینه خود دست یابند. در سفرنامه های سیاسی از این موضوع پرده برداشته شده است. (خلیل عراقی – جهانبانی)
اولین مکتب خانه بیله سوار در زمان ناصرالدین شاه تاسیس گردید که آخوند ملاجواد و سایرین در آن تدریس می کردند. در سال ۱۳۰۴ مکتب خانه که کاهگلی بود تخریب و دبستان فعلی امام (ره) با همت اهالی بیله سوار و با مهندسی یاور ماکویی رییس مرزبانی درجه یک بیله سوار ساخته شد. در این مکتب خانه علاوه بر محصلین بیله سوار، محصلین بیله سوار روسیه نیز تحصیل می کردند.

 سوار 2 e1655381516535 روستاهای بیله سوار ( معرفی 268 روستای بیله سوار )

موقعیت جغرافیایی و طبیعی

شهرستان بیله سوار در دشت مغان، در شمال غربی ایران و در شمال شرقی استان اردبیل واقع شده است، این شهرستان از قسمت شرق، شمال شرقی و جنوب شرقی با خاک جمهوری آذربایجان همسایه و حدوداً ۶۸ کیلومتر مرز مشترک دارد. مرکز این شهرستان شهر بیله سوار، آب و هوای آن در تابستان گرم و در سایر فصول معتدل است. بعلت نزدیکی به دریای خزر و ارتفاع کم در ردیف مناطق نیمه مرطوب به حساب می آید. بلحاظ شدت گرما در تابستان عشایر این شهرستان به سوی ییلاقهای کوهستانی سبلان و ارسباران کوچ می نمایند بیله سوار در سرزمین جلگه ای و هموار بنا شده است، از جمله جاذبه های طبیعی این شهرستان رودخانه بالهارود است که از کوههای لنگان و خروسلو سرچشمه می گیرد و به چاله محمود آباد می ریزد و با جاری شدن آب این رودخانه نبض حیات در بیله سوار به تپش در می آید.

تقسیمات کشوری

شهرستان بیله سوار از ۳ شهر و ۳ بخش ۵دهستان تشکیل شده است.
شهر ها
بیله سوار
جعفرآباد
بابک
انجیرلو
بخش ها
بخش مرکزی
بخش قشلاق دشت
بخش انجیرلو
انجیرلو در سال ۱۳۹۹ به بخش ارتقا یافت.
دهستان ها
دهستان گوگ تپه
دهستان قشلاق دشت جنوبی
دهستان قشلاق دشت شرقی
دهستان قیزقالاسی

فولاد لوقویی 1 روستاهای بیله سوار ( معرفی 268 روستای بیله سوار )

تاریخچه

پیله در زبان تاتی (و آذری کهن) که زبان بومی این منطقه بوده به معنی بزرگ است. شهر پیله‌سوار را امیری به نام پیله‌سوار (سوار بزرگ) ساخته‌است. در نزهةالقلوب حمدالله مستوفی دربارهٔ این شهر آمده‌است که آن را «امیری پیله‌سوار نام یعنی سوار بزرگ از امرای آل بویه ساخت و اکنون به‌قدر دیهی مانده‌است.»
نام روستاهای دیگری ازجمله پیله‌رود، پیله شهران و پیله‌گلین که هر سه از توابع اردبیل‌اند نیز با همین واژه ساخته شده‌است.برخی گمان برده‌اند که بیله‌سوار را پیل‌سوار هم می‌نامیده‌اند که گویا نادرشاه افشار هنگام تاجگذاری در سال ۱۱۴۸ هجری قمری در اصلاندوز، مدتی با فیل‌هایش در این منطقه اتراق کرده‌است.این شهر از نظر تاریخی شاهد رویدادهای زیادی بوده‌است. از جملهٔ این رویدادهای تاریخی می‌توان به حمله روس‌ها در زمان عباس‌میرزای قاجار و اشغال آذربایجان توسط قشون روس در جنگ جهانی اول و دوم اشاره کرد.

کوههای خروسلو

ارتفاع دشت مغان از سطح دریا از ۲۴ الی ۱۴۵ متر ودر جنوب از ۲۰۰ الی ۵۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد. ارتفاع این شهر از سطح دریا ۹۰ متر است، بیشترین میزان بارندگی در ماههای فروردین، اردیبهشت و خرداد است، متوسط بارندگی در فصل زمستان برابر با ۲۸ میلی متر بوده و۵/۳ درصد مجموع بارندگی سالانه را تشکیل می دهد. متوسط سالانه بارندگی بین ۲۵۰ الی ۳۵۰ میلی متر می باشد.ریزش برف کم و غالباٌ سبک و کوتاه مدت بوده و ندرتاٌ برفی سنگین میبارد. متوسط درجه حرارت سالیانه، حدود ۱۴ درجه سانتیگراد و حداقل آن ۹ درجه و حد اکثرش در تابستان بالغ بر ۴۰ درجه سانتیگراد نیز رسیده است.

موقعیت جغرافیایی دشت مغان در سطح زمین به طول جغرافیایی ۳۰/۴۷ الی ۱۵/۴۸ درجه و به عرض جغرافیایی ۱۰/۳۹ الی ۴۰/۳۹ درجه می باشد.از نظر باد دو نوع باد عمده می وزد: یکی بادهای شرقی که بزبان محلی به آن مه یلی گویند که از طرف شرق استان در تمام فصول می وزد و. بادی سرد و مرطوب بوده که غالباٌ در فصول گرم موجب ریزش باران و در فصول سرد موجب ریزش برف می شود.دومی باد غربی که بزبان محلی آق یلی (باد سفید) گویند که به گرمیچ معروف است و از طرف غرب می وزد و برای تبخیر و خشکاندن زمین موثر است.

از بادهای محلی و معروف باد خزری است که این باد موذی که هم در تابستان و هم در زمستان سرزده و ناگهانی می وزد. وزش این باد در تابستان هوا را بشدت سرد کرده و در زمستان بلای بزرگی محسوب شده که یخبندان فوق العاده شدیدی راه می افتد. این باد در زمستان ۱۳۲۷ هجری شمسی خاطرات تلخی گذارده که به سبب آن قسمت عمده ای از احشام ایلات را نابود نمود.مساحت دشت مغان ۳۰۰ هزار هکتار جلگه ای که شیب عمومی آن از طرف جنوب غربی به طرف شمال شرقی است.

از نظر زمین شناسی شامل زمین های پست و کم ارتفاع بوده و توده هایی از موادمتشکلهء آنها رسوبی و ساختمان جوان دارد.خاک دشت مغان بصورت ناحیه ای (zohae )عموماٌ قهوه ای یا خاکستری مایل به قهوه ای بوده و مقدار مواد آلی آنها کم یا نسبتاٌ کم میباشد

بافت خاکهای دشت مغان از خیلی ریز شروع شده و به ترتیب شنی تا رسوبات غباری-رسی و رسوبات خاک رسی میرسد.زبان اهالی دشت مغان همچون زبان عموم مردم آذربایجان، ترکی آذری میباشد.

اودلو 4 روستاهای بیله سوار ( معرفی 268 روستای بیله سوار )
وضعیت فرهنگی بیله سوار

منطقه بیله سوار با داشتن زیر ساخت های غنی فرهنگی و برخورداری از آداب و رسوم و ارزشها و هنجارهای ویژه از پتانسیل ها و استعدادهای قوی برخوردار است که با شناخت دقیق آن می توان در توسعه و پیشرفت منطقه برنامه ریزی صحیحی نمود.

شهرستان بیله سوار به دلیل وجود اکابر و اعاظم بسیار، محلی مناسب برای بسط مبانی فرهنگی و رشد تعالی بدیع ترین افکار پیشرفته فرهنگی، اجتماعی بوده است. آنگونه که با تمعق در این خصوص به واقعیات ارزنده‌ای دست خواهیم یافت و شرح آن در این مختصر نخواهد گنجید. شهرستان بیله سوار در حال حاضر یکی از شهرستان های بزرگ توریستی استان محسوب می‌شود و تردد بیش از چندین توریست و کامیون از آن سوی مرز موقعیت خاصی در استان و حتی کشور دارا است.

وضعیت اجتماعی

بیله سوار با نرخ جمعیتی ۹۶ درصد با سواد یکی از شهرستان های با سواد استان به همین لحاظ از گذشته تاکنون در بسط مبانی اخلاق جامعه ای نسبتاً پویا و پیشرفته معرفی گردیده است. و اصالت های خانوادگی و اعتقاد به مبانی صحیح اسلامی آرامش را در حدی معتدل در این شهرستان حاکم نموده است. این شهرستان در راستای پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی و حمایتهای بی دریغ مردم مسلمان و متعهد آن در جریان هشت سال دفاع مقدس به یادگار نهادن چندین گلبرگ خوش رایحه جانباز و چندین کبوتر آزاد شده از قید اسارت دشمن تبلور چشمگیری در طول این سالها داشته است و این افتخار میسر نمی گردد مگر به برکت قیام رهبر فقید و بینانگذار و معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در تداوم آن، رهبری خلف صالح امام (ره) سفر کرده، ولی امر مسلمین حضرت آیت ا… خامنه‌ای دامه ظله العالی که ایران اسلامی به یمن انفاس مسیحائیش هر روز جان تازه می گیرد.

وضعیت اقتصادی

شهرستان بیله سوار حاصلخیزترین زمین را در سطح استان دارد و به نام سوار زرخیر معروف است طبیعت زیبا و مواهب گمرک بین المللی بازارچه مشترک و پایانه آسیای میانه با جمهوری آذربایجان تاثیر فراوانی در شکوفایی شهر داشته است.

صنایع دستی

مهمترین صنایع دستی شهرستان بیله سوار گلیم وجاجیم بافی است که گلیم جز صادرات شهرستان محسوب می شود بیله سوار مرکز مهم بازرگانی بوده دارای گمرک فعالی است وبه علت موقعیت گمرکی واز نظر مبادلات بازرگانی میان ایرن وروسیه گسترش یافته است.
سوغاتی های بیله سوار: نان، فطیر محلی به نام یوخا، تافتون محلی و شیرینی محلی به نام اردک

کشاورزی ودامداری

شغل اصلی ساکنان بیله سوار کشاورزی و بازرگانی می باشد خاک حاصل خیز و آب وهوای مساعد برای کشاورزی ودامپروری و وجود نیروی انسانی فعال سبب رونق کشاورزی از رودها تامین می شود و گندم و جو، کنجد، پنبه، بنشن، گیاهان علوفه ای، چغندر قند و سبب ازعمده ترین محصولات کشاورزی بیله سوار هستند دامپروری نیز در این شهرستان رونق دارد وانواع فرآورده ها ی دامی جز فراورده های صادراتی شهرستان محسوب می شود؛ محصولات کشاورزی و دامی: سیب، فندق، توت، دانه های روغنی و سویا، زردآلو، گندم، جو، پنبه، عدس ذرت، علوفه و یونجه.

معرفی آثار تاریخی، سیاحتی شهرستان بیله سوار

تپه نرگس، پتلغان، کاروانسرای شورگل عباسی، شهر کندوی زنبور باستانی در پتلقان، قیز قلعه سی، انجیللو سکه های یافت شده در منطقه مربوط به دوران اردوان پنجم اشکانی (مربوط به ۱۸۰۰ سال پیش).

گمرگ بیله سوار

گمرگ بیله سوار در سالهای دور به علت موقعیت مرزی بین ایران و شوروی سابق در مبادلات تجاری فعال بوده است، اما پس از مدتی به علت افتتاح راه آهن (شوروی به جلفا و تبریز) از سال ۱۹۱۳ میلادی به تعطیلی کشیده شد ولی به دنبال فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و باز شدن مرزها در سال ۱۳۶۸ هجری شمسی، گمرگ این شهرستان دوباره فعال گردید و ترانزیت کالا و سوخت به مقصد نخجوان و آذربایجان، از طریق جمهوریهای تازه استقلال یافته و کشورهای آسیای میانه گسترش یافت. بطوریکه در هرسال بطور متوسط تعداد ۵۰۰۰۰ نفر مسافر و ۳۰۰۰۰ دستگاه کامیون در جهت بازدید، تجارت و توریست مبادله مرزی انجام می شود

بازارچه مرزی

پایانه مرزی بیله سوار بعنوان یکی از ۱۴ ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور، بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان می باشد. که بلافاصله بعد از مصوبه شورای محترم عالی اداری در اواخر سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را شروع و هم اکنون بعنوان یک مرز پر رونق بحساب می آید.

بیله سوار 1 روستاهای بیله سوار ( معرفی 268 روستای بیله سوار )

روستاهای بیله سوار

روستای آزادآباد

آزادآباد یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. آزادآباد ۱۰۹ نفر جمعیت دارد.

روستای اجاق قشلاق خروسلو

اجاق قشلاق خروسلو یکی از روستاهای اردبیل است که در دهستان انجیرلو واقع شده‌است. اجاق قشلاق خروسلو ۱۸۸ نفر جمعیت دارد.

روستای اکبرداودقشلاقی

اکبرداودقشلاقی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش انجیرلو، دهستان انجیرلو قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۱۹۳ نفر بوده‌است.

روستای اوچ درق

اوچ درق یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل و شهرستان بیله سوار و بخش انجیرلو واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، این روستا کمتر از سه خانوار جمعیت داشته‌است.

روستای اوچ دره مغانلو اغامعلی

اوچ دره مغانلو اغامعلی یکی از روستاهای اردبیل است که در دهستان قشلاق شرقی واقع شده‌است. اوچ دره مغانلو اغامعلی ۱۴۴ نفر جمعیت دارد.

روستای اوچبلاغ

اوچبلاغ یکی از روستاهای بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است.براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، اوچبلاغ ۵۰ نفر جمعیت دارد.

اودلو 1 روستاهای بیله سوار ( معرفی 268 روستای بیله سوار )

روستای اودلو

اودلو (یا اُدولو) روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش مرکزی، دهستان گوگ‌تپه قرار دارد. این روستا در نزدیکی مرز ایران و جمهوری آذربایجان قرار داشته و رودخانهٔ فصلی بالهارود از کنار آن می گذرد. اخیراً از طرف دولت ایران در نوار مرزی سیم خاردار کشیده شده‌است که متأسفانه زمین‌های مرتع این روستا در آن طرف سیم خاردار بدون استفاده قرار گرفته‌است و این مسئله به اقتصاد دامی این روستا آسیب زیادی زده‌است. اودلو علاوه بر نام این روستا، نام یکی از طوایف شاهسون عشایر مغان نیز می‌باشد. این طایفه دارای چندین قشلاق بوده و در گذشته به دامداری مشغول بودند. از این قشلاقات فقط قشلاق میرعلم و قشلاق جاج الهوردی باقی مانده که برخی از آن‌ها به ییلاق می‌روند. منطقهٔ ییلاقی این طایفه در دامنهٔ کوه‌های سبلان در اطراف قاراگل نزدیکی آبگرم قوتورسویی می‌باشد. برخی از این طایفه در زمان اسکان اجباری رضاشاه در منطقه ارشق مشگین‌شهر اسکان نموده و در روستاهای خلیفه داوود و علی‌کهریزی و اماراتلو ساکن شده و به کشاورزی مشغول شدند.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۶۸۵ نفر بوده‌است.

 

اودلو 2 روستاهای بیله سوار ( معرفی 268 روستای بیله سوار )

اودلو 3 روستاهای بیله سوار ( معرفی 268 روستای بیله سوار )

 

اودلو 5 روستاهای بیله سوار ( معرفی 268 روستای بیله سوار )

اودلو 6 روستاهای بیله سوار ( معرفی 268 روستای بیله سوار )

اودلو روستاهای بیله سوار ( معرفی 268 روستای بیله سوار )

روستای ایده لو

ایده لو یکی از روستاهای بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، این روستا کمتر از سه خانوار جمعیت داشته‌است.

روستای بالاخان‌کندی

بالاخان کندی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، بالاخان کندی ۴۵ نفر جمعیت دارد.

روستای بیگ باغلو

بیگ باغلو یکی از روستاهای بیله سوار است که در دهستان گوگ‌تپه، شهرستان بیله سوار، استان اردبیل واقع شده‌است. این روستا مابین دو شهر گرمی و بیله سوار در شمال اردبیل و در مرز آذربایجان ایران و جمهوری آذربایجان واقع شده است. بیگ باغلو، محل زندگی طایفه بیگ باغلو، یکی از ۳۲ طایفه شاهسون است. مردم این روستا به کارهای سنتی کشاورزی و دامداری مشغول هستند. گندم، جو، عدس و نخود کشت می شود. محصولات لبنی این روستا شامل شیر، پنیر، کره، خامه و ماست است. در سرشماری سال ۲۰۰۶ ، جمعیت آن ۱۹ نفر و در ۷ خانواده بود.

بیگ باغلو روستاهای بیله سوار ( معرفی 268 روستای بیله سوار )

روستای پاراقشلاق سفلی

پاراقشلاق سفلی یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در بخش انجیرلو واقع شده‌است. پاراقشلاق سفلی ۵۴ نفر جمعیت دارد.

روستای پاراقشلاق علیا

پاراقشلاق علیا یکی از روستاهای اردبیل است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. پاراقشلاق علیا ۴۸ نفر جمعیت دارد.

روستای پتلقان

پتلقان (پتلغان،پتولقان) به انگلیسی Petelqan روستایی در ایران است که در دهستان قشلاق شرقی واقع شده‌است.روستای پتلقان در زمان تأسیس (تقسیم اراضی) بالغ بر ۹۹ خانواده بوده‌است که سهم هر خانواده در زمان تأسیس از مزارع کشاورزی برابر ۱۴ هکتار بوده‌است. هم‌اکنون به دلیل گسترش شهرنشینی عده ای از ساکنین به شهرها مهاجرت کرده‌اند و مجموعاً بالغ بر ۲۷ خانواده در حال حاضر ساکن در روستای پتلقان هستند. جمعیت متوسط این روستا بالغ بر ۱۰۰ نفر است.

شهر کندویی پتلقان: در سال ۱۳۵۵ این شهر هنگام کار کشاورزی در مزرعه، به‌طور اتفاقی کشف شد وتا دو سال مورد بازدید اهالی و دوستداران میراث فرهنگی قرار گرفت. از بازدید کنندگان نقل شده که این شهر با حفاری در درون تپه ای ماهوری و بدون استفاده از مصالح بنایی با حفاریهای گنبدی شکل و با محاسبات بسیار دقیق ساخته شده‌است.

این حفاری‌ها دارای اتاقهایی است که از چهار طرف با دالانهایی به اتاقهای بعدی که آن اتاقها نیز چهار در دارند ارتباط پیدا می‌کند و تا کیلومترها ادامه پیدا می‌کند. بعلت تاریکی و کمبود اکسیژن کسی نتوانسته تا انتهای آن پیش برود.بعد از دو سال در این شهر کندویی را به روی بازدید کنندگان بسته شد و تا به حال هم به همان صورت باقی مانده. همچنین خمره ای به شعاع ۳ متر از این محل کشف شده و طبق تحقیقات صورت گرفته قدمت آن ۲۳۰۰ سال قبل تخمین زده شده‌است.این روستا دارای چندین طایفه ازجمله مطرح ترینشان طایفه زرگر است.امکانات این روستا شامل برق، و تلفن ثابت است.به دلیل اینکه این روستا در قسمت درّه واقع شده‌است، آنتن دهی موبایل در خود روستا وجود ندارد ولی در اکثر مزارع آنتن دهی موبایل قابل قبول است. همچنین این روستا فاقد راه آسفالت است.

آب آشامیدنی این روستا از طریق چاه تأمین می‌شود. عمق چاه‌های آب این روستا در حدود ۲۵ تا ۳۰ متر است.این روستا فاقد گاز طبیعی است. با وجود اینکه خطوط انتقال گاز طبیعی از فاصله کمتر از ۴ کیلومتری این روستا عبور می‌کنند ولی این روستا از نعمت گاز طبیعی محروم است. به تازگی اعلام شده حفاری ها برای خطوط گازی در حال انجام است، امیدواریم انتظار اهالی سریعا به سرانجام برسد.روستای پتلقان فاقد راه آسفالت است. با وجود اینکه فاصله این روستا از دهستان قشلاق شرقی یا جعفرآباد کمتر از ۷ کیلومتر است ولی راه این روستا آسفالت نیست.با توجه به شواهد باستان‌شناسی مزارع جنوبی این روستا، قبلاً شهری باستانی در فاصله دو کیلومتری این روستا واقع بوده‌است.شغل اکثر مردم روستا دامداری و کشاورزی است.در زمین های کشاورزی این روستا اغلب گندم، جو و عدس به صورت دیم کشت می شود. زنان نیز همواره در کنار مردان مشغول فعالیت هستند.

روستای تازه‌آباد تومار

تازه‌آباد تومار ییکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است. تازه‌آباد تومار ۶۴ نفر جمعیت دارد.

روستای تازه‌کند چناق

تازه‌کند چناق یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است.تازه‌کند چناق ۹۲ نفر جمعیت دارد.

روستای تومارکندی

تومارکندی یکی از روستاهای اردبیل است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. تومارکندی ۱۱۴ نفر جمعیت دارد.

روستای جعفرآباد

جعفرآباد شهری در بخش قشلاق‌دشت شهرستان بیله‌سوار استان اردبیل واقع شده است.این شهر، مرکز دهستان قشلاق شرقی و مرکز بخش قشلاق دشت است و در حدود ۲۶ کیلومتری شمال‌غربی شهر بیله‌سوار (مرکز شهرستان)، در دشت مغان، قرار دارد.
محل شهر جعفرآباد و دشتهای پیرامون آن، در گذشته قشلاق عشایر شاهْسَوَن به‌شمار می‌رفت. ظاهراً به سبب موقعیت مناسب جغرافیایی، اولین فعالیتهای عمرانی منطقه در آنجا آغاز شد با شروع فعالیتهای عمرانی شرکتِ شیار آذربایجان در حدود ۱۳۱۸ ش، هسته اولیه آبادی شکل گرفت و با اجرای طرحِ هادی روستایی (از طرحهای عمرانی روستایی که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهیه و اجرا می‌کند) بافت مسکونی آن منظم‌تر شد. شهر کنونی دارای سه بافت شهری است:
هسته اولیه در کنار انبارهای شرکت شیار آذربایجان (با مساکن کوچک)
بافت توسعه یافته در امتداد راه ارتباطی جعفرآباد و آبادی چالْمِه کَنْدی (در فاصله حدود سه کیلومتری جنوب شهر جعفرآباد)
بافت قسمتهای مهاجرنشین
نام آبادی جعفرآباد در گذشته یوشان آباد (یوشان، نام گیاهی در منطقه) بود. پس از انجام شدن فعالیتهای عمرانی در آنجا، شاه‌آباد نامیده شد در سرشماری ۱۳۳۵ ش، نام این آبادی شاه‌آباد (با ۵۶۳ تن جمعیت) در شهرستان مشکین شهر ذکر شد. در دهه ۱۳۵۰ ش، از اسکان طایفه میکائیلو (از ایل شاهسَوَن) در این آبادی یاد شده و به‌آبادی بزرگ شاه‌آباد (با۲۵۶۱ تن جمعیت) در دهستانِ مغانِ بخش بیله سوار (در شهرستان مشکین‌شهر) اشاره شده‌است. آبادی شاه‌آباد پس از پیروزی انقلاب اسلامی (۱۳۵۷ ش) جعفرآباد نامیده شد. در ۱۳۶۵ ش، نام آن در دهستانِ مغان شرقی بخش بیله‌سوار (در شهرستان مغان) آبادی جعفرآباد به موجب تصویبنامه هیئت‌وزیران در ۱۸ مرداد ۱۳۶۶ مرکز دهستان قشلاق شرقی (در شهرستان مغان) شد. با تبدیل بخش بیله‌سوار به شهرستان و تشکیل بخش قشلاق دشت در ۱۷ تیر ۱۳۷۰، آبادی جعفرآباد مرکز بخش شد
طبیعت
اقتصاد شهر عمدتاً متکی به بخش کشاورزی (به ویژه کشت گندم و جو) و دامپروری در دشتهای پیرامونِ شهر است. برخی اهالی آن در کشت و صنعت مغان (به مساحت هجده هزار هکتار در دشت شمال و شمال‌غربی شهر) اشتغال دارند. در کنار شهر جعفرآباد، دو سیلو (انبار غله، یکی با ظرفیت هفت هزار تُن و دیگری با ظرفیت یکصد هزار تُن) و واحد صنعتی دامپروری در شمال‌غربی شهر (احداث در ۱۳۴۴ ش)، فعال است. همچنین این شهر دارای یک مرکز تحقیقات و آزمایش کشاورزی و دامپروری و دو بوستان به نامهای پارک جنگلی به مساحت هشتاد هزار متر مربع و فدک به مساحت هفت هزار متر مربع، می‌باشد. محل شهر جعفرآباد و دشتهای پیرامون آن، در گذشته قشلاق عشایر شاهْسَوَن به‌شمار می‌رفت.

آب و هوا
جعفرآباد موغان زمستانهای معتدل و تابستانهای گرم و خشک دارد. بادهای محلی منطقه از جمله خَزَر یلی از شرق و باد آغ یل (یا باد سفید، معروف به باد گَرْمیج) از غرب به آنجا می‌وزد. آب آشامیدنی شهر از آبراهه کانال دشت مغان تأمین می‌شود.

جاذبه‌های گردشگری
از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر جعفرآباد مغان می‌توان به رشته کوه خروسلو انواع صنایع دستی مانند بافت ورنی و گلیم بافی و …. اشاره کرد.
بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۸۲۲۶ نفر (در ۲۸۲۷ خانوار) بوده‌است.

روستای جهان‌خانملو

جهان‌خانملو روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش انجیرلو، دهستان انجیرلو قرار دارد. در زبان ترکی آنان را جانخانملی نامیده‌اند چرا که زنی بوده منتسب به زمان شاه طهماسب یکم دلیر و دلاور دست به شمشیر و دعا. شهرت جهانخانملویی‌ها در گذشته از آن است که در زمان صفویان در صف اول قزلباشان میجنگیدند چرا که بارها دست به شورش درون ارتش صفوی میزدند و خواستار احترام همگانی سربازان حتی پیش قراوول ارتش و شخص شاه اسماعیل بودند و معتقد بودند هر جهانخانملویی برابر با پنج سوار نظام است و حتی زبده‌ترین ارتش جهان یعنی ینی چری عثمانی نیز تاب مقاومت برابر جهانخانملویی‌ها را نداشتند .در عصر حاضر نیز این طایفه را به رسم افتخارات گذشته محترم میشمارند. اکثریت آنان امروزه ساکن اردبیل در شمال غربی ایران اند عده ای کثیر در تهران عده ای قلیل در تبریز، باکو، دیاربکر و اصفان‌اند. از خصوصیات افراد این طایفه جنگ طلبی، اتحاد، دینداری زبانزد خاص و عام می‌باشد.
بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۱۸۰ نفر بوده‌است.

روستای چالمه‌کندی

چالمه‌کندی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش قشلاق‌دشت، دهستان قشلاق شرقی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۷۵۲ نفر بوده‌است.

روستای چای قشلاقی سیاب

چای قشلاقی سیاب یکی از روستاهای استان اردبیل است که در دهستان انجیرلو واقع شده‌است.همچنان با سیری در ایران همراه باشید تا با دیگر روستاهای بیله سوار آشنا شوید .

روستای چناق سفلی و علیا

چناق سفلی و علیا یکی از روستاهای استان اردبیل است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. چناق سفلی و علیا ۱۸۰ نفر جمعیت دارد.

روستای حاجی نورش کندی

روستای حاج نوروش کندی؛ روستایی واقع در قسمت شمالی استان اردبیل می باشد.این روستا از توابع شهرستان بیله سوار در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است.شغل اصلی اهالی این روستا دامداری می باشد.حاج نوروش کندی طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ کشور ۷۰ نفر جمعیت دارد.
حاجی نورش کندی روستاهای بیله سوار ( معرفی 268 روستای بیله سوار )

روستای حاجی آقاکندی

حاجی اقاکندی یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. حاجی اقاکندی ۱۸۹ نفر جمعیت دارد.

روستای حاجی آقامعلی کندی

حاجی اقامعلی کندی یکی از روستاهای استان اردبیل است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است.حاجی اقامعلی کندی ۴۸نفر جمعیت دارد.

روستای حاجی اسماعیل ایمان خان

حاجی اسماعیل ایمان خان یکی از روستاهای بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است.حاجی اسماعیل ایمان خان۹۱ نفر جمعیت دارد.

روستای حاجی باباخان

حاجی باباخان یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق شرقی واقع شده‌است. حاجی باباخان ۴۲ نفر جمعیت دارد.

روستای حاجی بالابیگلو

حاجی بالابیگلو یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در شهرستان بیله سواربخش انجیرلوواقع شده‌است. حاجی بالابیگلو ۲۸۰ نفر جمعیت دارد.

روستای حاجی سیاب کندی

حاجی سیاب کندی یکی از روستاهای استان اردبیل است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. حاجی سیاب کندی ۲۴ نفر جمعیت دارد.

روستای حاجی قدرت کندی

حاجی قدرت کندی یکی از روستاهای بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی شهرستان بیله‌سوار واقع شده‌است. حاجی قدرت کندی ۴۸ نفر جمعیت دارد.

روستای حاجی میرنظام

حاجی میرنظام یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی شهرستان بیله‌سوار واقع شده‌است.

روستای حاجی هوار کندی

حاجی هوار کندی یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق شرقی شهرستان بیله‌سوار واقع شده‌است. حاجی هوار کندی ۵۷ نفر جمعیت دارد.

روستای حسن خان دره سی

حسن خان دره سی یکی از روستاهای استان اردبیل است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. حسن خان دره سی ۱۲۲ نفر جمعیت دارد.

روستای خاکریز

خاکریز روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار،بخش انجیرلو ، دهستان انجیرلو قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۲۱۶ نفر با ۴۴ خانوار بوده‌است.

روستای خان‌باباکندی

خان‌باباکندی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش قشلاق‌دشت، دهستان قشلاق شرقی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۸۷۱ نفر بوده‌است.

روستای خلیفه‌لوکندی بزرگ

خلیفه‌لوکندی بزرگ روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش قشلاق‌دشت، دهستان قشلاق شرقی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۷۵۴ نفر بوده‌است.

روستای خورخور علیا

خورخور علیا یکی از روستاهای استان اردبیل است که در دهستان قشلاق شرقی واقع شده‌است. خورخور علیا ۱۹۱ نفر جمعیت دارد.

روستای داشبلاغ

داشبلاغ یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، این روستا کمتر از سه خانوار جمعیت داشته‌است.

روستای دمیرچی خرابه‌سی

دمیرچی خرابه‌سی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش قشلاق‌دشت، دهستان قشلاق جنوبی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۳۲۳ نفر بوده‌است.

روستای دمیرچی‌لو

دمیرچی‌لو روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش مرکزی، دهستان گوگ‌تپه قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۴۰۲ نفر بوده‌است.

روستای رضاآباد

رضاآباد یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، این روستا کمتر از سه خانوار جمعیت داشته‌است.

روستای روح‌کندی

روح‌کندی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش قشلاق‌دشت، دهستان قشلاق شرقی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۲۲۷۰ نفر با ۵۰۷ خانوار بوده‌است.

روستای زال قلی کندی

زال قلی کندی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. زال قلی کندی ۸۸ نفر جمعیت دارد.

روستای زرگر

زرگر روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش مرکزی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۱۵۲۶ نفر با ۴۹۷ خانوار بوده‌است.

روستای زنده آباد

زنده آباد یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل و شهرستان بیله سوار و بخش مرکزی و دهستان گوگ تپه واقع شده‌است. این روستا یکی از سه روستای هدف گردشگری شهرستان بیله‌سوار می‌باشد.

روستای ساری بلاغ

ساری بلاغ یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سواراست که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، ساری بلاغ ۶۸ نفر جمعیت دارد.

روستای سلطان قشلاقی

سلطان قشلاقی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.سلطان قشلاقی ۷۳ نفر جمعیت دارد.

روستای سمکلوی سفلی

سمکلوی سفلی یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که دربخش انجیرلو واقع شده‌است. سمکلوی سفلی ۸۳ نفر جمعیت دارد.

روستای سمکلوی علیا

سمکلوی علیا یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل و شهرستان بیله سوار و بخش انجیرلو واقع شده‌است.سمکلوی علیا ۱۳۲ نفر جمعیت دارد.

روستای سهراب‌آباد

سهراب‌آباد، روستایی در دهستان قشلاق جنوبی، بخش قشلاق دشت، شهرستان بیله سوار، استان اردبیل در ایران است.در سرشماری سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۶۷ نفر در ۱۵ خانوار بوده است.

روستای شابی کندی

شابی کندی یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است. شابی کندی ۱۲۴ نفر جمعیت دارد.

روستای شورقویی

شورقویی یکی از روستاهای استان اردبیل است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. شورقویی ۱۰۵ نفر جمعیت دارد.

روستای شورگل

شورگل بخشی است که در استان اردبیل،شهرستان جعفرآبادقرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۶۵۰ نفر با ۱۲۶ خانوار بوده‌است.

روستای شهر انجیرلو

انجیرلو شهری در بخش انجیرلو شهرستان بیله‌سوار استان اردبیل ایران است.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵جمعیت این شهر ۲۱۵۰ نفر با ۴۸۰ خانوار بوده‌است.

روستای شهر بابک

بابک شهر است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش مرکزی، دهستان گوگ‌تپه قرار دارد.شهر بابک سومین بعد از شهر بیله‌سوار و جعفرآباد در شهرستان است.شهر بابک طرف شمال غربی شهرستان بیله سوار واقع شده و نسبت به آن در ارتفاع بالاتری قرار دارد ارتفاع روستا از سطح دریا۳۳۷ متر و در ۴۸درجه جنوبی و ۳۹درجه شمالی کره زمین قرار گرفته‌است.
فاصله با نزدیکترین شهر به شهر بابک در طرف شرق شهرستان بیله سوار با فاصله ۱۵کیلومتری واقع شده که برای انجام کلیه کارهای اداری مردمان شهر به این شهر می‌روند از غرب بخش جعفرآباد با فاصله ۱۵ کیلومتر از جنوب روستاهای خانباباکندی، روح کندی و از شمال کشور آذربایجان می‌باشد.
شکل سکونت روستا شکل روستا اوایل به علت خطر حیوانات وحشی و دزدان دام طیور و استفاده بهینه از زمین‌های آبی به صورت متراکم با نمای بیرونی ساختمانی به شکل شیروانی تشکیل گردیده که بعدها بعد از اجرای طرح هادی شکل خیابانها و کوچه‌ها وساختمانها ی روستا عادی تر شده‌است. ساکنین روستا در موقع تشکیل حدود۲۰۰ خانوار بوده که الان به حدود ۱۰۶۰خانوار با جمعیت تقریبی ۴۳۵۰نفر رسیده‌است.
تاریخ پیدایش شهر
تاریخچه پیدایش شهر، شهر بعد از کانال کشی آب‌های زراعی بر روی یک تپه همار با مساحت ۳۱۰ هکتار در تاریخ ۵۷–۵۶ بنا گردیده.
ساکنان شهر اکثریت از طایفه‌های طالش میکائیل، خسرولو، مغانلو، قوجه بیگلو، قره باغلو، قره داغ لو، نوشونلو و… تشکیل یافته. طایفه‌های ذکرشده کوچ نشینان عشایر شاه سون بودند که بعد از طرح تقسیم اراضی اسکان یافتند امرار معاش ساکنین روستا از طریق کشاورزی ودامداری می‌باشد.
منابع تاریخی در رابطه با شهر گفته می‌شود که نادرشاه قاجار برای آبادانی زمین‌های زراعی منطقه کانال‌های آبی با کمک نیروی انسانی از اصلاندوز شروع کرده و بعد از گذشت روستاهای تازه کند، گوردگل، بابک وادامه مسیر تا خاک کشور آذربایجان بوده‌است. تپه‌های ایجاده شده از حفر کانال تا به امروز با قیمانده و به نام کانال نادرشاه مشهور می‌باشد.
گونه‌های جانوری شهر
گونه‌های اهلی: گاو، گوسفند، گاو میش، اسب، سگ، بز، الاغ
گونه‌های وحشی شامل: گرگ، روباه، خوک، گراز، شغال، سگ آبی، گربه وحشی، خرگوش، لاک‌پشت، انواع مارهای سمی وغیر سمی، موش، سمور، سوسمار، جوجه تیغی و… انواع پرندگان مهاجر وبومی شامل غازهای وحشی، قو، درنا، لک لک، اوردک، خروس، کپک مرغ تاج دار ع سار، تاتار، گنجشک، بوقلمون، مرغ و…
گونه‌های گیاهی شهر:
دستهٔ اول جزوگیاهان زراعی منطقه شامل: گندم، جو، عدس، سویا، کنجد، ذرت، سورگوم، لوبیا، کلزا، نخود، یونجه، شبدر، پنبه وانواع سیفی جات وسبزیجات
دسته دوم جزو علف‌های هرز غالب منطقه شامل: یولاف وحشی ‘ ارزن وحشی، قیاق، کنگروحشی، پنجه مرغی، سوروف، پیچک صحرایی، بی تی راغ، سیاهدانه، خونی واش، ترشک و…
در سال ۱۳۹۷ جمعیت این شهر ۴۳۵۲ نفر با ۱۰۶۰ خانوار بوده‌است.مساحت مسکونی شهر تقریباً ۱۵۷٫۹۹ هکتار می‌باشد.شهر بابک سومین شهر شهرستان بیله سوار است.
روستای بابک در سال ۱۴۰۰ به شهر ارتقا یافت.

شهر بابک روستاهای بیله سوار ( معرفی 268 روستای بیله سوار )

روستای عزیزآباد

عزیزآباد یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. عزیزآباد ۱۶۸ نفر جمعیت دارد.

روستای علیخان کندی

علیخان کندی یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق شرقی شهرستان بیله‌سوار واقع شده‌است. علیخان کندی ۴۶ نفر جمعیت دارد.

روستای علیشان قشلاقی

علیشان قشلاقی یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در بخش انجیرلو واقع شده‌است. علیشان قشلاقی ۱۳۳ نفر جمعیت دارد.

روستای غریب حاجی

غریب حاجی یکی از روستاهای استان اردبیل است که در بخش انجیرلوواقع شده‌است. غریب حاجی ۱۱۹ نفر جمعیت دارد.

روستای غلامحسین کندی

غلامحسین کندی یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. غلامحسین کندی ۱۲۱ نفر جمعیت دارد.

روستای فولادلوقویی

فولادلوقویی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله سوار، بخش مرکزی، دهستان گوگ تپه قرار دارد. راه این روستا در ۱۴۰ کیلومتری شمال غربی استان اردبیل از جاده اصلی گرمی-بیله سوار در روستای اودلو معروف به سه راه پولادي جدا می شود و بعد از ۳ کیلومتر طی مسیر به سمت شمال غربی و بعد از عبور از یک سر بالائی کوتاه به روستای فولادلو می رسد.اخیرا” جاده سه راه پولادلو با اتصال به شهر جعفرآباد به مسیر پر تردد گرمی-پارس آباد تبدیل شده است .بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۲۴۰۲ نفر با ۴۹۰خانوار بوده‌است.
فو لاد لوقویی روستاهای بیله سوار ( معرفی 268 روستای بیله سوار )

 

فولاد لوقویی 2 روستاهای بیله سوار ( معرفی 268 روستای بیله سوار )

فولاد لوقویی 3 روستاهای بیله سوار ( معرفی 268 روستای بیله سوار )

فولاد لوقویی 4 روستاهای بیله سوار ( معرفی 268 روستای بیله سوار )

فولاد لوقویی روستاهای بیله سوار ( معرفی 268 روستای بیله سوار )

روستای قاشقاقشلاق حاج اکبر

قاشقاقشلاق حاج اکبر یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قاشقاقشلاق حاج اکبر ۲۳ نفر جمعیت دارد.

روستای قبادکندی

قبادکندی یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. قبادکندی ۱۱۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قره سقال سفلی

قره سقال سفلی یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. قره سقال سفلی ۲۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قره سقال علیا

قره سقال علیا یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است.

روستای قره‌قاسملو

قره‌قاسملو روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش مرکزی، قرار دارد.مردم این روستا اکثراً به شغل کشاورزی و عده ای به شغل دامداری مشغول هستند.از نظر وسعت و موقعیت مهمترین و پر رونق ترین روستای شهرستان بیله سوار میباشد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۲۱۶۶ نفر با ۴۷۶ خانوار بوده‌است.و در سال ۱۳۹۸ جمعیت این روستا در حدود ۲۴۰۶ نفر میباشد

روستای قشلاق آغداش حاجی سارم

قشلاق آغداش حاجی سارم یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق شرقی شهرستان بیله‌سوار واقع شده‌است. قشلاق آغداش حاجی سارم ۵۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق آقاخان اختیار

قشلاق آقاخان اختیار یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق شرقی واقع شده‌است. قشلاق آقاخان اختیار ۴۳ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اجی اشمه پاپور

قشلاق اجی اشمه پاپور یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق اجی اشمه پاپور ۱۳ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اجی اشمه علی حیدربیگ

قشلاق اجی اشمه علی حیدربیگ یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق اجی اشمه علی حیدربیگ ۲۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اجی اشمه مهندس صادقی

قشلاق اجی اشمه مهندس صادقی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق اجی اشمه نوراحمد

قشلاق اجی اشمه نوراحمد یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. قشلاق اجی اشمه نوراحمد ۳۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق ادی شیرین

قشلاق ادی شیرین یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق اسماعل‌خان جلیل رنجبر

قشلاق اسماعل خان جلیل رنجبر یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.قشلاق اسماعل خان جلیل رنجبر ۲۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اسماعیل‌خان محمد ایزدی

قشلاق اسماعیل‌خان محمد ایزدی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق اسماعیل‌خان محمد ایزدی ۶۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اصغر

قشلاق اصغر یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق شرقی واقع شده‌است.

روستای قشلاق اغجاران

قشلاق اغجاران یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق اغجاران ۶۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اغداش امیرخان

قشلاق اغداش امیرخان یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است.

روستای قشلاق اغداش بهرام

قشلاق اغداش بهرام یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است. قشلاق اغداش بهرام ۴۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اغداش بیگلر

قشلاق اغداش بیگلر یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق اغداش بیگلر ۴۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اغداش حسن حضی اوغلی

قشلاق اغداش حسن حضی اوغلی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق اغداش حسن حضی اوغلی ۲۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اغداش کلام

قشلاق اغداش کلام یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق اغداش محرم

قشلاق اغداش محرم یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق اغداش محمود

قشلاق اغداش محمود یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق اغداش محمود ۳۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اغداش مختار

قشلاق اغداش مختار یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق اغداش میرزایی

قشلاق اغداش میرزایی یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق اغداش نصیر

قشلاق اغداش نصیر یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق اغداش نصیر ۳۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اق برون

قشلاق اق برون یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.قشلاق اق برون ۲۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق الی شعبانی

قشلاق الی شعبانی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق الی شعبانی ۱۷۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق الی کریمی

قشلاق الی کریمی یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است.قشلاق الی کریمی ۱۳۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اوچ دره التفات

قشلاق اوچ دره التفات یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است.قشلاق اوچ دره التفات ۲۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اوچ دره عباس

قشلاق اوچ دره عباس یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است.همچنان با سیری در ایران همراه باشید تا با دیگر روستاهای بیله سوار آشنا شوید.

روستای قشلاق اوچ دره علی شهامتی

قشلاق اوچ دره علی شهامتییکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است.قشلاق اوچ دره علی شهامتی ۱۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اوچ علی سواد

قشلاق اوچ علی سوادیکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است. قشلاق اوچ علی سواد ۲۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اوچ قوی حاج حسن شایقی

قشلاق اوچ قوی حاج حسن شایقی یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است. قشلاق اوچ قوی حاج حسن شایقی ۱۱۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اوچبلاق

قشلاق اوچبلاق یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است.قشلاق اوچبلاق ۹۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اوچ‌قوئی علی‌اکبر

قشلاق اوچ قوئی علی‌اکبر یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است. قشلاق اوچ قوئی علی‌اکبر ۴۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اورتاداغ اسماعیل

قشلاق اورتاداغ اسماعیل یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. قشلاق اورتاداغ اسماعیل ۶۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اورتاداغ تاپدوق

قشلاق اورتاداغ تاپدوقیکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است.قشلاق اورتاداغ تاپدوق ۳۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اورتاداغ حاجی عباد

قشلاق اورتاداغ حاجی عباد یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است. قشلاق اورتاداغ حاجی عباد ۱۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اینالی برات

قشلاق اینالی برات یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است. قشلاق اینالی برات ۱۳۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اینالی صمد

قشلاق اینالی صمد یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است.قشلاق اینالی صمد ۵۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق باباش سفلی

قشلاق باباش سفلی یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است. قشلاق باباش سفلی ۹۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق باباش علیا

قشلاق باباش علیا یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است.قشلاق باباش علیا ۱۰۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق باقرسلی حاج خانعلی

قشلاق باقرسلی حاج خانعلی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق باقرسلی حاج خانعلی ۳۹۸ نفر جمعیت دارد.اکثر اراضی کشاورزی به صورت دیم کشت میشود اما در سال های اخیر دولت در اقدامی جهادی نسبت به اب رسانی روستا اقدام کرده و اکنون درمرحله بهره برداری است.جمعیت روستا متشکل از چند فامیلی است که همگی از یک فامیلی مشتق شده اند صرافی ها که اولین و بزرگ ترین فامیلی و بنیانگذار روستا نیز هستند

روستای قشلاق باقرسلی ستار

قشلاق باقرسلی ستار یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق باقرسلی ستار ۷۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق باقرسلی علی سهامی

قشلاق باقرسلی علی سهامی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق باقرسلی علی سهامی ۲۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق بختیار

قشلاق بختیار یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق بختیار ۱۲۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق بدیر

قشلاق بدیر یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق بدیر ۳۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق بیگ‌علی سفلی

قشلاق بیگ علی سفلی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق بیگ علی سفلی ۵۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق بیگ‌علی علیا

قشلاق بیگ علی علیا یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق بیگ علی علیا ۸۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق بیگ‌علی وسطی

قشلاق بیگ علی وسطی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق بیگ علی وسطی ۴۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق پادارجمال

قشلاق پادارجمال یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق پادارجمال ۶۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق پادارحاج صفرعلی

قشلاق پادارحاج صفرعلی یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است.

روستای قشلاق پادارحاجی بهریش

قشلاق پادارحاجی بهریش یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است.قشلاق پادارحاجی بهریش ۹۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق پادارحاجی عباداله

قشلاق پادارحاجی عباداله یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق پادارعیس خان

قشلاق پادارعیس خان یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق پادارعیس خان ۱۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق پادر حاجی بحریش

قشلاق پادر حاجی بحریش یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق پادر حاجی بحریش ۲۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق پاشا

قشلاق پاشا یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در بخش انجیرلو واقع شده‌است. قشلاق پاشا ۹۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق تومار

قشلاق تومار یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. قشلاق تومار ۲۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق تومارصادق حاج حیدر

قشلاق تومارصادق حاج حیدر یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق تومارصادق محرم

قشلاق تومارصادق محرم یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق جعفرقلی

قشلاق جعفرقلی یکی از روستاهای بیله سوار است که در دهستان قشلاق شرقی واقع شده‌است. قشلاق جعفرقلی ۴۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق جهان خانملو

قشلاق جهان خانملو یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در بخش انجیرلو واقع شده‌است. قشلاق جهان خانملو ۶۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق چتمه غلام

قشلاق چتمه غلام یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق چتمه غلام ۱۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق چنار

قشلاق چنار یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. قشلاق چنار ۲۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج آقا نصیراوغلو

قشلاق حاج آقا نصیراوغلو یکی از روستاهای بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. قشلاق حاج آقا نصیراوغلو ۱۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج احمدخان

قشلاق حاج احمدخان یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل و شهرستان بیله سوار و بخش انجیرلو واقع شده‌است.

روستای قشلاق حاج امن

قشلاق حاج امن یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق شرقی واقع شده‌است. قشلاق حاج امن ۱۱۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج امیرخان

قشلاق حاج امیرخان یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق حاج حیدرفرمان

قشلاق حاج حیدرفرمان یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق حاج حیدرفرمان ۷۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج حیدرگل احمد

قشلاق حاج حیدرگل احمد یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق حاج حیدرگل احمد ۱۱۸۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج دلان‌خان حسین خدایار

قشلاق حاج دلان‌خان حسین خدایار یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق حاج دلان‌خان حسین خدایار ۶۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج سلیمان اکبر کرامتی

قشلاق حاج سلیمان اکبر کرامتی یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق شرقی واقع شده‌است. قشلاق حاج سلیمان اکبر کرامتی ۳۳ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج سلیمان علی گشادتیموری

قشلاق حاج سلیمان علی گشادتیموری یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق شرقی واقع شده‌است. قشلاق حاج سلیمان علی گشادتیموری ۴۳ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج شیرین مصیب

قشلاق حاج شیرین مصیب یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق حاج شیرین مصیب ۱۵۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج علی برات

قشلاق حاج علی برات یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. قشلاق حاج علی برات ۴۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج هاشم نیصر

قشلاق حاج هاشم نیصر یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق شرقی واقع شده‌است. قشلاق حاج هاشم نیصر ۲۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج‌ابیش حاج رجب

قشلاق حاج ابیش حاج رجب یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق حاج‌ابیش حاج معصوم

قشلاق حاج ابیش حاج معصوم یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق حاج ابیش حاج معصوم ۵۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج‌حسین‌خان

قشلاق حاج حسین خان یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق حاج حسین خان ۱۳۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج‌خان حسین صمید

قشلاق حاج خان حسین صمید یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق حاج خان حسین صمید ۲۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج‌هاشم ارشد

قشلاق حاج هاشم ارشد یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق حاج هاشم ارشد ۱۳ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاجی ابیش حاج رحیم

قشلاق حاجی ابیش حاج رحیم یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق حاجی ابیش حاج رحیم ۲۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاجی الله‌وردی

قشلاق حاجی الله‌وردی یکی از روستاهای بیله سوار است که در دهستان گوگ‌تپه واقع شده‌است. قشلاق حاجی الله‌وردی ۱۲۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاجی بیوک

قشلاق حاجی گل آقا یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق حاجی حیدر هاوار

قشلاق حاجی حیدر هاوار یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق حاجی حیدر هاوار ۲۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاجی سواد

قشلاق حاجی سواد یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق شرقی واقع شده‌است. قشلاق حاجی سواد ۹۳ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاجی سیاب

قشلاق حاجی سیاب یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق حاجی سیاب ۱۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاجی هاشم نصرت

قشلاق حاجی هاشم نصرت یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق حاجی‌گل‌آقا

قشلاق حاجی‌گل‌آقا یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است.

روستای قشلاق حسین نریمانی

قشلاق حسین نریمانی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق حسین نریمانی ۴۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حضرت قلی ابوالحسن

قشلاق حضرت قلی ابوالحسن یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق حضرت قلی ابوالحسن ۱۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حضرتقلی بختیار

قشلاق حضرتقلی بختیار یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق حضرتقلی بختیار ۵۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حضرتقلی عبداله

قشلاق حضرتقلی عبداله یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق حضرتقلی عبداله ۳۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حضرتقلی غلام

قشلاق حضرتقلی غلام یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق حضرتقلی غلام ۷۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق خان اوغلان

قشلاق خان اوغلان یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. قشلاق خان اوغلان ۸۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق خان حسین ودلان تیمور

قشلاق خان حسین ودلان تیمور یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق خان حسین ودلان تیمور ۳۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق خان گلدی بالااوغلان

قشلاق خان گلدی بالااوغلان یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق خان گلدی بالااوغلان ۲۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق خان گلدی حاج احمد

قشلاق خان گلدی حاج احمد یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق خان گلدی حاج احمد ۲۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق خان گلدی دعواکیشی

قشلاق خان گلدی دعواکیشی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق خان گلدی دعواکیشی ۴۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق خان‌حسین ودلان حاج محمدتقی

قشلاق خان حسین ودلان حاج محمدتقی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق خان حسین ودلان حاج محمدتقی ۶۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق خان‌گلدی اغام‌اوغلان

قشلاق خان‌گلدی اغام‌اوغلان یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق خان‌گلدی اغام‌اوغلان ۱۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق خان‌گلدی کامران

قشلاق خان گلدی کامران یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق خان گلدی کامران ۱۳۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق خانگلدی مستانلو

قشلاق خانگلدی مستانلو یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق خانگلدی مستانلو ۸۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق دمیرچلوی قره قشلاق حاج ابیل

قشلاق دمیرچلوی قره قشلاق حاج ابیل یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. قشلاق دمیرچلوی قره قشلاق حاج ابیل ۱۴۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق دمیرچلوی قره قشلاق حاج مجید

قشلاق دمیرچلوی قره قشلاق حاج مجید یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. قشلاق دمیرچلوی قره قشلاق حاج مجید ۱۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق رستم

قشلاق رستم یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق رستم ۴۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق زینال علیا

قشلاق زینال علیا یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. قشلاق زینال علیا ۲۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق سدی کندی

قشلاق سدی کندی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق سیدلر مشهور به سدی کندی ۳۵ نفر جمعیت دارد.این قشلاق از نظر ثبتی از توابع بخش ۲۱ مغان میباشد که در دامنه کوههای خروسلو واقع شده‌ است.

در حال حاضر این قشلاق از نظر تقسیمات کشوری جزو قشلاقات دهستان قشلاق جنوبی و از توابع بخش جعفر آباد شهرستان بیله‌سوار استان اردبيل میباشد که از شمال به قشلاق شورقویو از جنوب به قره سقال از غرب به نظرعلی بلاغي و از شرق به خورخورعلیا متصل میباشد.
این قشلاق از جاده اصلی گرمی به بیله سوار ۱۴ کیلومتر فاصله دارد و راه اصلی آن از روستای مرادلو شروع می شود.حرفه اصلی مردمان این قشلاق دامداری و کشاورزی است عمده محصولات تولیدی این قشلاق گندم ،جو و عدس می باشد که بصورت تناوب زراعی کشت و برداشت می شود. این قشلاق از نظر خدمات رفاهی جزو محرومترین قشلاقات شهرستان می باشد و فقط از نظر امکانات زیر بنایی دارای برق بوده و در تابستان سال ۱۴۰۰ عملیات لوله‌ کشی گاز انجام یافته و در حال حاضر فاقد هرگونه امکانات رفاهی دیگر از قبیل آب شرب ،جاده آسفالته و تلفن می باشد.

روستای قشلاق سیدلر دادلو یداله

قشلاق سیدلر دادلو یداله یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق سیدلر دادلو یداله ۱۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق سیدلر ساری قوئی بیت اله

قشلاق سیدلر ساری قوئی بیت اله یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.همچنان با سیری در ایران همراه باشید تا با دیگر روستاهای بیله سوار آشنا شوید.

روستای قشلاق سیدلر ساری قوئی حاج بایرام

قشلاق سیدلر ساری قوئی حاج بایرام یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق سیدلر ساری قوئی حاج بایرام ۳۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق سیدلر ساری قویی حسین

قشلاق سیدلر ساری قویی حسین یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق سیدلر صاحب عیسی‌زاده

قشلاق سیدلر صاحب عیسی زاده یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق سیدلر موسی

قشلاق سیدلر موسی یکی از روستاهای بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است.

روستای قشلاق سیدلردادلوحسینعلی

قشلاق سیدلردادلوحسینعلی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق سیدلردادلوحسینعلی ۳۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق سیدلرسیف اله

قشلاق سیدلرسیف اله یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. قشلاق سیدلرسیف اله ۱۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق سیدلرمیرغلام

قشلاق سیدلرمیرغلام یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق سیدلری ساری قوئی مرادلو

قشلاق سیدلری ساری قوئی مرادلویکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌ است. قشلاق سیدلری ساری قوئی مرادلو ۳۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق شاه خانم علی برات

قشلاق شاه خانم علی براتیکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق شاه خانم علی برات ۱۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق شاه خانم قدیر

قشلاق شاه خانم قدیریکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق شاه خانم قدیر ۴۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق شاه خانم گل آقا

قشلاق شاه خانم گل آقا یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق صفرعلی غیب‌علی

قشلاق صفرعلی غیب علی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق صفرعلی غیب علی ۵۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق صفرعلی نصرت

قشلاق صفرعلی نصرت یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق صفرعلی نصرت ۷۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق صوفی حسن

روستای صوفی حسن’ یکی از روستاهای بیله سوار است که در آذربایجان شرقی واقع شده‌است. روستای صوفی حسن ۲۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق صوفی قدیر

قشلاق صوفی قدیر یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق صوفی قدیر ۳۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق صوفی محمود

قشلاق صوفی محمود یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق عربلو اسرافیل

قشلاق عربلو اسرافیل یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق عربلو اسرافیل ۶۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق عزت

قشلاق عزت یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق عزت ۱۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق علی اکبرجعفر

قشلاق علی اکبرجعفریکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق علی اکبرحمزه

قشلاق علی اکبرحمزه یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق علی اکبرحمزه ۲۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق علی‌اکبر آقابالا

قشلاق علی اکبراقابالایکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق علی‌اکبر حاج سردار

قشلاق علی‌اکبر حاج سردار یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق علی‌اکبر حمیدخان

یک روستای توریستی در انگوت یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.این روستا از لحاظ منابع زیستی بسیار غنی است و روستایی پر آب و سرسبز است.در سال ۱۹۹۶ این روستا به عنوان روستای برتر در زمینه گردشگری بخش انگوت شناخته شد.

روستای قشلاق علیش

قشلاق علیش یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در بخش انجیرلو واقع شده‌است. قشلاق علیش ۵۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق غضنفربالا

قشلاق غضنفربالا یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق غضنفربالا ۳۳ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق فرج اسماعیل

قشلاق فرج اسماعیل یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق فرج اسماعیل ۲۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق فرج حاج اورج

قشلاق فرج حاج اورج یکی از روستاهای بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. قشلاق فرج حاج اورج ۴۳ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق فرج محرم

قشلاق فرج محرم یکی از روستاهای بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. قشلاق فرج محرم ۲۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قارقلی

قشلاق قارقلی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق قارقلی رحیم طالبی

قشلاق قارقلی رحیم طالبی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق قارقلی رحیم طالبی ۲۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قره جالوحاجی ایمان

قشلاق قره جالوحاجی ایمان یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق قره جالوحاجی ایمان ۱۴۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قره جالوحاجی صادق

قشلاق قره جالوحاجی صادق یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق قره جالوحاجی صادق ۴۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قره دره اسم خان آزادخان

قشلاق قره دره اسم خان آزادخان یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق قره دره اسم خان آزادخان ۲۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قره دره اسم خان اسد

قشلاق قره دره اسم خان اسد یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق قره دره اسم خان اسد ۱۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قره دره اسم خان حاج سعداله

قشلاق قره دره اسم خان حاج سعداله یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق قره دره اسم خان حاج سعداله ۴۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قره دره اسمخان خان کیشی

قشلاق قره دره اسمخان خان کیشی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق قره دره اسمخان خان کیشی ۲۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قره دره اسمخان صفرکندی

قشلاق قره دره اسمخان صفرکندی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق قره دره اسمخان صفرکندی ۴۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قره دره حاجی علیش

قشلاق قره دره حاجی علیش یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق قره دره حاجی علیش ۵۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قره دره عزیز رستم

قشلاق قره دره عزیز رستم یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق قره دره عزیز رستم ۹۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قره دره کاهل

قشلاق قره دره کاهل ییکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق قره دره کاهل ۷۳ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قره دره کهلوقشلاق حاجی شاهوردی

قشلاق قره دره کهلوقشلاق حاجی شاهوردی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق قره دره کهلوقشلاق حاجی شاهوردی ۱۱۳ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قره ککیل ایاز

قشلاق قره ککیل ایاز یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق قره ککیل ایاز ۲۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قره ککیل حاج محمود

قشلاق قره ککیل حاج محمود یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق قره ککیل حاج محمود ۳۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قره ککیل حاجی مطلب

قشلاق قره ککیل حاجی مطلب یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق قره ککیل حاجی مطلب ۸۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قوجابدیر

قشلاق قوجابدیر یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق قوجاحاجی خسرو

قشلاق قوجاحاجی خسرو یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق قوجاحاجی خسرو ۴۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قهرمان

قشلاق قهرمان یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق شرقی واقع شده‌است. قشلاق قهرمان ۹۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قیرلو

قشلاق قیرلو یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان گوگ‌تپه واقع شده‌است. قشلاق قیرلو ۲۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق گلمعلی حاج سواد

قشلاق گلمعلی حاج سواد یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق گلمعلی حاج سواد ۲۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق گلمعلی حاج‌حسین

قشلاق گلمعلی حاج حسین یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق گلمعلی حاج حسین ۴۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق گلمعلی صفر

قشلاق گلما لی نگهدار ییکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق گل مالی۶۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق گورچینلو حاج بیوک

قشلاق گورچینلو حاج بیوک یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق گورچینلو حاج بیوک ۶۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق گورچینلو حاج نجف

قشلاق گورچینلو حاج نجف یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق گورچینلو حاج نجف ۱۵۳ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق گومیرچینلوی اورتاداغ

قشلاق گومیرچینلوی اورتاداغ یکی از روستاهای بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. قشلاق گومیرچینلوی اورتاداغ ۱۲۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق ملانقی اقام اوغلان

قشلاق ملانقی اقام اوغلان یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق ملانقی اقام اوغلان ۵۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق ملانقی‌قنبر

قشلاق ملانقی‌قنبر روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش قشلاق‌دشت، دهستان قشلاق شرقی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۳۰۸ نفر با ۶۰ خانوار بوده‌است.

روستای قشلاق ملی حاجی همت

قشلاق ملی حاجی همت یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است. قشلاق ملی حاجی همت ۱۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق ملی حسینقلی

قشلاق ملی حسینقلی یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است.

روستای قشلاق ملی محمودلار

قشلاق ملی محمودلار یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است. قشلاق ملی محمودلار ۳۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق میراعلم

قشلاق میراعلم یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است. قشلاق میراعلم ۳۳ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق میرعوض

قشلاق میرعوض ییکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است.

روستای قشلاق نریمان کندی امیراصلان

قشلاق نریمان کندی امیراصلان یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق نریمان کندی امیراصلان ۴۳ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق نریمان کندی حاجی هاوار

قشلاق نریمان کندی حاجی هاوار یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق نریمان کندی حاجی هاوار ۴۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق نریمان‌کندی حاج خان اوغلان

قشلاق نریمان‌کندی حاج خان اوغلانی کی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق شرقی واقع شده‌است. قشلاق نریمان‌کندی حاج خان اوغلان ۳۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق هدلی

قشلاق هدلی یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل و شهرستان بیله سوار و بخش انجیرلو واقع شده‌است. قشلاق هدلی ۵۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق یل اتان الهوردی دولت

قشلاق یل اتان الهوردی دولت یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است. قشلاق یل اتان الهوردی دولت ۲۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق یل اتان الهوردی گویا

قشلاق یل اتان الهوردی گویا یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است.

روستای قشلاق یل اتان حاج عباس

قشلاق یل اتان حاج عباس یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق یل اتان حاج عباس ۱۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قلعه دختر

قیزقالاسی به فارسی «قلعه دختر»، در حدود ۱۵ کیلومتری جنوب بیله سوار در مسیر جاده بیله سوار – اردبیل در روستایی تحت همین عنوان قرار دارد. این روستا به مناسبت قرار گرفتن در پای قلعه‌ قیزقالاسی به همین نام مشهور است.

موقعیت قلعه
بنای این قلعه به سده‌های پیشین مربوط است و آثار این قلعه در قسمت شمال غربی روستای قیز قالاسی مشهود است. روستای انجیرلو نزدیکترین آبادی به این قلعه است که کمتر از یک کیلومتر فاصله دارد. راجع به قیزقالاسی افسانه‌های زیادی در بین اهالی محل مشهور است. از آن جمله گفته می‌شود که در دوران گذشته قیزقالاسی تمدنی بزرگ و آباد بوده که روزی دسته‌ای از مارها به این شهر حمله می‌کنند و مردم از ترس مارها مجبور به ترک شهر می‌شوند. از آن زمان به بعد شهر به ویرانه تبدیل می‌شود. به نظر می‌رسد محل باجروان تاریخی محل فعلی قیز قالاسی یا خیلی نزدیک به آن بوده‌است.

روستای قوشا قشلاق رضالی‌بیگ

قوشا قشلاق رضالی بیگ یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قوشا قشلاق رضالی بیگ ۲۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قوشا قشلاق قامبای

قوشا قشلاق قامبای یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قوشا قشلاق قامبای ۲۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قوشاقشلاق بخشعلی شهریار

قوشاقشلاق بخشعلی شهریار یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است.

روستای قوشاقشلاق خاصای

قوشاقشلاق خاصای یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قوشاقشلاق خاصای ۱۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قوشاقشلاق منصورورحمان

قوشاقشلاق منصورورحمان یکی از روستاهای بیله سوار است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قوشاقشلاق منصورورحمان ۱۳۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قوطوربلاغ

قوطوربلاغ یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است.قوطوربلاغ ۱۸۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قیزقلعه‌سی

قیزقلعه‌سی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش انجیرلو، دهستان انجیرلو قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۱۱۰۰ نفر با ۳۵۰ خانوار بوده‌است.

روستای کرم کندی

کرم کندی یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است.کرم کندی ۷۸ نفر جمعیت دارد.

روستای گلی بلاغ سفلی

گلی بلاغ سفلی یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در بخش انجیرلو واقع شده‌است. گلی بلاغ سفلی ۵۲ نفر جمعیت دارد.

روستای گلی بلاغ علیا

گلی بلاغ علیا یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در بخش انجیرلو واقع شده‌است. گلی بلاغ علیا ۶۲ نفر جمعیت دارد.

روستای گوردیگل

گوردیگل روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش قشلاق‌دشت، دهستان قشلاق شرقی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۲۶۷ نفر با ۶۵ خانوار بوده‌است.

روستای گوردیگل نورالدین

گوردیگل نورالدین یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق شرقی واقع شده‌است.گوردیگل نورالدین ۱۱۲ نفر جمعیت دارد.

روستای گوگ‌تپه

گوگ‌تپه روستایی در دهستان گوگ تپه بخش مرکزی شهرستان بیله‌سوار استان اردبیل واقع شده است .بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۱۳۳۵ نفر (در ۴۰۷ خانوار) بوده است.

روستای گون‌پاپاق

گون‌پاپاق روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش مرکزی، دهستان گوگ‌تپه قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۴۶۲ نفر بوده‌است.

روستای لیملو

لیملو یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، لیملو ۱۲۵ نفر جمعیت دارد.

روستای مایه دره سی

مایه دره سی یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق شرقی واقع شده‌است. مایه دره سی ۵۰ نفر جمعیت دارد.

روستای مرادعلی کندی

مرادعلی کندی یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. مرادعلی کندی ۱۱۸ نفر جمعیت دارد.

روستای مرادلو

مرادلو روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش مرکزی، دهستان گوگ‌تپه قرار دارد.این روستای دارای بیشترین قهرمان فرهنگی و ورزشی در بین کل روستایان ایران است.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۷۰۷ نفر با ۱۳۴ خانوار بوده‌است.

روستای مزرعه ایشق چخماز

مزرعه ایشق چخماز یکی از روستاهای استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار واقع شده‌است. مزرعه ایشق چخماز ۶۴ نفر جمعیت دارد.

روستای مسجدلو

مسجدلو روستایی در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش انجیرلو، دهستان انجیرلو است. بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵، جمعیت این روستا ۲۷۸ نفر با ۵۱ خانوار بوده است.

روستای ملی کندی

ملی کندی یکی از روستاهای بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است.ملی کندی ۹۸ نفر جمعیت دارد.

روستای میروردی کندی

میروردی کندی یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. میروردی کندی ۱۶۲ نفر جمعیت دارد.

روستای نر قشلاقی

نر قشلاقی یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است کهدر دهستان انجیرلو و بخش انجیرلو واقع شده‌است. نر قشلاقی ۳۲ نفر جمعیت دارد.

روستای نظرعلی‌بلاغی

نظرعلی‌بلاغی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش قشلاق‌دشت، دهستان قشلاق جنوبی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۳۱۹ نفر با ۸۴ خانوار بوده‌است.

روستای نوروزآباد

نوروزآباد یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در بخش انجیرلو واقع شده‌است.

روستای ولی‌ممیلو

ولی‌ممیلو روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان بیله‌سوار، بخش قشلاق‌دشت، دهستان قشلاق شرقی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۳۳۴ نفر بوده‌است.

روستای هموار کندی

هموار کندی یکی از روستاهای بیله سوار است که در دهستان قشلاق جنوبی واقع شده‌است. هموار کندی ۱۳۸ نفر جمعیت دارد.

روستای هیبت جهان خانملو

هیبت جهان خانملو یکی از روستاهای استان اردبیل شهرستان بیله سوار است که در دهستان انجیرلو و بخش انجیرلو واقع شده‌است. هیبت جهان خانملو ۱۱۲ نفر جمعیت دارد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد