رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رفع مانع حقوقی خرید هواپیما برای افراد حقیقی

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ آذر ۱۳۹۳

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۰۹/۱۵-مشکل حقوقی خرید هواپیما برای افراد حقیقی برطرف شد.

علیرضا جهانگیریان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر که با حضور مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، گفت: براساس تقاضای مسافران در ایام نوروز پروازهای فوق العاده انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در ایام پیک سفر ما با مشکل کمبود عرضه و افزایش تقاضا مواجه هستیم، بسیاری از هواپیماها آماده پرواز نیست و ما به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنیم که بازبینی هواپیماها در ایام پیک صورت نگیرد.

جهانگیریان تصریح کرد: نظارت و کنترل پروازها همچنین نظارت بر قیمت بلیط توسط سازمان هواپیمایی کشور انجام می‌شود، همچنین در ایام پیک سفر این سازمان تعطیلی ندارد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور افزود: در ایام تابستان و نوروز ما از شرکت‌های هواپیمایی می‌خواهیم که هواپیمای پشتیبان داشته باشند تا پروازها بدون تاخیر انجام شود، بازرسی از شرکت‌های هواپیمایی برای تنظیم نرخ و ارائه خدمات مناسب به مسافران از دیگر برنامه‌های ما در ایام پیک سفر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به قرارگیری میز پاسخگو در فرودگاه‌هایی که تعداد پروازهای بیشتری در آنها انجام می‌شود، یادآور شد: کتابچه‌های راهنمایی برای آشنایی مسافران با حقوق خود تهیه شده است که در ایام نوروز توزیع می‌شود.

جهانگیریان با اعلام این خبر که ۵۰ درصد گردشگران بین المللی از طریق هوایی سفر می‌کنند، افزود: در حال حاضر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توانند نسبت به خرید هواپیما اقدام کنند.

وی ادامه داد: مشکل حقوقی خرید هواپیما برای افراد حقیقی برطرف شده است و افراد علاقه مند می توانند با رعایت استانداردهای سازمان هواپیمایی کشور از این ظرفیت استفاده کنند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: مالکیت این هواپیماها در اختیار اشخاص خریدار است اما پرواز آنها باید توسط شرکت‌های دارای مجوز انجام شود.

1217 رفع مانع حقوقی خرید هواپیما برای افراد حقیقی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *