جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران ستاره گیلان

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ آبان ۱۳۹۷

رستوران ستاره گیلان رستورانی است با دکوراسیونی خاص و منویی متنوع از غذاهای لذیذ شمالی. با اینکه در اکثر رستوران های شمال کباب را طبخ کرده و می توانید میل کنید. ولی اگر فقط یکبار کباب ترش رستوران گیلان را که به روشی کاملا متفاوت طبخ می کند نوش جان کنید دیگر کباب ترش هیچ جا را نمی خورید.رستوران ستاره گیلان در کیلومتر ۴ جاده رو به روی هتل فجر قرار گرفته است و وقتی به رستوران ستاره گیلان می روید نگران جای پارک نخواهید بود.
رستوران ستاره گیلان منویی متنوع دارد و همه مواد غذایی آن از مواد اولیه درجه یک و مرغوب تهیه شده است.همچنین شما می توانید در رستوران ستاره گیلان کته کباب هایی بی نظیر را نوش جان کنید که از گوشت های تازه و درجه یک تهیه شده است و همچنین روزی بیاد ماندنی را در رستوران ستاره گیلان داشته باشید و برای همیشه مشتری ثابت این رستوران بی نظیر شوید.
مطمنا بعد از نوش جان کردن یک غذای لذیذ یک چای دبش هم می چسبد شما می توانید بعد از غذا چای را سفارش دهید که همراه با دورچین کامل و وسوسه انگیز برای شما غزیزان سرو می شود.

رستوران ستاره گیلان 1 رستوران ستاره گیلان

رستوران ستاره گیلان 2 رستوران ستاره گیلان

رستوران ستاره گیلان رستوران ستاره گیلان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    خوبیه رستوران اینه که منو وسیع و شلوغی نداره.غذاها تعدادشون خوبه اما رویه این غذاها زحمت زیادی کشیده میشه تا بهترین طعم و مزهرو داشته باشه

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مهرنوش زاده رفيع

    نوع سرو غذا خيلي جالب و سنتي و داخل مجمع بود، واقعا هم جوجه و هم كباب ترشش عالي بود

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *