رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ دی ۱۳۹۷

رستوران دونا کندوان

اشتراک گذاری

رستوران دونا کندوان فضایی معمولی ولی خوب داره منظره به لطف جاده چالوس فوق العاده است و البته غذاهای خیلی خوبی هم دارد و همینطور صبحانه های سرد و عالی.رستوران دونـا کندوان بـا در اختیـار داشـن یـک تیـم طراحـی حرفـهای، به رستورانی نمونه برای شما عزیزان تبدیل شده است. از سـوی دیگـر نشـانه هـای ملمـوس توجـه مدیـران بـه پرسـنل را در آن مـی تـوان یافـت.
منوی غذایی رستوران دونا کندوان بسیار متنوع می باشد و شامل :
بوفــه ســوپ: مــی توانیــد از میــان چنــد نـوع سـوپی کـه بـه صـورت فصلـی ارایه و از سـبزیجات تـازه تهیـه می گردد
بوفــه غــذای ایرانــی: در ایــن بوفــه شــما مـی توانیـد از طعـم آشـنای غذای سـنتی کــه بــا روشــی مــدرن بــر اســاس طعــم خانگـی تهیـه شـده اسـت لـذت ببریـد.
بوفـه سـالاد:سـالاد بـار دونا مجموعـه ای از انــواع ســالادها ،ســس ها،تاپینگهــای مختلـف را بـه شـیوه ای کاملاً مـدرن ارائـه مــی نمایــد. بــه نحــوی کــه مــی توانیــد ســالاد خــود را از میــان تنــوع بالایــی از تاپینگهــای مختلــف انتخــاب و ســالاد خــود را بســازید.
بوفـه سـاندویچ:جهـت یـک میـان وعـده ســالم و مغــذی روزانــه در بســته بنــدی هــای قابــل حمــل انــواع ســاندویچ تــازه عرضــه مــی گــردد.
بوفــه آب میــوه: شــما مــی توانیــد آب میــوه هــای تــازه و میوهــای تــازه کــه روزانـه عرضـه مـی گـردد را نتخـاب و میـل نماییــد.
رستوران دونا کندوان دارای جای پارک مناسب برای ماشین های مشتریان خود دارد و شما می توانید با خیال راحت لحظات خوشی را در این رستوران بی نظیر بگذرانید.
آدرس : مازندران , جاده چالوس , کندوان

رستوران دونا کندوان
رستوران دونا کندوان  رستوران دونا کندوان
رستوران دونا کندوان  رستوران دونا کندوان
رستوران دونا کندوان  رستوران دونا کندوان

           
 

نظر کاربران :

  • رضا صالحی

    اصلا خوب نبود . برنج بی کیفیت . سرویس بهداشتی کثیف. قیمتها بالا نسبت به غذای بی‌کیفیت و معده دردی که در پی داشت.کاش توقف نکرده بودیم مقابل این رستوران.

    ۶ مهر, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • محمد

    یک رستوران مطمئن در میانه راه شمال که صاحبش از ورزشکاران به نام ایرانه. سرویس دهی و کیفیت عذا بسیار خوب بود. برنج ایرانی می دهند. منظره دره خیلی قشنگی داره و سرویس بهداشتی خیلی تمیز در اختیار مشتریان است

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • جمشید رحمانی

    به لطف جاده چالوس مسافران زیادی به این رستوران میرن، فضای خیلی معمولی داره ولی مواد غذایی اش تازه است و طعم خوبی داره، قیمت غذاهای خود را هم خوب میده و برخورد کارکنانش با مشتریان خوبه

    ۲ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *