رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران هزار چم چالوس

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ آذر ۱۳۹۷

جاده چالوس که قدیمی ترها آن را به واسطه گردنه های سخت و خطرناکش هزار چم می‌نامند، یکی از جاذبه‌های مهم البرز به شمار می آید . جاذبه ای که بسیاری از مسافران عبوری وحتی البرزنشینان نیز با زیرو بم آن نیستند. امروزبا آوردن نام جاده چالوس،اولین چیزی که درذهن افراد نقش می بندد مسیری با رستوران هایی متنوع و قییان سراهایی دردل طبیعت است .
یکی از این رستوران های بسیار معروف می توان به رستوران هزار چم چالوس اشاره کرد. رستوران با فضایی صمیم و کارکنانی مجرب و با ادب می باشد . منوی رستوران هزار چم چالوس متنوع می باشد و شامل انواع غذاهای لذیذ شمالی و محلی که به ترین نحو طبخ می شود . رستوران هزار چم چالوس دارای انواع کباب و جوجه کباب با پیش غذا های فوق العاده و فضایی راحت برای استراحتی کوتاه و گرفتن خستگی با چایی داغ توی جاده می باشد.
نمایی که رستوران هزار چم چالوس دارد را بدون شک هیچ رستوران در جاده چالوس ندارد و همچنین کیفیت غذای بالادر این رستوران زبان زد عام و خاص می باشد.
جای پارک اسان ، اینترنت رایگان ؛ کیفیت غذای بالا، از مواد غذایی درجه یک و برخورد خوب کارکنان رستوران هزارچم چالوس از ویژگی های منحصصر به فرد این رستوران می باشد

آدرس: جاده کندوان ، کیلومتر ۵۴ چالوس ، منطقه هزار چم.

-هزار-چم-چالوس-1 رستوران هزار چم چالوس

 

-هزار-چم-چالوس رستوران هزار چم چالوس

-هزار-چم-چالوس-3 رستوران هزار چم چالوس

           
 

نظر کاربران :

  • عماد

    شهریور ۱۴۰۱ برای اولین بار به این رستوران رفتیم واقعا تمیز و کیفیت غذاهاشون بسیار عالی و باکیفیت بود مخصوصا کباب ترش و باقالی قاتوق که عااااااااالی بود . رفتار پرسنل خیلی خیلی محترمانه و در کل رستورانی بسیار تمیز و زیبا و باکیفیت بود.

    ۲۶ آذر, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • مرتضي منعمي

    فقط فضاي خوبي داره غذاش افتضاح كيفيت و خيلي گرون فاكتورم كه نميده ببيني چي زده توش واقعا توي جاده چالوس رستوران خوب خيلي كمه بهترينشون اركيده و سرآشپز حم هستن بقيه به درد نميخوره

    ۴ شهریور, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • وحید بهبودی

    گران ولی تمییز و خوشمزه.فاکتور هم نمیدن!

    ۱۳ آذر, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • حسام شفیع زاده

    فقط به ظاهر رستوران رسیدن از نظر غذا افتضاح بود دو پرس مرغ ناردونی گرفتیم توی هر دوش مو بود، سرویس بهداشتی کثیف بود

    ۲۷ شهریور, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • محمد

    تجربه خوبی بود فضاش زیبا بود مخصوصا هر چی بالاتر میرفتی زیباتر میشد

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مهرنوش زاده رفيع

    خيلي شيك و زيباست ولي شلوغه مخصوصا تابستان كه گاهي تا غذا تموم ميشه ميز رو جمع مي كنن

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
    • کیارش باباعباسی

      با سلام خسته نباشید ویژه به پرسنل این رستوران. فضای زیبای رستوران، کارمندان محترم و خوش برخورد و محیط آرامش بخش این رستوران خاطره خوبی برای ما به جا گذاشتن امیدوارم همیشه موفق باشند.

      ۱۱ مهر, ۱۳۹۸
  • جمشید رحمانی

    یکی از رستوران های خیلی معروف جاده چالوسه که به لطف جاده زیبا چالوس همیشه شلوغه و حتی ساعت غیر ناهار هم بری توش پر از مشتریه، مواد اولیه هم که استفاده می کنه هم خیلی تازه است

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *