رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۸ شهریور ۱۳۹۹

رستوران بین المللی سینسیر

اشتراک گذاری

رستوران بین المللی سینسیر یکی از رستوران های خوب بین المللی واقع در خیابان الهیه تهران است که علاوه بر غذاهای ایرانی و سنتی، سوشی و انواع پیتزا و استیک هم سرو می کند.رستوران سینسیر، به جرئت می توان گفت از معدود رستوران های تهران و ایران است که متمایز از سایر رستوران ها بوده و غذاهای بی نظیری را ارائه می دهد. حتما توصیه می شود چه در تهران هستید و چه به این شهر سفر می کنید، یکبار هم شده از این رستوران بازدید کنید.

رستوران بین المللی سینسیر

لازم نیست حتما به قصد سرو یک وعده غذایی به سینسیر بروید چرا که در این رستوران بین المللی انواع نوشیدنی های خوشمزه مثل کوکتل و اسموتی های تازه به همراه انواع شیرینی های و دسرهای شرقی و غربی، قابل سفارش هستند.رستوران سینسیر دارای فضایی لاکچری با دکوراسیونی خاص است که مناسب برای جشن ها و تولدها و مراسم ها می باشد و البته در این رستوران بهترین قنادها برای تزئین و دیزاین انواع کیک های شما، آماده ی خدمت رسانی هستند.

رستوران سینسیر از رستوران های لوکس و گران قیمت تهران محسوب می شود که در برج افرا واقع در خیابان آقابزرگی، منطقه الهیه قرار دارد. محیط رستوران بسیار لوکس و شیک طراحی شده و برخلاف برخی از رستوران ها، با نصب انواع لوسترها، طراحی های شلوغ و غیره، حس آرامش را از مشتری نمیگرد.

رستوران بین المللی سینسیر

همچنین آشپزخانه رستوران بین المللی سینسیر به گونه ای طراحی شده که هرکسی می تواند داخل آشپزخانه را ببیند و با خاطری آسوده از رعایت اصول بهداشتی، غذای خود را میل کند.
اگر به آشپزخانه سینسیر نگاه کنیم، میبینیم در کنار سرآشپزهای ایرانی و مجرب، از نقاط مختلف دنیا هم آشپزهای حرفه ای دارد تا غذاهای غیر ایرانی با بهترین کیفیت و طعم برای مشتریان سرو شود. در منوی رستوران سینسیر، تنوعی از غذاهای بی نظیری قابل مشاهده است. انواع غذاهای ایرانی، پیتزاهای ایتالیایی، پاستا، انواع سالادها و پیش غذاها، دسرهای بی نظیر، انواع نوشیدنی های سرد و گرم و غیره.

رستوران بین المللی سینسیر

همانطور که پیش تر از انواع رستوران ها گفتیم، رستوران سینسیر در دسته کژوال پریمیوم ها قرار می گیرد چراکه این رستوران غذاهایی با بهترین کیفیت و طبخ، محیطی لوکس و قیمت های بسیار بالایی دارد. همچنین سینسیر، رستوران محبوب ستاره ها، بازیگران و افراد ثروتمند نیز می باشد.
رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۲۴ آماده پذیرایی از مشتریان می باشد و امکان رزرو برای قرارهای کاری و تولد نیز وجود دارد (پکیج تولد رستوران یکی از بی نظیرترین خاطرات تولد را به ارمغان می آورد لذا برای برگزاری جشن های تولد، از بهترین رستوران های تهران است). همچنین شما می توانید در کنار میل کردن انواع غذاها و نوشیدنی هایی با ظاهری زیبا و جذاب و طعمی بی نظیر، از قلیان های وی آی پی رستوران هم بهرمند شوید.

رستوران بین المللی سینسیر

نحوه دسترسی به رستوران بین المللی سینسیر

آدرس: تهران، الهیه، خیابان آقا بزرگی، خیابان صحرا، خیابان پارسا، برج افرا

رستوران بین المللی سینسیر
رستوران بین المللی سینسیر

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *