جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران ایتالیایی جنارو

تاریخ بروزرسانی :
۲۲ دی ۱۳۹۷

رستوران ایتالیایی جنارو (ژوانی سابق)، که پیش از این با نام ژوانی فعالیت می‌کرد، یکی از معروف‌ترین غذاهای ایتالیایی تهران را به مخاطبانش عرضه می‌کند. استیک‌های خوشمزه، پیتزاهای متنوع و جذاب و پاستاهایی که کنار بشقاب‌شان با سس گوجه نام پاستا نوشته شده است.

دکور این مجموعه رستوران‌ها دکوری خاص است که فضای منحصر به فردی را برای این رستوران می‌سازد. برخورد پرسنل برخوردی حرفه‌ای و خوب است و سرویس‌دهی این رستوران هم راضی‌کننده است. چینش و تزیین غذاها باعث می‌شود تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری از خوردن غذا داشته باشیم.

اما اگر به دلیل شلوغی فضای رستوران‌ها، یا به هر دلیل دیگری دوست دارید غذا را از خانه یا محل کار سفارش دهید، می‌توانید از سایت اسنپ‌فود این کار را انجام دهید. پنج شعبه این رستوران در مرزداران، پاسداران، زعفرانیه و کوروش مال در اسنپ‌فود فعال هستند که این شعبه‌ها، شامل جناروبرگر هم می‌شود.

از مزیت‌های رستوران ایتالیایی جنارو این است که علاوه بر آن که برای مشتریان خود غذای باکیفیتی ارائه می‌دهد، تنوع این غذاها هم زیاد است. مثلا اگر شما علاقمند به استیک هستید، می‌توانید از ۱۴ نوع استیکی که رستوران برای شما آماده می‌کند یکی را انتخاب کنید. استیک‌هایی با انواع گوشت‌ها، سس‌ها و دورچین‌ها.

اگر از علاقمندان به پاستا باشید حتما با دیدن طیف گسترده‌ای از پاستاها که این رستوران برای شما فراهم می‌کند گیج خواهید شد. باید اول تصمیم بگیرید دوست دارید کدام ماده اولیه در پاستای‌تان باشد. فیله گوساله یا میگو یا مرغ، فیله سلمون یا ژامبون یا گوشت چرخ‌کرده؟ با سس خردل یا پستو یا سس تند؟ نکته مثبت این است که انتخاب‌هایتان هیچ وقت محدود نخواهد بود و هربار چیز جدیدی برای امتحان کردن خواهید داشت.

در منوی این رستوران پیتزاهای متنوعی هم وجود دارد. یکی دیگر از انتخاب‌های موجود، غذاهای دریایی است. ترکیب‌های متفاوتی از میگو، یا ماهی سلمون یا ماهی کالاماری. از پیش‌غذا و سالاد و نوشیدنی غافل نشوید.

منوی شعبه‌ی جناروبرگر با کمی تفاوت غذاهای دیگری را در اختیار شما می‌گذارد. پیتزا، انواع برگر، انواع ساندویچ و انواع سوخاری منوی جناروبرگر را تشکیل می‌دهد. بنابراین اگر اهل ساندویچ و برگر و سوخاری هستید می‌توانید غذای خود را از این رستوران سفارش دهید.

جنارو یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های ایتالیایی تهران است.

آدرس :بلوار مرزداران، نبش ناهید، طبقه فوقانی آجیل تواضع
تلفن :۴۴۲۶۶۶۰۰

رستوران ایتالیایی جنارو 2 رستوران ایتالیایی جنارو

رستوران ایتالیایی جنارو 3 رستوران ایتالیایی جنارو

رستوران ایتالیایی جنارو 4 رستوران ایتالیایی جنارو

رستوران ایتالیایی جنارو 5 رستوران ایتالیایی جنارو

رستوران ایتالیایی جنارو 6 رستوران ایتالیایی جنارو

رستوران ایتالیایی جنارو 7 رستوران ایتالیایی جنارو

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    جای شیک ، تمیز و قشنگ به همراه غداهای بسیار فوقالعاده و با کیفیت . فقط به خاطر شلوغیش جای مناسبی برای قرارهای کار ی نیست

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • جمشید رحمانی

    محیط داخلی خیلی جالب و جذابی دارد.
    سفارش ما سالاد سزار و پیترا پپرونی بود.
    نوشیدنی ها را در یک سطل با دود نیتروژنی آوردند که جالب بود.
    سالاد سزار واقعا کم محتوا و بی مزه بود و پنیر پارمزان و سس آن اصلا به چشم نمی آمد و راضی کننده نبود!
    ولی پیتزا پپرونی طعم خیلی خوب داشت . چون از چند پنیر روی پیتزاهاش استفاده کرده بود و با سس مخصوص خود رستوران سرو کرد خیلی خوش طعم بود و اندازه پیتزاهاش هم بزرگ بود

    ۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *