رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ بهمن ۱۳۹۹

رستورانهای رمانتیک تهران

اشتراک گذاری

امروزه رستورانها و کافه ها نقش زیادی در ایجاد لحظات شادو خاص و عاشقانه دارند . نه تنها مکانی برای خوردن و آشامیدن بلکه به  مکانی زیبا و عاشقانه برای زوج ها تبدیل شده اند و رقابت زیادی بین رستورانها برای ایجاد امکاناتی این چنین می باشد .ویژگی‌های ظاهری، محیطی و ویژگی‌های خاص و رمانتیک ، فضایی زیبا و مناسب برای زوج‌های جوان  در طراحی این روزهای رستورانها و کافه ها بی تاثیر نیست .دکوراسیون جذاب و منحصربه‌فرد، منوهای دو نفره و خاص، نورپردازی و رنگ‌آمیزی مناسب، استفاده از گل‌های زیبا، اشیای فانتزی و تزیینی شیک و رمانتیک، فضای آرام و راحت، اجرای موسیقی، رعایت فاصله‌ی استاندارد بین میزها، شلوغ نبودن و دسترسی آسان به این رستوران‌ها باعث شده محیطی برای ثبت لحظات عاشقانه و رمانتیک همانند سالگرد ازدواج، جشن تولد، پیشنهاد ازدواج، در اختیار مشتریان قرار بگیرد. در این مطلب شما را با رستورانهای رمانتیک تهران آشنا می سازیم .

رستوران ایسترن پالاس

رستوران ایسترن پالاس یا همان کاخ شرقی، رستورانی خاورمیانه‌ای و یکی از بهترین رستوران های رمانتیک تهران است که در محیطی کوچک اما زیبا انواع غذاهای ترکی و لبنانی و ایرانی را گرد هم آورده است. شاید اولین چیزی که قبل از ورود نظرتان را به خودش جلب کند، سردر ساختمان باشد که تمام نمای بیرونی آن با یکی از اشعار خیام با خط نستعلیق شکسته پوشیده شده است. داخل رستوران که قدم بگذارید با ترکیبی از فضای مدرن امروزی و اِلمان‌های شرقی مواجه می‌شوید. میزهای سفید ساده و صندلی‌های لاجوردی، لوسترهای سبک ترک و بشقاب‌های طلایی محیط چشم‌نوازی را به‌وجود آورده است.

آدرس: تهران، بلوار آفریقا، خیابان دستگردی (ظفر)، نرسیده به خیابان ولیعصر (عج)، پلاک ۲۹۹

رستوران ایسترن پالاس

رستوران بیستانگو

رستوران بیستانگو اولین رستوران فرنگی با استانداردهای روز در سطح ایران می‌باشد که بخشی از هتل رامتین واقع در خیابان ولی عصر است و بیش از یک دهه سابقه دارد. این رستوران با ترکیبی از غذاهای بین‌المللی و محیطی آرام‌بخش، تصویری خاطره‌انگیز برای یکایک مهمانان به ارمغان می‌آورد. دکوراسیون مدیترانه‌ای در کنار پخت و چیدمان ماهرانه غذا که توسط سرآشپز خارجی آن طراحی شده، شکل و سبک جدیدی در سرو غذا به وجود آورده است و دلیلی برای شناخته شدن به‌عنوان رمانتیکترین رستوران تهران می‌باشد.

آدرس: خیابان ولی عصر، ۵۰۰ متری جنوب پارک ساعی، پایین هتل رامتین

بیستانگو

رستوران دوئت

رستوران دوئت در تهران خود را به‌‌عنوان رمانتیک ترین رستوران های تهران یا حتی کشور معرفی کرده است. این رستوران با سبک کلاسیک و مدرنی که دارد، هر آنچه که شما از لوکس بودن انتظار دارید و حتی بیشتر از آن را برآورده می‌کند. دوئت به معنای اجرای دو نفر است، هم‌نوازی دو ساز در کنار یکدیگر فضایی زیبا و عاشقانه را به‌وجود می‌آورد. اما این تعریف فقط معطوف به اجرای موسیقی نیست، بلکه حتی به هر حرکت دونفره‌ای هم دوئت گفته می‌شود و این دقیقاً‌‌ همان چیزی است که رستوران دوئت در نظر دارد. به‌همین دلیل رستوران دوئت به‌خاطر سبک چیدمان و طراحی داخلی‌اش، فضایی زیبا، عاشقانه و رمانتیک ایجاد کرده است. اغلب غذا‌ها بر مبنای دو نفره تنظیم ‌شده است و این سبک از طراحی دلایل خاص خود را دارد. یکی از دلایل زیبای آن، حجیم و دو نفره بودن وعده‌های غذا است که بر اساس تئوری باهم غذا خوردن و در یک ظرف غذا خوردن شکل گرفته است. اینکه یک ظرف واحد را با فرد موردعلاقه‌مان شریک شویم و از با هم غذا خوردن لذت ببریم و یکی از بهترین لحظه‌های دونفره‌مان را رقم بزنیم.

گرچه نمی‌توان انتظار داشت تا همه قبل از امتحان رستوران متوجه شوند تا اعداد قیمت‌های منو به‌واقع بالا نیست اما توضیحاتی در این رابطه نه برای قانع کردن بلکه برای توضیح آنچه واقعیت دارد بد نیست.خرید روزانهٔ مواد اولیه رستوران یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دوئت است. حتی بهتر است از کلمه روزانه استفاده نکنم چون تازگی مواد اولیه آن‌قدر پراهمیت است که در روز چندین بار خرید انجام می‌شود. حتی خود ما برای صرفه‌جویی در هزینه زندگیمان اغلب مواد و وسایل موردنیاز زندگیمان را به‌صورت کلی تهیه می‌کنیم چون می‌دانیم تعدد خرید در روز هرچند خوب است اما هزینه‌ساز است. اما آقای شهبازی با قبول این هزینهٔ گزاف برای رستوران این نوع از خرید کردن را پذیرفته و این تنها برای این است که تصمیم بر بهترین بودن و بی‌رقیب بودن دارد.

آدرس: خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی، پلاک۱۴

رستوران دوئت

رستوران پارک وی

رستوران پارک وی در مرکز خرید سام قرار دارد و یکی از رمانتیکترین رستوران های تهران محسوب می‌شود. تخصص رستوران پارک وی در ارائه‌ غذاهای چینی خوشمزه است و چنانچه از سبک غذای چینی لذت می‌برید، به این رستوران سر بزنید؛ به‌خصوص که سرآشپز چینی این رستوران اصیل‌ترین غذاهای چینی را برای مشتریان طبخ می‌کند.

آدرس : خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر، طبقه هشتم
رستوران پارک وی

رستوران دیوان

رستوران دیوان یکی از بهترین رستوران های رمانتیک تهران در منطقه فرشته محسوب می‌شود و کیفیت بالای سرویس‌ها و غذاهای آن باعث معروفیت بیشتر دیوان شده است. رستوران دیوان شامل چهار بخش می‌شود. بخش عمومی رستوران با مبلمانی با تم آبی رنگ، اتاق VIP مخصوص پذیرایی از مهمانان با تعداد حداکثر ۱۰ نفر با تم قرمز و تالار آینه با ظرفیت ۲۲ نفر و مبلمانی با تم کِرم تشکیل شده است و در نهایت نیز بخش بالکن این رستوران قرار دارد که برای صرف نوشیدنی یا انتظار برای خالی‌شدن میز در اختیار مهمانان است و آن‌ها می‌توانند از چشم‌انداز کوه‌های شمال تهران لذت ببرند. در نورپردازی رستوران از لوسترها و چراغ‌هایی با نور کم استفاده شده است.

آدرس: خیابان فرشته، مجتمع تجاری سام سنتر

رستوران دیوان

رستوران مانسون لانژ

رستوران مانسون لانژ در شمال خیابان جردن و نبش کوچه گلدان قرار دارد که به‌خاطر همین موقعیت محلی، مهمانان با مشکل پیدا کردن پارکینگ مواجه می‌شوند. حدود ۱۹ سال از تأسیس رستوران مانسون لانژ می‌گذرد و در این مدت توانسته است با غذاهای آسیایی فوق‌العاده خوشمزه مشتری‌های زیادی پیدا کند. سرویس‌دهی عالی و رفتار پرسنل محترمانه است و منوی متنوع رستوران از غذاهای حاشیه اقیانوس آرام تا شرق دور را دربرمی‌گیرد. سوشی‌های این رستوران بی‌نظیر هستند و می‌توانید انواع سوشی را در مانسون لانژ سفارش بدهید.

آدرس: خیابان جردن، نبش خیابان گلدان، پلاک ۲، طبقه۱

رستوران مانسون لانز

رستوران مدائن

مدائن سه قسمت مختلف برای پذیرایی از مهمانان دارد، بالانشین، سالن اصلی و فضای باز با محیطی زیبا و دلنشین که برای جلسات کاری، جشن تولد و مراسم‌ها بسیار جای شکیل و خوبی به‌حساب می‌آید. عطر و بوی مدیترانه‌ای و عربی مدائن را فقط در قلیان‌های آن‌ نمی‌توان یافت. طراحی، دکور و موسیقی عربی که در این رستوران پخش می‌شود، همگی حس‌ و‌ حال رمانتیک ترین رستوران های تهران را برای شما دوچندان می‌کنند.

آدرس: خیابان ظفر شرقی، خیابان فرید افشار، بلوار آرش شرقی، پلاک ۴۴

مدائن

رستوران ناکایا

این رستوران مدرن، یکی از رستوران های آسیایی خوب شهر تهران است که به عنوان یک رستوران مخصوص سالگرد ازدواج شناخت هشده و ترکیب سنت با مدرنتیه را به خوبی انجام داده است. شما می توانید در این رستوران، شبی خاطره انگیز را در کنار عزیز ترین فرد زندگی تان سپری نمایید.

آدرس : تهران- بلوار اندرزگو- مرکز خرید سانا- طبقه ۲- رستوران ناکایا

ناکایا

کافه تهرون

کافه تهرون از آن دست رستوران های رمانتیک تهران است که با فضای سنتی برای علاقمندان به فرهنگ و سنت اصیل ایرانی بدون شک بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. این رستوران که از جمله مکان های عاشقانه تهران به شمار می رود، در خانه ای قدیمی فعالیت می کند و هر روز در منوی غذایی خود یکی از غذا های اصیل و سنتی ایرانی را طبخ کرده و به میهمانان خود ارائه می دهد تا خاطره بازی و نوستالژی را در کنار لحظات رمانتیک برای افراد فراهم آورد.

آدرس : تهران- خیابان ویلا- کوچه خسرو- پلاک ۳۹- کافه تهرون

کافه تهرون

رستوران تراس

رستوران تراس یکی از رستوران‌های مجموعه‌ی مانسون است و مثل سایر رستوران‌های این مجموعه غذاهای خوشمزه و وسوسه‌انگیز کالیفرنیایی سرو می‌کند. رستوران تراس دارای یک تراس دل‌باز و زیبا است که البته به‌راحتی نمی‌توانید در این تراس میز خالی پیدا کنید. اگر می‌خواهید در تراس این رستوران یک شام رویایی و رمانتیک میل کنید، حتماً از قبل میز رزرو کنید.

آدرس: خیابان فرشته، مریم شرقی، بعد از گل فروشی الهیه، پلاک ۶۱

کافه تراس

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *