جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

راه اندازی خانه صنایع دستی در کشور ، بزودی

تاریخ بروزرسانی :
۲۴ مهر ۱۳۹۳

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۷/۲۴ – خبرگزاری آریا-خانه صنایع دستی به منظور رفع مشکلات فروش و بازاریابی صنایع دستی بزودی در تمامی استانهای کشور راه اندازی می شود .
به گزارش خبرگزاری آریا ،معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور دیشب در جمع خبرنگاران اصفهانی با اشاره به موفقیت خانه صنایع دستی اصفهان در برطرف شدن مشکلات هنرمندان صنایع دستی این استان افزود :‌ این ایده با گذراندن مراحل کارشناسی و نتایج موفق به یک ایده ملی تبدیل شد .
آقای نامور مطلق با بیان اینکه بازرگانی و فروش محصولات ، عمده ترین مشکل صنایع دستی کشور است گفت : رویکرد امسال معاونت صنایع دستی ، تلاش بر توسعه بازرگانی محصولات صنایع دستی در سطح ملی و بین‌المللی است.
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان یکی از قطب‌های صنایع دستی کشور است، افزود : در این راستا به کمک مدیران ، تجار و هنرمندان اصفهان برای توسعه بازرگانی صنایع دستی نیازمندیم.
معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به افزایش ورود گردشگران به کشور افزود: توسعه گردشگری سبب شد امسال میزان درآمد‌های محل فروش صنایع دستی در استان اصفهان ۳۰ درصد افزایش یابد .
استان اصفهان دارای ۱۶۰ رشته صنایع دستی است . این استان یک سال قبل خانه صنایع دستی و هنرهای سنتی را راه اندازی کرد.

20141016102515004 راه اندازی خانه صنایع دستی در کشور ، بزودی

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد