جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

راحت ترین کشور‌ها برای مهاجرت توسط موسسه مهاجرتی میرداماد منتشر شد!

تاریخ بروزرسانی :
۹ بهمن ۱۴۰۰

امروزه بسیاری از افراد با رویای ساختن آینده‌ای درخشان‌تر وامید زندگی بهتر به فکر مهاجرت به کشور‌هایی که سطح رفاه بالاتر داشته باشند می‌افتند؛ اما مسلما شرایط مهاجرتی هرکشور خاص و منحصر به فرد است و برای داشتن یک مهاجرت موفق لازم است که اطلاعات کافی در این باره داشته باشید. برای مهاجرت و اقامت به کشورهای دیگر راه‌های زیادی از جمله مهاجرت از طریق تحصیل، سرمایه گذاری، کار و حتی ازدواج وجود دارد و هرکدام شرایط و نوع ویزای متفاوتی دارد که در موسسه مهاجرتی میرداماد بررسی شده است. شرایط بیمه، سطح علمی هر کشور و هزینه زندگی و خورد و خوراک از نکاتی است که حتما باید به آن توجه کنید.
کشورهایی با آسانترین شرایط مهاجرتی که سطح زندگی در آن‌ها به میزان مطلوبی قرار دارد، به نقل از موسسه مهاجرتی میرداماد در ادامه آمده است پس با ما همراه باشید.

مهاجرت راحت ترین کشور‌ها برای مهاجرت توسط موسسه مهاجرتی میرداماد منتشر شد!

مهاجرت به آذربایجان

کشور آذربایجان, حدود ۲۰۰ سال پیش طی قراردادهای تاریخی گلستان و ترکمنچای از ایران جدا شده است. پایتخت کشور جمهوری آذربایجان, بزرگترین شهر این کشور، باکو است. این کشور ترک نشین به دلیل همسایگی با ایران و وجود تشابه فرهنگی با ایرانیان همواره به عنوان یک از مقاصد محبوب برای مهاجران بوده است. تشابه فرهنگی باعث می‌شود شما به سرعت این کشور را دوست بدارید و به هیچ وجه احساس غربت نکنید. مردم آذربایجان فصل بهار را با جشن نوروز با چیدن سفره هفت‌سین جشن می‌گیرند. اعیاد قربان و غدیر در این کشور مسلمان از جایگاه به خصوصی برخوردار است.

هزینه زندگی در آذربایجان

هزینه زندگی دراین کشور مهاجرپذیر پایین بوده و شما می‌توانید به سادگی ازعهده پرداخت هزینه های زندگی در آذربایجان بربیایید. این کشور در تلاش است با الگو گرفتن از سیستم آموزشی آمریکایی و اروپایی جایگاه علمی خود را ارتقاء دهد و آینده ای طلایی برای دانش آموزان و دانشجویان خود بسازد.

تحصیل در آذربایجان

مردم آذربایجان به زبانهای زیادی از جمله روسی, ارمنی, آذری و انگلیسی صحبت می‌کنند که زبان آذری به عنوان زبان رسمی این کشور انتخاب شده است؛ بنابراین انتخاب کشور آذربایجان برای آذری زبانان کشورمان یک مزیت عالی به حساب می‌آید. جالب است بدانید که اگر شما به قصد تحصیل در آذربایجان مهاجرت می‌کنید, لازم نیست حتما زبان آذری را بلد باشید! تحصیل در آذربایجان به زبان‌های روسی و انگلیسی نیز برای دانشجویان ارائه می‌شود. رشته‌های مهندسی, معماری, حقوق, هنر و تحصیل پزشکی در آذربایجان از رشته‌های پرطرفدار در آذربایجان است.

مهاجرت 1 راحت ترین کشور‌ها برای مهاجرت توسط موسسه مهاجرتی میرداماد منتشر شد!

مهاجرت به روسیه, ارزانترین کشور اروپایی

پهناورترین کشور جهان, روسیه که در آسیای شمالی و اروپا قرار گرفته است به دلیل شرایط مطلوب و زندگی ایده‌آل در آن, باعث شده سالانه تعداد زیادی به فکر مهاجرت به روسیه باشند. تنوع قومیت به دلیل مهاجرپذیری زیاد بسیار بالا است. فرایند اخذ ویزا و اقامت در این کشور نسبت به کشورهای اروپایی بسیار راحت تر است و شما می‌توانید به راحتی برای مهاجرت به روسیه اقدام کنید.

امنیت و اقتصاد روسیه

امنیت در روسیه یک مساله مهم تلقی میشود و به لطف سختگیری‌های دولت روسیه آمار جرم در روسیه بسیار کاهش یافته است. شرایط اقتصادی پایدار و رو به رشد روسیه با وجود چالش‌های خود همچنان به قوه‌ی خود باقی مانده است و شرایط مناسبی را برای سرمایه گذاری و پیدا کردن کار به وجود آورده است.

هزینه های زندگی در روسیه

هزینه‌های زندگی در روسیه بسیار پایین بوده و شما با داشتن حداقل ۴۰۰ دلار در ماه می‌توانید از پس هزینه های زندگی در روسیه بر‌بیایید. همچنین درآمد بالا در برخی از شغل‌های روسیه, زندگی در این کشور را خواستنی‌تر کرده است و تعادلی عجیب بین کار و هزینه‌های زندگی در این کشور وجود دارد. در جدول زیر قیمت برخی از خدمات در روسیه آورده شده است.

نوع کالا قیمت
غذا در رستوران ارزان قیمت روسیه برای یک وعده غذایی بین ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ روبل
تاکسی در ‌ترافیک نرمال ۱۰۰ روبل
اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر‌های روسیه بین ۱۴۵۸۳ روبل تا ۶۴۸۹۰ روبل
هر لیتر بنزین ۴۵ روبل

بهداشت روسیه

اگر سطح بهداشتی و درمانی کشوری که زندگی می‌کنید برای شما مهم است, باید بدانید که روسیه از بهترین مراکز درمانی و پزشکان و کادر درمانی قوی استفاده می‌کند و اکثر آن‌ها مسلط به زبان انگلیسی هستند. خدمات بیمه در روسیه به صورت دولتی و خصوصی فراهم می‌شود.
سطح علمی روسیه در جایگاه بسیار مناسبی قرار دارد و دولت روسیه در تلاش است این موقعیت را بهبود دهد و آن را تثبیت کند. تعدادی از دانشگاه های شاخص و برتر آن در جایگاه زیر۱۰۰۰ در سطح جهان قرار گرفته است. برای تحصیل در روسیه امتیازی درنظر گرفته شده است که شما می‌توانید در رشته‌های بسیار متنوعی با زبان انگلیسی آموزش ببینید. همچنین اگر مشتاق یادگیری زبان روسی هستید, دوره‌های آموزشی در دانشگاه‌ها برای دانشجویان بین‌المللی برگزار می‌شود و در ضمن قبولی در پایان دوره, مدرکی به شما ارائه می‌شود. شما می‌توانید با مهاجرت به روسیه, آینده فرزندان خود را تضمین کنید.

مهاجرت 2 راحت ترین کشور‌ها برای مهاجرت توسط موسسه مهاجرتی میرداماد منتشر شد!

مهاجرت به مجارستان ،کشور رنگارنگ

مجارستان کشوری در اروپای مرکزی است و عضو اتحادیه اروپا است. پرجمعیت‌ترین شهر این کشور, پایتخت این کشور شهر بوداپست است. مردم این کشور به زبان مجارستانی صحبت می‌کنند و واحد پول آن فورینت است. آب و هوای تابستانه مجارستان گرم با رطوبت کم است و در زمستان‌ها, بارانی و برفی و بسیار سرد است.

اقتصاد مجارستان

مجارستان, پنجاه و هشتمین اقتصاد برتر از نظر تولیدات ناخالص است و جزء پردرآمد‌ترین کشورها با استاندارد‌های بالای زندگی است. کشور مجارستان معادن زیادی دارد و همچنین در زمینه صنعت ماشین‌آلات و ابزار‌های کشاورزی و ماشین‌های صنعتی جایگاه مناسبی دارد. مردم مجارستان از قدرت خریدی خوبی بهره می‌برند و هزینه کم زندگی باعث شده است که مهاجرت به مجارستان افزایش یابد. متقاضیان می‌توانند پس زندگی در مجارستان به مدت ۵ سال, اقامت دائم این کشور را بدست آورند. شرایطی در مجارستان مهیا شده است که افراد به طور کاملا رایگان تحت پوشش بیمه درمانی قرار بگیرند.

تحصیل در مجارستان

سیستم آموزشی مجارستان سال‌ها است که در سطح مطلوبی قرار دارد و سالانه افراد زیادی برای تحصیل در کالج‌ها و دانشگاه‌های این کشور درخواست می‌دهند و وارد کشور می‌شوند. کشور مجارستان, تاریخ و فرهنگ غنی‌ای دارد و ارزش بسیاری برای موسیقی, هنر, ادبیات و علوم و ورزش قائل است.

جمع بندی

آذربایجان، مجارستان و روسیه از محدود کشورهایی هستند که طبق بررسی های موسسه مهاجرتی میرداماد، برای مهاجران ایرانی قوانین سخت گیرانه ای ندارند و شما می‌توانید راحت تر نسبت به سایر کشور به آن‌ها مهاجرت کنید. موسسه مهاجرتی میرداماد مفتخراست که توانسته نسبت به بقیه موسسه های مهاجرتی در ایران مانند: موسسه مهاجرتی اصطهباناتی، go2tr و ملک پور تجربیات بیشتری نسبت به ارسال دانشجو به این کشورها دارد. شما می‌توانید برای ادامه تحصیلات ویا ادامه زندگی در خارج از کشور با مشاورین ما تماس بگیرید.
منبع:www.imohajerat.org

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • رضا

    واقعا مهاجرت به آذربایجان راحته ؟

    ۲ اسفند, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • محمد بیات

    بسیار عالی و کارآمد

    ۲ اسفند, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *