جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

دهکده تفریحی سلامت صبا

تاریخ بروزرسانی :
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

دهکده های تفریحی و اقامتی در ایران کم نیستند. این دهکده ها به دلیل داشتن تفریحات مختلف و فضاهایی جهت اقامت، مکان های خوبی برای مسافران و گردشگران عزیز هستند.در میان دهکده های گردشگری ایران یک دهکده سلامت یعنی دهکده‌ای بدون وسایل نقلیه و ممنوع برای مصرف دخانیات نیز وجود دارد. این مجموعه بانام دهکده تفریحی سلامت صبا در استان قم قرار دارد. دهکده تفریحی سلامت صبا نیز علاوه بر امکانات تفریحی-گردشگری از مجموعه‌های اقامتی زیبایی بهره می‌برد. با توجه به معماری این دهکده، محیط آن مناسب برای تمام رده‌های سنی و حتی بیماران دچار بیماری خاص است.

دهکده سلامت صبا دهکده تفریحی سلامت صبا

دهکده سلامت صبا اولین دهکده سلامت در ایران است که به طور خاص به گردشگری سلامت می پردازد . این مجموعه در منطقه نمونه گردشگری بین المللی دستجرد در بخش خلجستان شهرستان قم واقع شده است . به طورکلی دهکده های سلامتی به مجموعه های اقامتی گفته می‌شود که خدمات سلامتی را به میهمانان خود ارائه می دهند و محیطی به دور از آلاینده های زیست محیطی و آلودگی های زندگی شهری فراهم می آورند .

شهر دستجرد شهری ییلاقی در استان قم دارای آب و هوای کوهپایه‌ای و اختلاف دمایی بین ۸ الی ۱۲ درجه با شهر قم است. همچنین از امتیازات ویژه‌ای نظیر آب و هوای خنک و مطبوع و چشمه ها و قنات‌هایِ آب معدنی منحصر به فرد برخوردار می‌باشد.

دهکده سلامت صبا 2 دهکده تفریحی سلامت صبا
دهکده سلامت صبا با بهره بردن از امتیازات شهر دستجرد ، محیطی دلپذیر و سالم همراه با امکانات تفریحی و رفاهی فراهم کرده است که از سال ۱۳۹۴ فاز نخست این دهکده سلامت به بهره داری رسید . راه اندازی کلینیک سلامت و دهکده ورزشی صبا ، طرح های آینده ی این مجموعه جهت توسعه هستند.
دریاچه زیبای این مجموعه جایی برای انجام ورزش‌های آبی، ماهیگیری و قایقرانی است، در رستوران دریایی و منحصربه‌فرد آن می‌توانید طعم انواع غذاهای خوشمزه را بچشید، از تالار برگزاری مراسم آن استفاده کنید، در آلاچیق‌ها و سایبان‌های زیبایی آن یک پیک‌نیک خانوادگی خاطره‌انگیز برگزار کنید و همچنین با استفاده از امکانات شهربازی کودکان مجموعه، لحظات شادی برای دلبندان خود بیافرینید.

از دیگر امکانات مجموعه گردشگری دهکده سلامت صبا می‌توان به پیست دوچرخه‌سواری آن با دوچرخه‌های یک تا سه نفره، کافی‌شاپ‌ها، زمین اسکیت، باشگاه پینت بال، محوطه موتور و ماشین شارژی، مجموعه رستوران سنتی و… اشاره کرد. یک نکته مهم در مورد دهکده سلامت صبا، قیمت بسیار مناسب خدمات ارائه‌شده در این مکان است.

دهکده سلامت صبا 3 دهکده تفریحی سلامت صبا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *