رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

دهکده اقامتی تفریحی بندرانزلی

لینک این مطلب کپی شد!

یکی از مکان هایی که برای گذران اوقات فراغت می توانند گزینه ی خوبی باشند، دهکده های تفریحی توریستی هستند.یکی از این دهکده های تفریحی که قدمت نسبتا زیادی هم دارد، دهکده اقامتی تفریحی بندرانزلی است.این دهکده علاوه بر امکانات تفریحی، محل هایی هم برای اقامت مسافرین و گردشگران عزیز دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید.
اگر به بندر انزلی سفر کردید یکی از گزینه های پیش روی شما، همین دهکده ی ساحلی بندرانزلی می باشد.سابقه احداث دهکده ساحلی بندر انزلی به دوران پیش از انقلاب در سال ۴۸ توسط مرحوم فرهنگی برمی‌گردد. این دهکده باوجود قدمت بسیار بالا، بازهم زیبایی‌های خاص خود را دارد و از زیباترین نقاط بندر انزلی به شمار می رود. این دهکده در منطقه غازیان انزلی بین محله شالیور و بی بی حوریه غازیان واقع شده است.پل غازیان نیز یکی از جاذبه های گردشگری بندر انزلی می باشد که در همین حوالی ست .

-بندرانزلی دهکده اقامتی تفریحی بندرانزلی

به دهکده ساحلی بندر انزلی لقب بزرگ‌ترین باغ شهر ایران را داده‌اند. این مجموعه تفریحی توریستی بیشتر ازلحاظ اقامتی مدنظر است و با وجود ایجاد شهرک های توریستی فراوان در استان گیلان و مازندران هنوز از زیباترین شهرک های توریستی ایران به شمار می رود.درواقع برای اجاره ویلا در نزدیکی سواحل زیبای خزر، می‌توانید به منطقه غازیان بندر انزلی رفته و ویلاهای ساحلی جذاب آن را رزرو کنید. خانه‌ها و ویلاهایی که در این دهکده گردشگری یا به‌عبارت‌دیگر «شهرک دهکده گردشگری بندر انزلی» وجود دارد به‌قدری زیبا طراحی و ساخته‌شده‌اند که شمارا ترغیب می‌کند که یکی از این ویلاها را برای اقامت حتی کوتاه‌مدت انتخاب کنید.

به دلیل اهمیت ویژه ای که آن مرحوم برای فضای سبز شهرک قائل شده بود، هر ویلا در حدود ۲۰ درصد مساحت زمین را به خود اختصاص داده است.در این تفرجگاه ساحلی، علاوه بر اقامتگاه‌ها، آلاچیق، زمین‌های ورزشی و محیط‌های اختصاصی برای شنا، چندین فروشگاه و غذاخوری نیز وجود دارد. توجه داشته باشید که، منطقه شنای این دهکده برای آقایان و خانم‌ها به‌صورت مجزا خدمات‌دهی می‌کند.

-بندرانزلی-2 دهکده اقامتی تفریحی بندرانزلی

از آنجائیکه مسافران و ساکنان فصلی آن در فصلهای بهار و تابستان بیشتر به این شهرک می آیند و انزلی چی ها (چه ساکن دهکده باشند چه نباشند) در این ماه ها بیش از پیش به این جا رفت و آمد می کنند، دهکده ساحلی انزلی در عصر های پنجشنبه و جمعه این دو فصل بسیار شلوغ است، علاوه بر ساحل دهکده، پر رفت و آمدترین خیابان های دهکده دو خیابان اصلی و خیابان خورشید می باشد که جوان های شهرک و شهر بهمراه مسافران در آنها به ماشین سواری یا پیاده روی می پردازند.

 

نحوه دسترسی به دهکده اقامتی تفریحی بندرانزلی

آدرس  : استان گیلان، بندر انزلی، منطقه غازیان

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *