رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

در انتخاب تور مسافرتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

اشتراک گذاری

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای رفتن به سفر و مراجعه به آژانس های مسافرتی با کلماتی چون تور کیش ، تور مشهد و تور لحظه آخری برخورد کرده اید. بیشترین موردی که مسافران در هنگام رزرو تور به آن توجه دارند مدیریت هزینه و بررسی قیمت تورهاست تا حدودی از هزینه های سفرکاسته شود.
به طور کلی هنگام آمادگی برای سفر و بعد از انتخاب مقصد سفر آنچه که مورد توجه قرار می گیرد انتخاب تور مسافرتی مناسب است. در ادامه این مطلب نکاتی را که در انتخاب تور مسافرتی باید توجه داشته باشید بررسی می کنیم.
اگر بخواهیم تاریخچه تور مسافرتی را برایتان بیان کنیم؛ برای اولین بار در سال ۱۸۴۱توماس کوک ترتیب مسافرتی را برای گروهی ۵۷ نفر از کارکنان راه آهن داد و آنها را از لیچستر به لاگ بورو برد. بعد از آن با گسترش پروازهای هواپیمایی و آسان تر شدن مسافرت ها، افراد زیادی اقدام به برگزاری تورهای مسافرتی نموده و امروزه شرکت های زیادی در زمینه برگزاری تورهای مسافرتی فعالیت دارند.
در حال حاضر بیشتر افراد ترجیح می دهند که با تور به مسافرت بروند تا بدون استرس و دغدغه به سفر بروند. البته که انتخاب تور مسافرتی به خودی خود امر ساده ای نیست و شما برای این انتخاب باید آگاهانه تصمیم بگیرید تا انتخاب مناسبی داشته باشید و خاطره ی خوبی از سفرتان در ذهنتان بماند.

 در انتخاب تور مسافرتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

توجه داشته باشید که پیش از رزرو تور انتخاب یک آژانس مسافرتی خوب که بتوانید با اطمینان کامل تماس بگیرید و تمام اقدامات سفرتان را به این شرکت مسافرتی بسپارید. برای این منظور می توانید با جست و جو و خواندن نظرات کاربران ، آژانسی مناسب را انتخاب کنید. آژانس مسافرتی آرشین پرواز به عنوان یکی از آژانس های فعال در حوزه گردشگری است که شما می توانید با مراجعه به سایت آرشین پرواز اقدام به رزرو تور نمایید.
شما می توانید پس از تماس با کارشناس مربوطه با صبر و حوصله اطلاعات لازم را در رابطه با خدمات تور، نوع ایرلاین و محل اقامت کسب کنید و پیش از سفر هر سوالی که در ذهن تان دارید را از کارشناسان بپرسید.
نکته ای که عمدتا باعث می شود که افراد سفر انفرادی را به سفر با تور ترجیح می دهند، تصور گروهی شلوغ و پر سر و صداست که در طول سفر با شما همراه باشند. اما همه تورهای مسافرتی این گونه نیستند و برخی تورها فقط خدمات حمل و نقل و اقامت را به شما ارائه می دهند.
در ادامه به این مورد هم توجه کنید که آژانسی که انتخاب می کنید در مسیری که شما انتخاب کرده اید تخصص داشته باشد.
از آنجایی که افراد زمان و علاقه ی کافی برای مدیریت سفر را ندارند بهتر است سفر خود را به آژانس های مسافرتی بسپارید. همچنین برای مقاصدی که سفر با تورهای گروهی امکان پذیر است تور مسافرتی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که سفر با تور تا حد زیادی هزینه هایتان را کاهش می دهد.

 در انتخاب تور مسافرتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

به طور کلی در انتخاب تور مسافرتی موارد زیر را انجام دهید:
آژانس مسافرتی مناسب را انتخاب کنید: در این رابطه به بررسی سابقه آژانس و تخصص آژانس در برگزاری کدام نوع تورهاست.
برررسی خدمات و هزینه های تور: در مورد تمام خدماتی که تور ارائه می دهد و قیمت نهایی تور را بررسی کنید و در مورد گشت های شهری، هزینه ی ورودیه ها و وعده های غذایی هم سوال بپرسید. بیمه مسافرتی را فراموش نکنید.
در اینترنت و سایر منابع به جست و جو بپردازید: در مورد هتل، ایرلاین و سایر خدمات تورها تحقیق کنید و نظرات کاربران را مطالعه کنید. شبکه های اجتماعی هم می تواند تا حدودی در این موارد به شما کمک کند.
از آژانس، برنامه ی سفر بخواهید: از آژانس مربوطه برنامه بخواهید و شاید جاذبه ی مدنظر شما در برنامه نباشد و مجبور به تغییر بسته ی سفر شوید.
از وجود راهنمای محلی مطلع شوید: در هنگام رزرو تور از حضور راهنما مطلع شوید و از خدمات راهنمای محلی بهره ببرید. در سفرهای خارجی از وجود راهنمای فارسی زبان مطلع شوید.
شرایط انصراف از تور را بررسی کنید: در نهایت شرایط انصراف را بررسی کنید در بعضی تور ها امکان استرداد وجود ندارد و کل هزینه سوخت می شود.
در نهایت گفتنی است که هیچ قرار دادی را نخوانده امضا نکنید.
افرادی که دغدغه رزرو تور را دارند بهتر است که با اطلاعات کامل اقدام به رزرو تور نمایند به همین منظور می توانند به سایت آژانس مسافرتی آرشین پرواز مراجعه کنند و به مقایسه هزینه تورها بپردازند و با کسب اطلاعات درباره خدمات و امکانات تورها از کارشناسان آرشین پرواز، با آسودگی خیال اقدام به رزرو تور مناسب نموده، هدف ما در آرشین پرواز کسب رضایت مسافران و آرزوی سفری به یادماندنی برای شما عزیزان را داریم.
برای رزرو تور از جمله تور قشم به سایت آرشین پرواز به نشانی www.arshinparvaz.com مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نمایید.
تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱
تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱
در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ (آقای سیفی) تماس حاصل کنید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *