رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۱ تیر ۱۳۹۳

دانلود دیکشنری تخصصی گردشگری و توریسم

اشتراک گذاری

در دیکشنری تخصصی صنعت توریسم و گردشگری (Dictionary of Travel,Tourism & Hospitality) به بررسی لغات و اصطلاحات تخصصی این رشته و مباحث تخصصی مربوط به صنعت گردشگری پرداخته می شود. این لغتنامه بیشتر مختص دانشجویان، اساتید و علاقمندان به رشته مدیریت جهانگردی، مترجمان همزمان و کسانی است که در باب این علم به تحقیق و پژوهش می پردازند. در ادامه به بررسی بیشتر این دیکشنری می پردازیم.

امروزه صنعت توریسم و گردشگری به یکی از پرسودترین صنایع تبدیل شده و مشاغل مختلفی را ایجاد نموده است. این صنعت به خصوص در کشورهایی نظیر ایران می تواند بسیار رونق داشته و باعث بالا رفتن درآمد کشور و رفاه اجتماعی بیشتری برای مردم گردد. همانطور که می دانیم کشور ما از معدود کشورهای جهان است که به لحاظ تاریخی و فرهنگی غنی است. به همین جهت گردشگران خارجی بسیاری را می تواند جذب خود نماید.

در کنار این مسئله می توان به مشاغلی که از این صنعت ارتزاق می کنند هم اشاره نمود. یکی از این مشاغل که مرتبط با زبان انگلیسی (و برخی زبان های دیگر) است شغل مترجمی همزمان برای توریست ها و گردشگران است. آینده‌ی این شغل را می توان با رونق صنعت توریسم روشن متصور شد. دیکشنری حاضر می تواند کمکی شایان به افرادی بنماید که شغلشان ترجمه همزمان برای گردشگران خارجی است.

از جمله اشخاص دیگری که این دیکشنری می تواند راهگشای آنها باشد می توان به اساتید رشته مدیریت جهانگردی و دانشجویان این رشته اشاره نمود. این افراد می توانند با بهره گیری از این لغتنامه به اطلاعات خود افزوده و مطالعات خود را در مورد این صنعت تکمیل نمایند.

هم اکنون این دیکشنری برای همه زبان پژوهان به خصوص اساتید و دانشجویان مدیریت جهانگردی و مترجمان همزمان گردشگران خارجی آماده دریافت می باشد.
DictionaryOfTravelAndTourism دانلود دیکشنری تخصصی گردشگری و توریسم

حجم: ۱.۵ مگابایت
فرمت: PDF
تعداد صفحات: ۲۸۳ صفحه
نویسنده: S.Medlik
ناشر: Butterworth-Heinemann
ویراست: سوم
منبع: زبان پژوه
برای دانلود دیکشنری تخصصی گردشگری و توریسم روی لینک زیر کلیک کنید :
Dictionary_of_Travel_Tourism_Hospitality

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *