جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

دانلود اولین نرم افزار ویژه سفرنامه و خاطره نویسی

تاریخ بروزرسانی :
۲ دی ۱۳۹۳

تا حالا چند بار تصمیم گرفته اید که خاطرات و تجربیات سفرهایتان را ثبت کنید ولی هر بار بخاطر مشغله کاری و یا حتی تنبلی این کار را به روزهای بعد از سفر واگذار کرده اید و در آخر هم بخاطر فراموشی، یا خاطرات سفرهایتان را ننوشته اید و یا ناقص نوشته اید؟

این نرم افزار به شما کمک می کنه خاطرات سفرهایتان را در همان طول سفر به راحتی ثبت نمایید تا تنبلی و مشغله و یا فراموشی بعد از سفر باعث نشه خاطرات و تجربیات سفرهاتون از بین بره. همچنین این امکان رو به شما میده تا سفرنامه های دیگران را خوانده و سفرنامه های خود را نیز در صورت تمایل با دیگران به اشتراک بگذارید.

امکانات این نرم افزار آنقدر زیاد است که پیشنهاد می کنم با توجه به اینکه استفاده اولیه از نرم افزار رایگان است حتما آن را دانلود کرده و راهنمای استفاده از نرم افزار و امکانات آن را مطالعه نمایید.
برخی از امکانات و ویژگی های این نرم افزار :

* امکان ثبت خاطرات سفر در همان طول سفر به صورت متن و عکس و صوت و فیلم
* امکان اضافه کردن متن، عکس، صوت و فیلم در میان سفرنامه. مثلا اگر شما خاطرات قسمتی از سفرتان را نتوانستید در همان زمان خودش بنویسید، می توانید سفرنامه را ادامه داده و خاطرات جا مانده را بعدا اضافه نمایید.
* امکان ارسال سفرنامه به سایت ویکی سفر (www.wikisafar.com) برای استفاده دیگران
* امکان خصوصی کردن بخشی از سفرنامه بدین منظور که اگر سفرنامه خود را به سایت ویکی سفر ارسال کردید، قسمت های خصوصی ارسال نشود.
* امکان دانلود سفرنامه های دیگران و مطالعه آن
* امکان تبدیل قسمت های متنی و عکسی سفرنامه های نوشته شده و یا دانلود شده به فایل PDF و ارسال آن از طریق ایمیل و … به دوستانتان
* امکان ثبت نکاتی از تاریخ شروع و پایان سفر، همراهان و یا هزینه کلی سفر در سفرنامه
* امکان مشاهده سفرنامه های پایان یافته به تفکیک روز نگارش

نکته مهم: نگارش سفرنامه و خاطره در این نرم افزار به معنای این نیست که حتما آن سفرنامه یا خاطره باید در سایت ویکی سفر به اشتراک گذاشته شود. شما می توانید با این نرم افزار سفرنامه و یا خاطراتتان را در گوشی خود ثبت کنید و سپس اگر دوست داشتید و احساس کردین خواندن سفرنامه شما برای دیگران جذاب و مفید است، آن را در سایت ویکی سفر نیز به اشتراک بگذارید.

———————————–
هرچند این نرم افزار با رویکرد سفرنامه نویسی تهیه شده است ولی شما می توانید با کمی خلاقیت از آن به عنوان یک نرم افزار خاطره نویسی نیز استفاده کرده و خاطرات خود از تولد و جشن و مهمانی و … را به کمک آن در گوشی خود ثبت نمایید.

این نرم افزار را از لینک زیر می توانید دانلود کنید :

نرم افزار سفرنامه نویسی

 

sa1 دانلود اولین نرم افزار ویژه سفرنامه و خاطره نویسی sa2 دانلود اولین نرم افزار ویژه سفرنامه و خاطره نویسی sa3 دانلود اولین نرم افزار ویژه سفرنامه و خاطره نویسی sa4 دانلود اولین نرم افزار ویژه سفرنامه و خاطره نویسی

منبع : ویکی سفر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • آیناز

    عااااااااااااااااااااااالی واقعا نرم افزار مفیدیه. ممنون از معرفی آن. من برای اولین بار تونستم خاطرات یکی از سفرهام رو باهاش بنویسم.

    ۴ دی, ۱۳۹۳ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *