جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

در اصفهان چه چیز را از کجا بخریم؟

تاریخ بروزرسانی :
۴ خرداد ۱۳۹۸

اصفهان یکی از کلان‌شهرهای مهم ایران است و به همین دلیل بازارهای فراوانی را در دل خودش جا داده. اگر در سفرتان به اصفهان قصد دارید برای خرید وقت بگذارید، در اینجا معروف‌ترین مراکز خرید اصفهان و خیابان‌هایی را که بورس کالاهایی مثل کفش و مانتو هستند را معرفی می کنیم :

مراکز خرید لباس مردانه:

مجتمع انقلاب و خیابان چهارباغ عباسی بهترین جاها برای خرید لباس مردانه هستند. علاوه‌بر چهارباغ عباسی، میدان شهدا و پاساژهایش هم برای خرید تیشرت مناسبند. قیمت‌ها تی‌شرت‌ها معمولا در این خیابان‌ها چندان گران نیست ولی در کل قیمت تی‌شرت بسته به فصل تغییر می‌کند. اگر قصد خرید پیراهن رسمی مردانه دارید پاساژ انقلاب گزینه خوبی است، در این پاساژ تنوع پیراهن‌های جعبه‌ای مردانه حسابی زیاد است، اما میانگین قیمت پیراهن‌ها هم در این مرکز خرید به نسبت بالاست.

مراکز خرید مانتو:

اگر در اصفهان قصد خرید مانتو را دارید، دستتان حسابی باز است چون تقریبا در تمامی مراکز خرید این شهر دست‌کم دو مانتوفروشی وجود دارد، اما اگر از آن دسته افرادی هستید که دلتان می‌خواهد گزینه‌های فراوانی داشته باشید، به خیابان نظر بروید. این خیابان بیشترین تعداد مانتوفروشی‌ها را دارد، اما باید بدانید معمولا قیمت مانتوها در خیابان نظر به نسبت باقی جاها بیشتر است،برای خرید مانتوهایی با قیمت مناسب‌تر خوب است به مغازه‌های خیابان چهارباغ عباسی، خیابان طالقانی و مجتمع تجاری سیتی‌سنتر سر بزنید. مجتمع تجاری سیتی‌سنتر را در ادامه با آدرس معرفی کرده‌ایم.

مانتو در اصفهان چه چیز را از کجا بخریم؟

مراکز خرید کیف و کفش:

کیف و کفش‌ هم از آن کالاهایی هستند که در تمامی مراکز خرید دست‌کم یکی‌دوتا مغازه پیدا‌ می‌شود که بتوانید تهیه‌شان کنید، اما در اصفهان خیابان سپه بورس مغازه‌های کیف و کفش است. خیابان سپه درست روبه‌روی مجموعه تاریخی چهل‌ستون قرار دارد. گزینه دیگری که برای خرید کیف‌ و کفش دارید مجتمع پارک است، این مجتمع که در ادامه بیشتر معرفی‌اش کرده‌ایم در ابتدای خیابان سپه قرار دارد و طبقه زیرزمینش را به مغازه‌های کیف و کفش اختصاص داده است .

خرید سوغات اصفهان:

اصفهان شهری است که نمی‌شود در برابر صنایع دستی و سوغاتش مقاومت کرد. برای خرید صنایع دستی اصفهان خیابان چهارباغ عباسی و مغازه‌های میدان نقش جهان انتخاب‌های خوبی هستند. با این حال در برخی از مراکز خرید مانند مرکز خرید سیتی‌سنتر فروشگاه صنایع دستی وجود دارد.

سوغات در اصفهان چه چیز را از کجا بخریم؟

خرید موبایل:

بهترین مرکز خرید برای تهیه موبایل در اصفهان بازار موبایل در خیابان فردوسی است. این بازار از سال ۹۱ افتتاح شده و انواع برند‌های گوشی‌های موبایل در آن پیدا می‌شود. نمایشگاه دائمی، غرفه‌های ثابت و خدمات پس از فروش از امکانات این مجتمع هستند.

معروف‌ترین مراکز خرید اصفهان:

مجتمع سیتی‌سنتر:

سیتی‌سنتر یا قلب شهر را می‌توانیم بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی-تجاری اصفهان بدانیم. این مجتمع تجاری دور از مرکز شهر، در ابتدای جاده اصفهان به شیراز، در ۷ طبقه ساخته شده است. سیتی‌سنتر مانند دیگر فروشگاه‌های بزرگ، یک طبقه هایپرمارکت، چند طبقه پارکینگ، فودکورت، سینما و سالن‌های ورزشی دارد. با رفتن به مرکز خرید سیتی‌سنتر می‌توانید انواع پوشاک و وسایل مختلف و حتی صنایع دستی را تهیه کنید.

آدرس: اصفهان اتوبان شهید دستجردی، رو به روی ورودی جنوبی سپاهان شهر

سیتی سنتر در اصفهان چه چیز را از کجا بخریم؟

مجتمع تجاری اوسان:

مجتمع تجاری اوسان یکی از شیک‌ترین مراکز خرید اصفهان است. در این مرکز خرید برند‌های مختلف داخلی و خارجی شعبه دارند و انواع پوشاک و بدلیجات را می‌توانید از آنجا تهیه کنید، قیمت‌ها در این مرکز خرید به نسبت بالاست و اگر به دنبال خرید ارزان هستید بهتر است گشت‌هایتان را در این پاساژ بزنید و بعد برای خرید‌ به مجتمع تجاری پارک که در دوقدمی این مرکز خرید قرار دارد، بروید.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، جنب مجتمع پارک، مرکز خرید اوسان

اوسان در اصفهان چه چیز را از کجا بخریم؟

مجتمع تجاری پارک:

مجتمع تجاری پارک حدود ۴۰ سال پیش در بلوار چهارباغ افتتاح شده است. این مرکز خرید به خاطر اجناس و فضای بیرونی زیبایش یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید اصفهان به حساب می‌آید. مجتمع تجاری پارک برای کسانی که خانوادگی به خرید می‌روند مناسب است، چون در آن می‌توانند انواع اجناس را برای سن‌وسال‌های مختلف پیدا کنند. مجتمع تجاری پارک از مراکز خرید ارزان اصفهان به حساب می‌آید.

آدرس: اصفهان، بلوار چهارباغ بالا، بین خیابان سعادت‌آباد و کوچه جهان‌آرا


برخی از دیگر مراکز خرید اصفهان:

متجمع تجاری مارتین: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی، ابتدای نظر شرقی ، کوچه کلیسای وانک

مرکز خرید مهرسان: اصفهان، خیابان بزرگمهر، نبش مبارزان

مرکز خرید جلفا: اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه چهار سوقی‌ها

مرکز خرید جشنواره: چهارراه حکیم نظامی، ابتدای نظر شرقی، کوچه خورشید

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 15 میانگین: 3.8]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • حمید

    برای پوشاک مردانه کجا برم کاپشن میخوام

    ۱۶ آبان, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    ممنونم بابت اطلاعات مفیدی که در اختیار ما قرار دادید فقط یه انتقاد به اصفهانی های عزیز دارم اونم اینه که چرا وقتی یه مسافر از شهر دیگه میبینن همه چیو گرون تر می فروشند به چشم این موضوع را دیدم

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • حسن حسن زاده

    سوغات اصفهان واقعا با ارزش و عالي هستن به خصوص ظروف نقره و مس قلم زني شده ومينا…كه البته بخاطر ارزش بالا قيمت بالايي نيز دارند

    ۲ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • آرش واعظی

    سوغات اصفهان با تنوع زیاد خود ادم را گنگ میکند وقتی در این مرکز خرید رفتم خیلی خرید ها رنگارنگ کردم

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    من خودم ب شخصه خرید زیادی نکردم. فقط در حد گز و پولکی، یکم قیمت اجناسشونو بالا میگفتن

    ۲۸ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
    • ملکی

      سلام
      بنده ساکن اصفهان هستم.جالبه خود اصفهانیها خیلی کم به این مراکزی که معرفی شده برای خریدشون میرن.مراکزی که در بالا معرفی شده که کاملا مشخصه با هدف خاصی هم اسامیشون اومده جزو گران فروش ترین مراکز شهراصفهان هست.مخصوصا سیتی سنتر که واقعا پول خون باباشون را از آدم میگیرن.با یک بار رفتن مطمئنا خودتون متوجه میشین.

      ۲ خرداد, ۱۳۹۸

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد