جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

خرید بیمه مسافرتی در چند ثانیه!

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ بهمن ۱۳۹۸

بیمه مسافرتی نیاز هر سفر خارجی است. اگر تا کنون از کشور خارج نشده‌اید شاید جالب باشد بدانید بدون داشتن بیمه مسافرتی نمی‌توانید به خارج از کشور سفر کنید! داشتن بیمه مسافرتی قبل از هر چیز به نفع بیمه‌گزار است. با توجه به مزایا و پوشش‌های بیمه مسافرتی و همچنین با توجه به قیمت اندک این بیمه متوجه می‌شوید که خرید بیمه مسافرتی تا چه میزان به صرفه است. قیمت بیمه‌های مسافرتی بسیار کم است و عواملی مانند سن بیمه‌گزار، مدت سفر، کشور یا کشورهایی که بیمه‌گزار می‌خواهد به آن‌ها سفر کند و همچنین تعداد مسافرین در آن تاثیر می‌گذارد. با خرید بیمه مسافرتی قادر خواهید بود که در مواقع نیاز و در طول سفر و یا در کشور مقصد از پوشش‌ها و مزایای این بیمه استفاده کنید.

بیمه مسافرتی بیمیتو خرید بیمه مسافرتی در چند ثانیه!
پوشش‌های بیمه مسافرتی چگونه از بیمه‌گزار حمایت می‌کند؟
مهم‌ترین پوشش بیمه مسافرتی، پوشش درمانی آن است که در طول سفر از بیمه‌گزار حمایت می‌کند. یعنی اگر بیمه‌گزار در این مدت بیمار شده و یا در اثر حوادث در بیمارستان بستری شده و به نحوی که نیاز به استفاده از خدمات پزشکی داشته باشد، بیمه مسافرتی از طریق شرکت‌های کمک‌رسان به بیمه‌گزار کمک کرده و هزینه‌های ایجادشده را می‌پردازد. پوشش‌های غیر درمانی بیمه مسافرتی نیز به بیمه‌گزار کمک می‌کند تا سفر بهتری را داشته باشد. به عنوان مثال در مواردی که بیمه‌گزار بار و چمدان خود را گم کرده است بیمه مسافرتی وظیفه دارد تا بار گم‌شده را پیدا کند و یا خسارت آن را به بیمه‌گزار بپردازد. پوشش‌های بیمه مسافرتی بسیار زیاد است و پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از خرید از این پوشش‌ها آگاه شوید.

خرید بیمه مسافرتی بیمیتو خرید بیمه مسافرتی در چند ثانیه!
صدور بیمه مسافرتی ، فوری و آنی!

همیشه در آستانه سفر مشغله‌های فراوانی داریم! باید چمدان خود را ببندیم. باید مراقب باشیم تا مدارک مورد نیاز را برداریم و آن‌ها را جا نگذاریم. باید بلیت تهیه کنیم و گاهی استرس سفر باعث می‌شود که کلافه شویم و تمرکز برای انجام این کارها را نداشته باشیم و در نهایت با کمبود وقت مواجه شویم. در این زمان بهترین راه برای این که به راحتی و بدون دردسر بیمه مسافرتی بخریم، خرید آنلاین بیمه مسافرتی است. با خرید آنلاین دیگر نیازی به رفتن به نمایندگی‌های بیمه نیست. در هر زمان و هر مکان می‌توانید بیمه خود را سفارش دهید. اما خرید بیمه مسافرتی حتماً باید قبل از سفر انجام شود. با خرید آنلاین بیمه مسافرتی از بیمیتو این امکان را دارید که از بین بیمه مسافرتی سامان ، بیمه مسافرتی البرز، بیمه مسافرتی دانا و دیگر شرکت‌های بیمه، بیمه‌ای متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. در بیمیتو امکان مقایسه وجود دارد یعنی می‌توانید قیمت بیمه مسافرتی را در بین همه شرکت‌های بیمه مشاهده کنید و همچنین می‌توانید ببینید سقف تعهدات وتعداد پوشش‌ها در هر شرکت بیمه به چه صورت است. امکان مقایسه باعث می‌شود تا با اطمینان و اطلاعات کامل نسبت به خرید خود اقدام کنید و مطمئن باشید که بهترین بیمه مسافرتی موجود را با توجه به شرایط خود خریده‌اید. پس از انجام مراحل خرید، بیمه مسافرتی در کوتاه‌ترین زمان صادر شده و برای بیمه‌گزار ارسال می‌شود. از آنجا که برای دریافت خسارت نیازی به نسخه کاغذی بیمه‌نامه نیست بیمه‌نامه به ایمیل بیمه‌گزار فرستاده می‌شود. در بیمیتو می‌توانید از شرکت‌هایی بیمه بخرید که صدور بیمه مسافرتی را آنی و فوری انجام می‌دهند. در این شرایط بلافاصله بعد از خرید، بیمه‌نامه صادر و به ایمیل بیمه‌گزار فرستاده می‌شود. دیگر نگران بیمه مسافرتی خود نباشید و با خیالی آسوده به سفر بروید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد