رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۵ خرداد ۱۳۹۳

حضور روحانی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۳/۵ – تهران- ایرنا- رییس جمهوری برای بررسی سیاست های دولت در بخش میراث فرهنگی و گردشگری صبح دوشنبه در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضور یافت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» در بدو ورود به این سازمان از نمایشگاه نمونه هایی از صنایع دستی وفعالیت های هنری این سازمان دیدن کرد.

رییس جمهوری همچنین در بازدید از این نمایشگاه یک گره به فرش در حال بافت ویژه حرم مطهر حضرت سیدالشهدا (ع) زد.

علاوه بر آن روحانی از سه فرش دستبافت آماده شده برای حرم های مطهر حضرت علی (ع) در نجف اشرف ، امام حسن عسکری(ع) درسامرا و امام موسی کاظم(ع) در کاظمین دیدن کرد.

رییس دستگاه اجرایی دقایقی پیش نیز در نشستی با حضور مسعود سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مسوولان این سازمان شرکت کرد تا آخرین وضعیت حوزه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و سیاست های دولت در این بخش بررسی شود.

در این نشست که هم اکنون در این سازمان در حال برگزاری است معاونان و مدیران ارشد سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به بررسی مسایل و موضوعات مربوط به گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی را با رییس جمهوری در میان گذاشته و خواستار حمایت دولت برای ارتقا صنعت گردشگری و صنایع دستی و حفظ آثار فرهنگی کشور شدند.

روحانی در بدو ورود به این سازمان مورد استقبال سلطانی فر رییس این سازمان و همچنین محمد علی نجفی رییس پیشین این سازمان قرار گرفت.

رییس دولت یازدهم از بهمن ماه گذشته تاکنون با حضور در وزارتخانه های نفت، جهاد کشاورزی، نیرو، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صنعت، معدن و تجارت و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به بررسی مسایل و مشکلات موجود در بخش های انرژی، کشاورزی، سلامت و بهداشت و درمان و صنایع و تجارت، صنایع دستی و گردشگری کشور پرداخته است.
355612_382 حضور روحانی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

355619_874 حضور روحانی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

355610_468 حضور روحانی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

355608_960 حضور روحانی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

81177552-5719218 حضور روحانی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *