جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

جشنواره ماهیگیری با قلاب در خلخال برگزار می شود

تاریخ بروزرسانی :
۲۷ خرداد ۱۳۹۸

به گزارش ایرنا، رقیه زادمهر سرپرست اداره ورزش وجوانان خلخال دوشنبه در جلسه ستادبرگزاری جشنواره‌های ورزشی خلخال افزود: این جشنواره با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر هشجین روز جمعه ۲۵ مردادماه امسال در حاشیه رودخانه قزل اوزن و در حوالی تونل شماره ۲ محور ارتباطی اردبیل به سرچم با حضور ماهیگیرانی از سراسر کشورمان برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از همه علاقمندان به رشته ماهیگیری در سراسر استان اردبیل و کشورمان گفت: ثبت نام از شرکت کنندگان در این جشنواره یک ساعت قبل از شروع مسابقه در محل برگزاری جشنواره صورت خواهد گرفت.

زادمهر هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد زمینه شور و نشاط اجتماعی، ترویج فرهنگ آشتی با طبیعت و استفاده روش‌های صحیح ماهیگیری اعلام کرد و افزود: برای نفرات برتر این جشنواره جوایز نفیسی در نظر گرفته شده و علاوه بر تجلیل از بیشترین و بزرگ‌ترین صیاد ماهی به خردسال‌ترین و مسن‌ترین و نیز ۲۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری یازدهمین دوره از جشنواره ماهیگیری با تک قلاب در دریاچه منطقه گردشگری فینارود خلخال پیش بینی شده افزود: زمان دقیق آن متعاقباً اعلام حواهد شد.

به گفته وی، به دلیل تقارن ۱۴ تیر ماه امسال و زمان انتخاب شده برای برگزاری این جشنواره با زمان برگزاری آزمون سراسری کنکور این جشنواره در این روز برگزار نمی‌شود.

او همچنین از برگزاری همایش پیاده روی با خانواده خلخال گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: این برنامه ورزشی بزرگ روز جمعه ۳۱ خرداد ماه رأس ساعت هشت صبح از محل ورزشگاه تختی شهر خلخال و بطور همزمان در شهرهای کلور مرکز بخش شاهرود و هشجین مرکز بخش خورش رستم و در ۲ روستای بزرگ لرد و برندق برگزار خواهد شد

در این جلسه فریدون بابایی فرماندار خلخال با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد در برگزاری پنجمین دوره از جشنواره ماهیگیری با قلاب قزل اوزن گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی در معرفی ظرفیت‌های گردشگری ورزشی ونیز ایجاد شور و نشاط اجتماعی بسیار موثر است.

جشنواره ماهیگیری جشنواره ماهیگیری با قلاب در خلخال برگزار می شود

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *