جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تور کیش، مروارید خلیج فارس

تاریخ بروزرسانی :
۴ اسفند ۱۳۹۷

درباره تور کیش و جذابیت های آن چه می دانید؟
جزیره‌ی زیبای کیش به دلیل آب و هوای به خصوص و همه پسند و مطلوب بسیار مورد توجه گردشگران در سراسر دنیا می‌باشد که به عنوان بهترین جزیره‌ی خلیج فارس و توریست پذیر ترین شناخته می‌شود. از جمله تفریحات آن سواحل آفتابی و دل‌پذیر، تفریحات آبی و ساحلی از جمله قایق سواری، غواصی و پاراگلایدر، رستوران های سنتی و لاکچری و بی‌نظیر با تنوع بیش از اندازه برای تمام سلیقه ها، مراکز خرید بسیار زیاد با هر گونه سلیقه ای و شیک ترین مراکز، شهر حریری معروف و تاریخی، شهر زیر زمینی کاریز، اجاره ی انواع ماشین های لوکس برای گردشگران، غروب زیبا و دلربای دریا و پارک‌های آبی، محوطه های باستانی متعددی می‌باشد. تورهای متعددی برای سفر به کیش وجود دارد اما تور لحظه آخری کیش گردشگران، بسیار خاص و متفاوت است. بی طوری که متفاوت ترین و خاطره انگیزترین سفر را برایتان رقم خواهد زد. در ادامه به جزئیات بیشتر تور کیش و آژانس گردشگران شیراز توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.

کیش تور کیش، مروارید خلیج فارس

تور کیش با آژانس گردشگران
تورهای کیش در گردشگران شما را با بهترین و جذاب ترین سفر روبرو می‌کند و برای مدتی که مهمان ما هستید با خدمات خاص و بی‌نظیری شما را با آرامشی زیبا در مروارید خلیج فارس مهمان خواهیم کرد. از جمله هتل کیش که در اختیار گردشگران برای اسکان و استراحتگاه قرار می گیرد می‌توان به هتل های شیک و لوکس ۵ ستاره شایگان، داریوش، مارنیا پارک کیش، ایران و غیره نام برد که به غیر از تفریحات به خصوص و جذاب در کیش، می‌توانید مکانی زیبا و لوکس و لاکچری برای استراحت خود هر آنچه که شایسته ی شما گردشگران عزیز می‌باشد در اختیار قرار دهید.
حال برای رزرو و جایگاه خاص و بی‌نظیر خود شما گردشگران عزیز می‌توانید از کمک کارشناسان لایق و مجرب و متخصص شرکت علاءالدین بهره ببرید و با تماس با تیم ما اطمینان خاطر را به شما عزیزان بدهیم. از دیگر خدمات این تیم این است که اگر گردشگران تمایل به اجاره ی ماشین برای رفت و آمد آسان و مطلوب برای خود داشته باشند می‌توانند با خیال آسوده این اجازه را به ما بدهند و با مشورت هم بهترین و رضایت بخش ترین خدمات را به شما عرضه کنیم.

برنامه سفر و خدمات کامل تور کیش
شما با سفر به جزیره‌ی زیبای کیش آرامش واقعی و به دور از دغدغه حتی در شرایط کاری را برای خود تجربه خواهید کرد؛ اما مهم این است اگر تورهای به خصوص و شرکت های معتبر را برای خود انتخاب کنید تا در طول سفر به دور از هر دغدغه ای در مورد سفر داشته باشید. گردشگرانی که علاقه‌مند به تماشای غروب زیبای ساحل هستند با انتخاب تور لحظه آخری کیش می‌توانند با ما همراه باشند تا در غربی ترین نقطه این جزیره‌ی زیبا که در نزدیک کشتی یونان، ساحل صخره ای بی‌نظیری به نام کلبه هور را نظاره گر باشند. سامانه مسافرتی گردشگران برای سفر به کیش پکیج های متعدد و با هرگونه سلیقه و حتی کاملاً انتخابی در اختیار شما گردشگران در هر جای کشور در اختیار قرار خواهد داد. حال به انواع آن‌ها شما را آشنا خواهیم کرد که در صورت تمایل با ما می‌توانید همراه باشید تا لحظات لذت بخشی برای دوست‌ داران سفر قرار دهیم.

تور کیش 1 تور کیش، مروارید خلیج فارس

روز اول در تور کیش گردشگران
در روز اول گردشگران می‌توانند به فرودگاه مهرآباد تهران رأس ساعت بروند و با هر هواپیمایی که مورد قبول شما باشد از جمله کیش ایر، تابان، ماهان و غیره پرواز کنند و به جزیره‌ی زیبای کیش می آیند. همچنین در آنجا در هر هتلی که اقامت دارید خدمات شرکت به وسیله ی ترانسفر ها چه ماشین چه اتوبوس منتظر حضور شما هستند و شما را به هتل مورد نظر خواهند برد.
پس از اقامت در هتل کیش و استراحتی کوتاه، به پیشنهاد تیم شرکت ما به دلیل تنوع بالا و زیبای تفریحات می‌توانید روز اول را به جاذبه های اطراف هتل بروید تا خستگی زیادی حس نشود. همه‌ی هتل ها در مکان هایی می‌باشند که اطراف خود زیبایی ها و تفریحاتی همراه دارند. همچنین در روز اول پس از گشت و گذارهای اطراف هتل هایتان می‌توانید به هنگام غروب در صورت تمایل به کنار ساحل بروید و غروبی زیبا را نظاره گر باشید و یا پیشنهاد می‌شود که در شب که هوای مطلوب تری دارد به مرکز خرید های شیک و لوکس بروید تا حس خستگی را از شما دور کند.

روز دوم در تور کیش گردشگران
صبح دل انگیز در هر سفری با صبحانه های خوشمزه و بی نظیر شروع خواهد شد، هر کدام از هتل های کیش باشید شما را مهمان صبحانه های معروف خود خواهند کرد. روز دوم را می‌توانید به جاهای دیدنی از جمله شهر زیر زمینی کاریز بروید که قدمت تاریخی ۲۵۰۰ ساله دارد و از مسائل تاریخی شنیدنی این شهر دور نمانید که این شهر قبلاً آب شیرین را برای ساکنان مروارید خلیج فارس تأمین می‌کرد. این شهر تاریخی زیبایی هایی دارد که خود باید نظاره گر آن باشید اما ما اشاره ای به آن می‌کنیم از جمله: صدف ها و مرجان های طبیعی، فسیل های گوش ماهی و غیره را با خود دارد که پیشنهاد می‌شود حتماً از دست ندهید. پس از آن می‌توانید برای استراحت چند ساعتی به کافه های لوکس یا سنتی کیش بروید که آماده ی تفریحات دیگر که تیم ما برایتان تدارک دیده باشد. حتی معرفی بهترین هتل کیش با حرفه ای ترین خدمات آن، بر عهده مجموعه مسافرتی گردشگران می باشد.
با توجه به هوای این تایم از روز می‌توانید به مرکز هوایی این جزیره بروید که توسط جایروکوپتر که از تفریحات جدید است بروید و پرواز خاطره انگیزی برای خود رقم بزنید و یا تفریحات مشابه آن می‌توان به بانجی جامپینگ، پاراسل سواری، پارس سافاری اشاره کرد. حال که باز هم به شب آرام در جزیره‌ی کیش می رسیم شما را دعوت به یک شام بی‌نظیر در هر رستوران عالی جزیره‌ی کیش خواهیم کرد که پیشنهاد تیم ما غذای سمک مشوی که نوعی ماهی سرخ شده بیش از اندازه لذیذ است دعوت خواهیم کرد.

روز سوم در تور کیش گردشگران
در روز سوم این تور کیش خاص و به‌یادماندنی شما را به بازی با تفریحات آبی دعوت خواهیم کرد با ما همراه باشید. شما گردشگران عزیز می‌توانید به جت اسکی معروف کیش و قایق تندرو، غواصی شاهکار بروید و آدرنالین بدنتان را ترشح کنید و عکس های خاطره انگیزی برای خود به یادگار بگذارید.
حال به مرحله ی جذاب سنتی جزیره‌ی کیش خواهیم رسید و آن هم نهار خوشمزه ی سنتی برنج محبوس مردم کیش است. این برنج از ادویه های مخصوص عربی درست شده است که همراه با ماهی های معروف کیش بهترین و لذیذ ترین غذا می‌شود. حال پس از استراحت و سرو غذای لذیذ شما را دعوت به کلبه هور و روستای باغو خواهیم کرد که زیبایی های خاص خود را دارد. شب هم مانند هر شب دیگر بنا به تمایل شما عزیزان می‌توانید باز هم به مرکز خرید های زیبا بروید.

روز چهارم در تور کیش گردشگران
روز چهارم را با شادابی دو چندان شروع کنید که این روز هم هیجان انگیز تر خواهد بود. حال می‌توانید به پارک دلفین ها و باغ پرندگان بروید و زیبایی های حیوانات و پرندگان جزیره کیش را نظاره گر باشید. باغ پرندگان زیبایی های محصور و چشم گیری دارد، سقف این باغ با تور پوشیده شده تا پرنده های زیبا برای خود پرواز کنند. باغ دلفین ها هم بسیار دیدنی است و گردشگران در اطراف یک استخر بزرگ می‌نشینند و نظاره گر زیبایی های دلفین ها می‌شوند سپس در ادامه ی آن می‌توانید به مکانی که اکواریم بزرگ و دیدنی قرار دارد بروید. پس از این روز جذاب و دیدنی می‌توانید استراحتی داشته باشید و سپس غذای این روز را هم صرف غذا های دریایی کنار ساحل بکنید و از منوی دریایی لذیذی بهره مند شوید.

روز پنجم در تور کیش گردشگران
روز آخر در جزیره‌ی کیش با تیم ما همراه خواهید بود و باز هم شما را رضایت مند خواهیم کرد. در این روز می‌توانید به دیدن پایاب و خانه اعیانی که قدمت ۲۰۰۰ ساله دارد بروید که تازگی باز سازی هم شده است و مربوط به دوره ی ایلخانیان است. پس از صبح تاریخی کیش می‌توانید به بازدید مرکز خرید ها از جمله تمامی شعب پردیس و هر مرکز خرید مورد پسند بروید.

تور کیش از شیراز تور کیش، مروارید خلیج فارس

در سخن آخر لازم است این‌گونه بگوییم تور کیش از شیراز یکی دیگر از خدمات بی شائبه و منحصر به فرد سامانه مسافرتی گردشگران است. امیدوارم از شرکت در تورهای کیش تیم ما رضایت کامل را همراه داشته باشید و ما را خرسند فرمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد