رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ فروردین ۱۴۰۳

نرخ مناسب تورهای داخلی و خارجی با سفرهای برتر

اشتراک گذاری

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی سفرهای برتر دنیا از بدو تاسیس، ارائه دهنده بهترین تسهیلات به کلیه مسافرین داخلی و خارجی بوده و تمامی تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است.
این شرکت ارائه دهنده تورهای داخلی و خارجی با نرخ مناسب از شیراز و تهران می باشد .
مشهد و کیش از جمله شهرهایی هستند که هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی می باشند .
جزیره کیش، از پرطرفدارترین جزیره های کشورمونه که علی رغم آب و هوای گرمش، یکی از مهم ترین مناطق توریستی و گردشگری ایران به حساب میاد.
تلفیق آثار باستانی و مدرنیسم، جلوه زیبایی به شهر بخشیده
با سفر به کیش هم می تونید حسابی خرید کنید و هم از تفریحات آبی اون لحظات خوبی رو برای خودتون رقم بزنید.
تور کیش از شیراز از جمله تورهای پرطرفدار می باشد که سفرهای برتر دنیا این تور را با نرخی مناسب و خدماتی متنوع به شما عزیزان ارائه می دهد .
از دیگر شهرهای پرطرفدار برای سفر مشهد مقدس می باشد که هر ساله میزبان سیل عظیمی از عاشقان به امام رضا (ع) می باشد .
مشهد، پایتخت معنوی ایران، شهری که تربت مطهرش روز به روز، عاشقان بیشتری رو از سرتاسر دنیا جذب میکنه. در زمان افشاریان، این شهر پایتخت ایران بود.
برای زیارت مقبره امام هشتممون، احتیاجی نیست اعتقاد خاصی داشته باشی، همین که قلبت رو خالص کنی حتی واسه یک لحظه، مغناطیس پرقدرتش مثل یک آهن ربای قوی تو رو به سمت این شهر زیبا هدایت میکنه!
در اطراف این شهر، مکان های تفریحی زیادی وجود داره که لحظات خوبی رو برای شما فراهم میکنه؛ از جمله این مکانها میشه به شاندیز و طرقبه، زشک، نغندر، کوهسنگی، پارک جنگلی وکیل آباد، بوستان ملت و آبشار اخلمد اشاره کرد.
تور مشهد از شیراز نیز از تورهای پرطرفدار ما می باشد که با نرخی مناسب و با خدمات ویژه به شما عاشقان امام رضا (ع) ارائه می گردد.
سفرهای برتر دنیا ارائه دهنده تورهای خارجی از شیراز و تهران می باشد .
ترکیه یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌های مردم ما برای سفر و گذران اوقات فراغته
تور آنتالیا از شیراز بی شک یکی از پر طرفدارترین تورها هست.

کمتر کسی از دوست داران سفر رو میشه دید که به این کشور نرفته باشه. مسافت نزدیک به ایران، هزینه‌ کم و تلفیق فرهنگ دو قاره آسیا و اروپا، همه و همه باعث جذب بیش‌از پیش گردشگران شد
آنتالیا در واقع نام مرکز استان آنتالیا ، که یکی از مراکز توریستی می باشد است
آنتالیا یکی از پرجاذبه‌ترین شهرهای ترکیه و از جمله پرطرفدار ترین اونهاست. این شهر ساحلی، از غرب به شهر کمر و از شرق به شهر آلانیا منتهی شده. اگه به آنتالیا رفتید، از اماکان تاریخی اون هم دیدن بکنید
در ضمن آنتالیا نسبت به استانبول شهر ارزون تریه و از خیلی مکان ها می تونید بدون پرداخت ورودیه دیدن کنید؛ همچنین بدلیل سرویس دهی صبحانه، نهار، شام و میان وعده هتل های اونجا، هزینه ای هم بابت خورد و خوراک تو سفرتون ندارید
اطراف این شهر دیدنی های جالبی وجود داره که دیدن اون ها خالی از لطف نیست. یکی از این دیدنی ها که خیلی برای مسافران جالبه، آبشار دودان بلند هست که دیدن اون توصیه میشه.

 نرخ مناسب تورهای داخلی و خارجی با سفرهای برتر

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *