جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تعطیلی یک هفته ای در تابستان یا زمستان

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ فروردین ۱۳۹۳

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۱/۱۵ – به گزارش خبرنگار جامعه فارس، مسعود سلطانی فر امروز در بازدید از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به بالا بودن هزینه های سفر در ایران اشاره کرد و گفت: هزینه سفر به کشورهای همجوار با هزینه سفر به برخی مناطق در داخل کشور برابری می کند و باید برای کاهش هزینه های سفرهای داخلی با هم اندیشی تشکل ها و دفاتر خدمات مسافرتی و دیگر گروه های دخیل در این رابطه راهکار مناسب و اجرایی پیدا کرد.

معاون رئیس جمهور در ادامه صحبت های خود به آسیب شناسی خدمات و مشکلات پیش آمده در نوروز ۹۳ اشاره کرد و گفت: از مجموعه اطلاعات و گزارش های رسیده باید آسیب های سفرهای نوروزی سال۹۳با فوریت احصاء شود تا مشکلات و موانع و نیاز های مردم در سفر بررسی و با ابزارهای موجود در صدد رفع فوری آنها برآمد.

سلطانی فر به فرهنگسازی سفر و توزیع سفر در تمام طول سال اشاره کرد و افزود: می توان با تعطیلی یک هفته ای در زمستان و تابستان سفر را محدود به نوروز نکرد.

وی به وجود بیش از ۴ میلیون نفر نیروی بازنشسته دستگاههای مختلف کشور اعم از لشکری و کشوری اشاره کرد و گفت: در تعامل با دستگاه های مختلف و ارائه تسهیلات لازم به آنها می توان برای این گروه از جامعه سفرهایی را تعریف و ساماندهی کرد.

سلطانی فر برگزاری جلسات مستمر با کارشناسان دستگاههای مختلف و ذی ربط را پیشنهاد داد و گفت: می توان از حضور دانشگاهیان و افراد علاقمند و کارشناس در حوزه گردشگری برای برطرف نمودن موانع سفر در کشور استفاده کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عبارت «نوروزبانان بی نوروز» را مناسب افرادی دانست که در نوروز ۹۳ در تمام تعطیلات مشغول به ارائه خدمات به گردشگران و هموطنان بودند و بیان کرد: با توجه به کم بودن زمان فعالیت این ستاد از زمان مصوبه دولت تا آغاز سفر های نوروزی، بیم آن می رفت که کار سختی پیش رو باشد ولی با همکاری دستگاه ها و تجمیع امکانات آنها ، طلیعه خوبی از فعالیت اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر پیش رو قرار گرفت که می تواند برای سال های آینده و تعطیلات دیگر ثمربخش واقع شود.

13921116000698 PhotoA تعطیلی یک هفته ای در تابستان یا زمستان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *