جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تشکیل وزارت گردشگری جذب توریست را افزایش می‌دهد

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

نماینده مردم زنجان و طارم در خانه ملت گفت: تشکیل وزارت گردشگری، جذب توریست را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، علی وقف‌چی در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با اشاره به اینکه ما هنوز آن‌طور که باید و شاید ظرفیت‌های خود را نشناخته‌ایم، گفت: اگر بتوانیم ظرفیت‌های خود را به خوبی بشناسیم می‌توانیم شاخصه‌های توسعه را بهبود دهیم.

علی وقفچی افزود: متاسفانه نگاه ما به مسائل، علمی نیست و باید نوع نگرش‌مان به این موضوع را تغییر بدهیم و باید حتما با نگاه علمی به مسائل بنگریم.

وی با اشاره به اینکه نیاز امروز جامعه این است که امید را در مردم زنده‌تر کنیم، خاطرنشان کرد: امید باعث تلاش بیشتر مردم در راه توسعه می‌شود و برای این منظور باید امید را در میان مردم تزریق کنیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بحث فعالیت‌ها و کارهای انجام شده در استان نیز باید توجه داشته باشیم که تصمیمات باید بر اساس مزایای نسبی استان باشد. همچنین در زمینه صادرات‌محور کردن محصولات باید قدم برداریم.

وقف‌چی با اشاره به اینکه تجارت یک امر مقدس است، افزود: نگاه استان باید نگاه توسعه تجارت باشد؛ چرا که امروز یکی از چالش‌های اساسی ما در کشور همین مسئله است.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید در زمینه اشتغالزایی و ورود سرمایه‌گذاران در زمینه ایجاد اشتغال فرهنگ‌سازی کنیم؛ چرا که بر اساس آمار اگر به طور متوسط ۱۵۰ میلیون تومان برای ایجاد اشتغال هزینه شود، در حدود ۱۰ میلیون شغل ایجاد خواهد شد که در این زمینه باید با فرهنگ‌سازی، سرمایه‌گذاران را وارد این حوزه کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در صنعت توریسم، افزود: در سال‌های آتی دیگر ایجاد کارخانه‌های بزرگ نظیر خودروسازی و پتروشیمی جواب‌گوی اشتغال جوانان نخواهد بود و ایجاد اشتغالزایی در حوزه صنعت توریسم ظرفیت بالایی دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه تشکیل وزارت گردشگری، جذب توریست را افزایش می‌دهد، گفت: خوشبختانه تشکیل وزارت گردشگری به تصویب مجلس رسید و در این زمینه باید از ظرفیت‌های استان به خوبی بهره برد.

منبع: ایسنا

 

vezarat gardeshgari تشکیل وزارت گردشگری جذب توریست را افزایش می‌دهد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *