رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ مهر ۱۴۰۱

تجربه تعطیلات فوق العاده در پاییز و زمستان با رزرو تور فرانسه و تایلند

اشتراک گذاری

چه نور خورشید در تراس های کافه بلوار سن ژرمن در حال درخشیدن باشد و چه در حال تماشای رودخانه مه آلود سن باشید ؛ پاریس یکی از مکان های جذاب برای بازدیدکنندگان می باشد. این رابطه عاشقانه ممکن است با نگاهی اجمالی به برج ایفل آغاز شود ، سپس با قدم زدن در خیابان های پر درخت و در باغ های رسمی مجلل ادامه یابد.تور تایلند ، جز مقاصدی است که حداقل یک بار دیدن آن بسیار ارزش دارد. برای اطمینان از اینکه می‌ توانید بهترین استفاده را از سفر تایلند خود ببرید ، حتما با مجموعه نوید گشت همراه شوید. مجموعه گردشگری نوید گشت ، یک خط‌مشی انعطاف‌ پذیر برای سفر به تایلند ارائه می‌ دهد تا شما را در برابر انبوهی از شرایط و موقعیت‌ های اضطراری پیش‌ بینی نشده پوشش دهد.

برج ایفل

تور تایلند و جذابیت های آن

تور پاریس ، گردشگری در سریلانکا به سرعت در حال رشد است. برای قرن ها ، سریلانکا یک مکان محبوب برای مسافران خارجی بوده است. برای این که تور سریلانکا را تجربه کنید ، کافیست که به مجموعه نوید گشت مراجعه کنید. پس از استقلال سریلانکا ، ارتقای گردشگری مجدداً با ایجاد مجدد هیئت گردشگری سیلان مورد توجه قرار گرفت. اگر سواحل بکر ، قصر های باشکوه ، معابد زیبا و زندگی شبانه جذاب شما را مجذوب خود کند ؛ تور تایلند یک مقصد تعطیلات فوق العاده برای شما می باشد و نباید آن را از دست داد. همان چیزی است که می خواهید. دلایل زیادی برای محبوبیت تایلند وجود دارد. جدا از سفر و اقامت مقرون به صرفه ، راحتی تهیه ویزای تایلند و لذت خرید از بازار ها و مراکز تفریحی ، تایلند را مقصد بعدی تعطیلات شما خواهد کرد. چه کسی می تواند بانکوک را هنگام بازدید از تایلند فراموش کند ؟ در حالی که مراکز خرید و زندگی شبانه پر جنب و جوش در این شهر وجود دارند ؛ می توانید از تمامی این جذابیت ها دیدن کنید. بانکوک به همان اندازه به خاطر مکان‌ های تاریخی و معابد زیبای خود مانند معبد سپیده دم و وات بنچامابوفیت (معبد مرمری) مشهور است.

چرا تور پاریس را انتخاب کنیم ؟

خیابان شیک شانزه لیزه ، پر از انرژی و جذابیت است. خارج از مرکز پاریس ، مون‌ مارتر مملو از جذابیت دهکده‌ های قدیمی است و گذشته بوهمیایی خود را به رخ می‌ کشد. تور پاریس ، فرصتی است که می توانید از آن به بهترین نحو استفاده نمایید. پس از دیدن موزه‌ ها و بنا های تاریخی ، گردشگران باید به دنبال شگفتی‌های کوچک باشند ؛ مانند رستوران‌ های کوچک خانوادگی با منو های دست‌نویس. تنها در تور پاریس است که می توانید ترکیبی از مدرنیته و حال و هوای قرون وسطایی را مشاهده کنید. کوچه های سنگفرش پر از بوتیک های عجیب ، میدان های سرزنده مزین به فواره های روان و سالن‌ های چای‌ خوری زیبا ؛ مکان هایی هستند که می توانید به همراه خانواده و فرزندان خود در انتهای روز بازدید کنید. در هر گوشه پنهان و در تمام مکان های معروف ، پاریس مملو از درخشندگی و زیبایی است. یک بازدید از تور پاریس ، ممکن است الهام بخش اشتیاق مادام العمر باشد و شما را جهت رزرو مجدد تشویق کند.

سریلانکا

تور سریلانکا را از کجا رزرو کنیم؟

در تور سریلانکا ، جاذبه های گردشگری را می توان به صورت طبیعی یا انسانی طبقه بندی کرد. جاذبه های طبیعی شامل نقاط طبیعی ، گیاهان و جانوران و مکان هایی با آب و هوای مطبوع است. سایت های ژئوتوریسم نیز ممکن است در این دسته قرار گیرند. جاذبه های انسانی شامل جاذبه های باستان شناسی و فرهنگی ، مکان های تاریخی و مذهبی ، هنر های نمایشی و فولکلور ، صنایع دستی و مصنوعات است. سریلانکا علیرغم اندازه کوچکش دارای سطح بالایی از تنوع زیستی و منابع حیات وحش است و در بین ۳۴ نقطه دارای تنوع زیستی در جهان قرار دارد. بسیاری از گونه های گیاهی و جانوری بومی سریلانکا هستند و این باعث شده است که این جزیره به کشوری با بالاترین نرخ بومی زیستی در جهان تبدیل شود. جهت رزرو تور سریلانکا و بهره بردن از یک تجربه بی نظیر ، به وب سایت navidgasht.com مراجعه کنید. پیشنهاد می کنیم که این تجربه کمیاب را به هیچ عنوان از دست ندهید و سریعا اقدام به رزرو تور سریلانکا کنید.

نویدگشت

محبوب ترین مقاصد کردشگری تایلند کجاست؟

تایلند به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان ، پنهان نیست که مکان های واقعاً دیدنی و جذابی در تایلند وجود دارد. سواحل ماسه سفید و درختان نخل ، اولین تصاویری هستند که به ذهن خطور می کند ؛ اما تایلند شامل جنگل های استوایی ، کوه های پوشیده از مه و آثار باستانی جذاب است. در این مقاله ، تعدادی از زیباترین مکان ها برای دیدن آورده شده است. بلندترین و بزرگترین آبشار تایلند ، Thi Lo Su است که هر ساله هزاران نفر را برای بازدید به این کسور می کشاند. پارک ملی خائو سوک ، جنگلی در اعماق جنوب تایلند ، قدیمی‌ ترین جنگل بارانی همیشه سبز در جهان است و برخی منابع ادعا می‌ کنند که تنوع زیستی قابل مقایسه‌ ای با جنگل‌ های بارانی آمازون ارائه می‌ کند. دریاچه مرکزی این کشور ، زیستگاه انواع حیات وحش از فیل و ببر گرفته تا مار پیتون است. برای مشاهده انواع دیدنی ها و جذابیت های زیست محیطی کشور تایلند ، به وب سایت navidgasht.com سر بزنید و تور تایلند را رزرو کنید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *