جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تب مسافرت تابستانی پساکرونا – تور مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۷ بهمن ۱۴۰۲

در میان مقاصد سفر در ایران؛ سفر مشهد مقدس از ویژگی‌های جذابی برخوردار است. حداقل یک بار در زندگی هر ایرانی مشهد به عنوان مقصد سفر مورد توجه قرار گرفته. اما سفر مشهد در عین سادگی و سهولت یک مشخصه مهم دارد و آن هم کیفیت سفر است.

مشهد مقبول همه سلیقه‌ها

مشهد به واسطه آرامگاه امام رضا (ع) از جایگاه ممتازی برای مسلمانان برخوردار است. اما توسعه امکانات گردشگری و جایگاه تاریخی منطقه، شکوهمندی سفر مشهد را دوچندان می‌کند.
در سال ۲۰۱۶ از سوی شورای جهانی صنایع‌دستی به‌عنوان شهر جهانی گوهر سنگ‌ها انتخاب شد و در میان توریست‌های غربی نیز طرفدار پیدا کرد. فیروزه چشم نواز خراسان با قدمتی پنج هزار ساله، علاوه بر تماشایی بودن، به گفته برخی کارشناسان خواص درمانی زیادی نیز دارند.
علاوه بر جاذبه‌های تاریخی، تفریحی مشهد مانند، آرامگاه نادرشاه، آرامگاه خواجه ربیع، آرامگاه فردوسی،گنبد خشتی، گنبد هارونیه و مدرسه عباسقلی خان، ییلاقات شاندیز، طرقبه، زشک، روستای کنگ، نغندر، جاغرق، چالیدره، پارک جنگلی وکیل‌آباد، باغ‌وحش وکیل‌آباد، آبشار ارتکند، پارک کوهسنگی، پارک‌های آبی و شهربازی های مدرن و مراکز خرید؛ مشهد یک مقصد بی‌نظیر برای گردشگری پزشکی است و به دلیل داشتن مراکز درمانی مجهز و مدرن تبدیل به یک مقصد ناب برای مقاصد درمانی، به خصوص در میان کشورهای همسایه شده است.
نکته ای که در سفر به مشهد بسیار مهم است نحوه مسافرت و محل اسکان است. این شهر، در درگاه توسعه ایستاده و در کالبدش همه چیز با سرعت نور درحال تغییر است. تاروپود گردشگری مشهد دوران دگردیسی را طی می‌کند و اگر مانند گذشته بدون هماهنگی و برنامه‌ریزی وارد این شهر شوید، ممکن است یک مسافرت کابوس‌وار را تجربه کنید.

حرم امام رضا تب مسافرت تابستانی پساکرونا   تور مشهد

کار را به کاردان بسپراید؛ حتی در سفر مشهد

در عصری که همه چیز به سمت و سوی تخصصی شدن؛ سفر به عنوان شاخص‌ترین ترند سبک زندگی نوین، کاردانی خاص خود را می‌طلبد. گرفتن بلیط با قیمت مناسب، شناخت تورهای ارزان، شناسایی هتل‌های باکیفیت، ساعت مناسب پرواز، گشت‌های لذت بخش تفریحی، موارد مهمی است که کارشناسان برگزاری تور مشهد روی آن اشراف کامل دارند.

تغییر ذائقه مردم

آمارها نشان می‌دهد که میزان ماندگاری مسافران در مشهد بیشتر از سال‌های قبل شده است. خبرگان قلمرو گردشگری یکی از مهم ترین عواملی که باعث ماندگاری بیشتر مسافران در شهر مشهد می شود را بهره گیری از تورهای مسافرتی می‌دانند که از این طریق هم می توان منجر به افزایش ماندگاری مسافران در شهر مشهد شد و هم با تورهای گردشگری مناسب همراه با اسکان های مناسب سفری خاطره انگیز برای مسافران رقم زد.
تور ارزان مشهد که از کیفیت قابل قبولی هم برخوردار است سبب شده تا اکثر اقشار جامعه بتوانند از خدمات آن بهره‌مند گردند. تور مشهد هوایی نیز اخیرا از اقبال خوبی برخوردار بوده و شرکت‌های گردشگری توانسته اند لبخند مسافران را جلب کنند.

دیدنی های مشهد تب مسافرت تابستانی پساکرونا   تور مشهد

خاطره‌بازی با قطار

سفر با قطار نیز از جذابیت زیادی برخوردار است. همه ما نوستالژی گعده‌های سفر مشهد با قطار را تجربه کرده‌ایم از آنجا که با کیفیت‌ترین و لوکس‌ترین قطارهای کشور، مشهد را به عنوان مقصد می‌شناسند. تور مشهد با قطار نیز از استقبال خوبی برخوردار است.
سفر با قطار به غیر از اینکه به عنوان امن ترین وسیله سفری است، در مسیر های طولانی نه تنها اقتصادی تر است، بلکه راحت‌تر نیز هست و حس ناب سفر را با لذت بیشتری در آن تجربه می کنید. خرید بلیط قطار در مقایسه با بلیط هواپیما و خودروهای عمومی یا شخصی قیمت بهتری هم دارد و انتخاب هوشمندانه تری به نظر می رسد.
همچنین اگر خیلی اهل سفر هوایی نیستید، بهترین وسیله سفر شما استفاده از قطار است. در تور با قطار محدویت بار مانند هواپیما وجود ندارد، فضای بیشتری در اختیار شماست و می توانید به راحتی در راهروهای قطار قدم بزنید و از کتابخانه استفاده کنید.
سفر با قطار محیط دوستانه و خانوادگی تری را به وجود می آورد و تورهای مشهد با قطار کلید ورود به سرزمین ماجراجویی و توسعه روابط اجتماعی است. بر اساس نظرسنجی های انجام شده، سفر با قطار به عنوان سفر خانوادگی محبوبتر است.

جاهای دیدنی مشهد تب مسافرت تابستانی پساکرونا   تور مشهد

چگونه تورهای مناسب را پیدا کنیم؟

از تورهای مسافرتی می‌تواند برای کسانی که مدیریت زمان و هزینه‌ها برایشان دشوار است، انتخاب خوبی باشد؛ همچنین برای کسانی که مستقل سفر می‌کنند، اما برای انجام فعالیت‌های تفریحی مختلف نیازمند تجهیزات و راهنما هستند.
همه روزه در رفت‌وآمد‌های روزانه‌ی خود در کوچه و خیابان یا گشت ‌و‌گذار در وب، با تعداد زیادی از آژانس‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات مسافرتی روبه‌رو می‌شویم.
در این میان وبسایت‌هایی نیز وجود دارند که به معرفی بهترین تورها و مجموعه‌های گردشگری می‌پردازند. یکی از این وبسایت‌های جامع و جالب همیارگشت است که مانند یک همیار کاربلد و هوشیار شما را به خواسته‌هایتان می‌رساند. در همیار گشت شما قدرت مقایسه و ارزیابی انواع مختلف تورهای مسافرتی را دارید. در این بستر شما می‌توانید سابقه و اعتبار مجموعه‌ها و آژانس‌ها، هزینه‌ها، امنیت و کارایی را بررسی کنید و نه تنها یک انتخاب زیرکانه، بلکه یک سفر معرکه و مناسب را تجربه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد