جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بیشتر رستوران‌های بین راهی شرق تبریز مجوز ندارند

تاریخ بروزرسانی :
۱ مرداد ۱۳۹۸

معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی با اشاره به ضرورت اخذ مجوز برای رستوراهای بین راهی گفت: بیشتر رستوران ها و اماکن پذیرایی منطقه شرق تبریز مجوز رسمی فعالیت ندارند.

فرشاد رستمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا پیرامون وضعیت نامناسب رستوران های بین راهی جاده تبریز- بستان آباد ، افزود: تراکم این اماکن پذیرایی و سفره خانه های سنتی در محدوده قزلجه میدان است که تلاش می کنیم نسبت به ساماندهی و رسیدگی به وضعیت مجوزهای قانونی آنها وارد عمل شویم.

وی با بیان اینکه اعتبار مجوزهای این اماکن سال ها قبل به پایان رسیده است، اظهار داشت: طبق بررسی های انجام شده آخرین پروانه فعالیت این رستوران ها و سفره خانه های سنتی مربوط به سال ۱۳۸۳ است که معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این زمینه وارد عمل شده و نسبت به ساماندهی آنها اقدام خواهد کرد.

رستمی از رستوران دارها و صاحبان سفره خانه های سنتی بین راهی آذربایجان شرقی به خصوص در منطقه قطلجه میدان خواست تا در اسرع وقت برای اخذ پروانه بهره برداری و مجوز فعالیت رسمی به معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: با رایزنی های مختلف با مدیران شهرستان های تبریز و بستان آباد تلاش می کنیم تا هر چه سریع تر نسبت به پاکسازی منطقه قزلجه میدان از وجود اماکن پذیرایی غیر رسمی وارد عمل شویم.

به گزارش ایرنا، وجود تعداد کثیری از سفره خانه سنتی که غالب آنها مجوز فعالیت ندارند در محور آزادراه تبریز – بستان آباد و نبود نظارت بر نحوه فعالیت آنها موجب نارضایتی مردم و بروز برخی رفتارهای ناهنجار شده که نظارت دقیق و مستمر بر فعالیت این رستوران ها از سوی نهادهای مسئول ضروری است.

رستوران تبریز بیشتر رستوران‌های بین راهی شرق تبریز مجوز ندارند

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *