رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ تیر ۱۳۹۹

بوتیک مال ملل تهران

اشتراک گذاری

مرکز خرید بوتیک مال ملل در خیابان فرشته (یکی از لاکچری‌ترین خیابان‌های تهران) قرار دارد. بوتیک مال ملل لوکس‌تر و شیک‌تر از مراکز خرید دیگری است که در این منطقه قرار دارند. معماری مدرن و نمای بسیار شیک بوتیک مال ملل خیره کننده است و فقط به دو شرط می‌توانید به این مرکز خرید بروید: یا برای خریدهای گران قیمت برنامه داشته باشید یا فقط بخواهید از زرق و برق فروشگاه‌ها و تماشای ویترین‌های زیبای آن‌ها لذت ببرید.

بوتیک مال ملل تهران  بوتیک مال ملل تهران

بوتیک مال ملل در مجموع ۴ طبقه دارد که فروشگاه‌های برندهای مختلف ایرانی و خارجی را در آن می‌توانید ببینید. اگر هم دلتان یک وعده غذایی لذیذ و لوکس می‌خواهد از ۲ رستوران با کیفیت بوتیک ملل مال غافل نشوید.«ملل مال»، یکی از جدیدترین مراکز خرید در شمال تهرانه که توانسته در مدتی هرچند کوتاه، مخاطبان بسیاری جذب کند. یکی از دلایل آن، وجود دو رستوران با فضای باز و غذاهای متنوع در آخرین طبقه‌ی این مرکز خرید است. گذشته از بحث خورد و خوراک، در هر کدام از طبقات، با برندهای مطرح و خلاقی مواجه می‌شویم که مخاطب را به خود جذب می‌کند.

بوتیک مال ملل بوتیک مال ملل تهران

به‌عنوان مثال، وجود فروشگاه «لِگو» و «کامیران»، هایپرمارکت «میتاکیش» با طراحی مدرن و محصولات تازه، یک آرت‌شاپ با اشیای کلکسیونی و …، برای تمام سنین جذاب است و هیچ‌کدام از گشتن در این مرکز خرید تازه متولد شده، شما را خسته نخواهد کرد! برای دوست داران شکلات هم، فروشگاه «ایلیو» و «لینت» جذابیت اینجارو دوچندان می‌کند! یکی دیگر از جذابیت‌های این مرکز خرید، معماری آن است. با قرار گرفتن روی هر پله برقی، سرتان را که بالا بگیرید، از دیدن ترکیبی متفاوت لذت می‌برید. وجود پنجره‌های بزرگ در این مرکز خرید نیز نعمتی‌ است! موسیقی انتخابی که در طول حرکت به گوشتان می‌رسد، ملایم و آرامش‌بخش می باشد؛ دنیا و زمان در ملل مال می‌ایستند تا شما کمی بیشتر از زندگی لذت ببرید.

بوتیک مال ملل بوتیک مال ملل تهران

نحوه دسترسی به بوتیک مال ملل

آدرس:تهران، خیابان فرشته، نبش بوسنی و هرزگوین

بوتیک مال ملل بوتیک مال ملل تهران
بوتیک مال ملل بوتیک مال ملل تهران
بوتیک مال ملل بوتیک مال ملل تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *