جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین کافه های شیراز

تاریخ بروزرسانی :
۶ دی ۱۳۹۹

در این مطلب می خواهیم بهترین کافه های شیراز را برای کسانی که عاشق کافه نشینی و گپ صمیمانه با دوستان و عزیزانشان در شهر بی مثال شیراز معرفی کنیم . این شهر که سالانه گردشگران زیادی از داخل و خارج ایران دارد رستورانها و کافه های زیادی دارد . اگر به شهر شیراز سفر کردید شاید برای پیدا کردن رستوران دچار مشکل شوید ولی در گوشه و کنار این شهر کافه های مدرن و سفره خانه های سنتی بسیار است .امروزه یکی از بهترین تفریحات مورد علاقه جوانان و حتی بزرگسالان کافه گردی است . در این شهر گپ و گفت های خودمانی و حتی جلسات کاری را می توان در کافه های مدرن یا نوستالژی گرفت .در اطراف تمام بناهای تاریخی کافه های زیبا و پر رونقی مشاهده می شود که حس و حالتان را با یک فنجان قهوه تلخ در هوای مطبوع شیراز تغییر می دهد.

کافه بهترین کافه های شیراز

کافه هتل چمران

هتل چمران بزرگ ترین هتل در شهر شیراز است و می توان از آن به عنوان یکی از مرتفع ترین ساختمان های این شهر نیز نام برد. کافی شاپ معمولی این هتل در طبقه هم کف قرار دارد و یک محیط صمیمی برای شما و دوستانتان فراهم نموده است.شب ها با اجرای آهنگ زنده، فضایی دل انگیز در این کافی شاپ ایجاد می شود. کافه چشم انداز هتل چمران در آخرین طبقه هتل قرار دارد و شما می توانید در آن نمایی خارق العاده از شهر شیراز را ببینید. صرف یک فنجان قهوه با همراه کیک تلخ در تراس این کافه می تواند لحظاتی رویایی را برای شما رقم بزند.

آدرس کافی شاپ چشم انداز هتل چمران: شیراز، بلوار چمران، هتل چمران، طبقه همکف و طبقه ۲۳

کافه هتل بزرگ شیراز

زمانی که از اصفهان به سمت شیراز می روید، در بدو ورود به شهر و پس از رد شدن از دروازه قرآن با یک هتل بین المللی روبرو می شوید که در قلب کوه های صخره ای شیراز ساخته شده و یکی از مجلل ترین هتل های این شهر از حیث نمای خارجی و طراحی داخلی است. این هتل نیز همانند سایر هتل های پنج ستاره دارای یک کافی شاپ مدرن است.در سالن این کافه بسیاری از گردشگران خارجی را مشاهده می کنید. کافه هتل بزرگ شیراز در زمره یکی از محبوب ترین و البته گران ترین کافه های شیراز قرار دارد.

آدرس کافی شاپ هتل بزرگ شیراز: دروازه قرآن، هتل بزرگ شیراز، طبقه ششم

کافه چمران بهترین کافه های شیراز

کافه هتل ستارگان

این کافه نیز به یکی از هتل های معروف و مجلل شهر شیراز تعلق دارد. این کافه با فضایی نیمه تاریک و بهره گیری از چراغ های رنگی به همراه ادغام معماری سنتی و مدرن، یکی از دنج ترین فضاهای موجود در شهر شیراز است. اگر می خواهید یک فنجان قهوه را در آرام ترین کافه شهر شیراز بنوشید می توانید به کافه هتل ستارگان مراجعه نمایید.

آدرس کافی شاپ هتل ستارگان: شیراز، تقاطع بلوار آزادی و خیابان ارم، هتل ستارگان

کافی شاپ هتل زندیه

این کافه نیز همانطور که از نامش پیداست به یکی از هتل های شهر شیراز تعلق دارد. این کافه با طراحی و معماری ایرانی ساخته شده است و یک فضای آرام و مطلوب برای مهمانان شما فراهم می کند. پرسنل این هتل و کافه با لباس های سنتی از شما پذیرایی می کنند و شما می توانید ضمن استراحت در این کافه و میل کردن یک فنجان قهوه از ارگ کریم خانی نیز بازدید کنید.

آدرس کافی شاپ هتل زندیه: شیراز، بلوار هجرت، نرسیده به ارگ کریم خان، هتل زندیه

کافه فردوسی

کسانی که به شیراز سفر می کنند، این شهر را با ساختمان های سنتی و معماری ویژه می شناسند، اما امروزه در اغلب نقاط شیراز معماری مدرن مسلط شده است و ساختمان هایی با معماری خاص را در نقاط محدودی مشاهده می کنیم. کافه فردوسی یکی از کافه های سنتی شهر شیراز است که همچنان با همان معماری سنتی و ویژه خود که به معماری ایرانی-اسلامی شباهت دارد فعالیت می کند.

آدرس کافه فردوسی شیراز: خیابان فردوسی، پلاک ۱۹۴

کافه فردوسی بهترین کافه های شیراز

کافه هدایت

قطعا کافه هدایت یکی از شیک ترین و بهترین کافه های شهر شیراز است که فاصله چندانی با سینما سعدی ( یکی از معروف ترین سینماهای شهر شیراز ) ندارد. فضای بسیار زیبا و رویایی این کافه محل سرو انواع خوراکی های خوشمزه است.بنابراین می توانید علاوه بر نوشیدن قهوه با بهانه سرو یک غذای خاص اعم از غذاهای گیاهی، دریایی، ایرانی و فرنگی به این کافه بروید. سرو یک میان وعده در این کافه حس و حال غذا خوردن در یکی از کافه های پاریس در قرن بیستم را برای شما تداعی می کند.

آدرس کافه هدایت: شیراز، بیست متری سینما سعدی، خیابان هدایت، نبش کوچه چهارم

کافه هدایت شیراز بهترین کافه های شیراز

کافه لئو

همانطور که از نام این کافه پیداست یک معماری و طراحی غربی دارد. کافه لئو به عنوان یکی از لاکچری ترین کافه های شهر شیراز شناخته می شود. این کافه که در قصر الدشت شیراز واقع شده است امکان بازدید از صدها گل فروشی متنوع و متفاوت در خیابان قصد الدشت را نیز فراهم می کند. خیابان قصد الدشت یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین خیابان های این شهر است.

آدرس کافه لئو شیراز: خیابان قصر الدشت، خیابان صورتگر (شهید فقیهی)، نبش کوچه ۱۴

کافه گرتا

اگر به سرو غذاهای سنگین ایتالیایی علاقه دارید و یا اینکه می خواهید قهوه خود را در یک فضای متفاوت با دکوراسیون التالیایی میل کنید ما به شما کافه گرتا را پیشنهاد می دهیم. کافه گرتا به علت قرار گرفتن در محدوده معالی آباد دسترسی راحتی دارد و شما می توانید از نقاط مختلف شیراز به این کافه بروید. در کافه ایتالیایی گرتا انواع نوشیدنی های گرم و سرد سرو می گردد.

آدرس کافه گرتا شیراز: معالی آباد، انتهای بلوار دوستان

کافی شاپ عمارت شاپوری

عمارت شاپوری یک عمارت معمولی نیست و هر کسی توانایی پرداخت هزینه های مربوط به کافه این عمارت را ندارد. افراد متمول در کافه این عمارت جمع شده و لحظات دل چسپی را سپری می کنند. بسیاری از توریست های خارجی نیز علاقه بسیاری به نوشیدن قهوه در عمارت شاپوری دارند. شما نیز می توانید برای یک بار هم که شده سرو قهوه و سایر خوراکی ها و نوشیدنی ها را در این عمارت تجربه کنید.

آدرس کافی شاپ عمارت شاپوری: شیراز، خیابان کریم خان زند، خیابان انوری ، روبروی خیابان اهلی

کافه آلتو

این کافه فضایی مناسب برای جوانان فراهم کرده است تا علاوه بر صرف قهوه و سایر نوشیدنی ها و خوراکی ها، به بازی های فکری بپردازند و هوش خود و دوستان خود را به چالش بکشانند. اگر به دنبال یک کافه آرام برای تمرکز گرفتن و یا رهایی از دغدغه های روزانه هستید بهتر است کافه آلتو را انتخاب نکنید، چرا که فضای این کافه با هیجان و خنده درآمیخته است.

آدرس کافه آلتو: شیراز، میدان معلم، ابتدای همت جنوبی، حدفاصل کوچه ۲ و ۴

کافه گفتگو

کافه گفتگو با نام بسیار زیبایی که دارد، ماهیت واقعی خود را به مهمانان نشان می دهد. یکی از ویژگی های بارز این کافه زیبا که با طراحی های چوبی و نوستالوژیک ساخته شده است داشتن محوطه ای رو باز است که امکان سرویس دهی در یک فضای باز را فراهم می کند. البته این کافه یک سالن ویژه هم دارد که در ایام سرد سال و یا روزهایی که هوا به شدت آفتابی است مورد استفاده مهمانان قرار می گیرد.

آدرس کافه گفتگو: شیراز، پل معالی آباد، جنب ایستگاه مترو، ساختمان الف، طبقه همکف

کافه گفتگو بهترین کافه های شیراز

کافه استریت لانژ

این کافه یکی دیگر از کافه های معالی آباد است و سبک خاصی در معماری و طراحی آن بکار رفته است. این کافی شاپ نیز خوراکی ها و نوشیدنی های متنوعی را سرو می کند با این حال با قهوه های ناب و کاپ کیک های فوق العاده ای که دارد شهرت یافته است. این کافه یکی از کافی شاپ هاییست که توانسته حداکثر میزان رضایت مهمانان را جلب کند.

آدرس کافه استریت لانژ: شیراز، معالی آباد، پزشکان، مجتمع الماس شهر

کافه استریت لانز بهترین کافه های شیراز

کافه فروشگاه شهرزاد

کافه فروشگاه شهرزاد، هر چند نام عجیب و غریبی دارد، اما یکبار مراجعه به این کافی شاپ لوکس و مدرن کافی است تا برای همیشه پای ثابت آن شوید. این کافه با فضای بسیار شیک و مدرنی که دارد محبوب جوانان شیرازی است، اما اغلب توریست ها و گردشگران خارجی آشنایی چندانی با آن ندارند. اگر می خواهید یک خوراکی خوشمزه را در یک کافه درجه یک میل کنید پیشنهاد می دهیم به کافه فروشگاه شهرزاد مراجعه نمایید.

آدرس کافه شهرزاد: خیابان زرگری به سمت چهارراه ستارخان، نبش کوچه ۲۰، روبروی بیمارستان دکتر خدادوست

کافه شهرزاد شیراز بهترین کافه های شیراز

کافه این

کافه این کافه ای است که به سبک کافه های غربی طراحی شده است و منوی خود را با اقتباس از منوی کافه های غربی گرفته است. اگر به دنبال خلوت کردن با دوستان صمیمی خود هستید این کافه فضای مناسبی برای شما فراهم کرده است. تراس این کافه امکان استراحت و سرو نوشیدن قهوه یا سایر نوشیدنی ها را دارد. اگر می خواهید در یک کافه ای به سبک کافه های اروپایی قهوه بنوشید، می توانید به کافه این مراجعه کنید.

آدرس کافه این: شیراز، خیابان معالی آباد، نبش خیابان بهاران، مجتمع تجاری آرین

کافه این بهترین کافه های شیراز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *