رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ آبان ۱۴۰۲

بهترین کافه های اصفهان برای تولد

اشتراک گذاری

در سفر به اصفهان در کنار بازدید از جاهای دیدنی رفتن به کافه هایی که برخی از آنها سنتی هستند و در دل خانه های قدیمی ساخته شده اند بسیار لذت بخش است. بسیاری از ما می خواهیم در زاد روز و تولدمان یک جشن به یاد ماندنی در یک محیط جذاب و میان دوستانمان داشته باشیم. اما بسته به شرایط گاهی نمی توانیم محیط مورد نظر خود را در این زمینه پیدا کنیم. به همین علت است که بهترین راه در این زمان پیدا کردن یک کافه خوب مخصوص تولد در اصفهان است که بتوان بهترین تولد را در آن برگزار کرد.باسیری در ایران همراه باشید تا با بهترین کافه های اصفهان برای تولد آشنا شوید.

بهترین کافه های اصفهان

کافه رستوران ساباط

این کافه رستوران یکی از بهترین کافه‌ های روباز اصفهان است که دو شعبه هم دارد. شعبه بلوار آتشگاه در فضای روباز و شعبه مرداویج در سالن سرپوشیده از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند. در منوی این کافه می‌توانید انواع صبحانه (خاچاپوری، املت، صبحانه انگلیسی، ایرانی)، انواع قهوه‌های گرم، اسموتی، میلک شیک، کیک، بستنی، ماکتیل، پیش‌غذا، پیتزا، برگر، ساندویچ، پاستا وسالاد را سفارش دهید. همچنین امکان برگزاری جشن تولد در این کافه نیز فراهم می باشد.
آدرس: اصفهان، بلوار آتشگاه، بعد از سه‌راه نبوی منش، خانه گل ناردین، کافه ساباط

بهترین کافه های اصفهان

برای آشنایی بیشتر با شهر اصفهان پیشنهاد می کنیم مطلب سیری در اصفهان را نیز مطالعه بفرمایید.

کافه رستوران شمعدونی

یکی از بهترین کافه‌های اصفهان برای تولد کافه رستوران شمعدونی است که در دو فضای روباز و سالن سرپوشیده با سرویس‌دهی سریع، غذاهای با کیفیت و پرسنل مجرب و خوش‌برخورد از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. با رزرو قبلی و سفارش تم دلخواه می‌توانید تزیینات سالن را برای جشن تولد خود به این کافه بسپارید و روز خاطره‌انگیزی برای خود ثبت کنید.

در منوی کافه شمعدونی انواع قهوه‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، بستنی، اسموتی، شیک، انواع کیک و دسر، ماکتیل، چای و دمنوش وجود دارد. همچنین می‌توانید انواع پیش‌غذا (نان سیر، سوپ جو، سیب‌زمینی سرخ شده)، سالاد، انواع استیک، سوخاری و پیتزا را در این کافه رستوران سفارش دهید. در رستوران شمعدونی، لذت غذاهای ایرانی مانند انواع کباب، خوراک ماهیچه، خوراک گردن، چلو خورشت فسنجان، زرشک پلو با مرغ، باقلا پلو و انواع ماهی را از دست ندهید.
آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، خیابان میرفندرسکی، کافه رستوران شمعدونی

بهترین کافه های اصفهان

کافه‌ هتل سنتی یاس

این کافه واقع در هتل سنتی یاس که باقی‌مانده از دوران قاجار با معماری زیبای خود بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را شیفته خود کرده است. در دل این هتل کافه‌ای وجود دارد که با فضای گرم و صمیمی و غذاهای لذیذ به یکی از بهترین کافه های سنتی اصفهان تبدیل شده است. در کافه یاس انواع غذاهای محلی مانند بریانی، حلیم بادمجان، خورشت ماست، قیمه ریزه نخودچی، به پلو، جوجه، قیمه و قورمه را می‌توانید سفارش دهید. همچنین انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد، بستنی، میلک شیک و کیک در منوی این کافه سنتی وجود دارد.
آدرس: اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان عبدالرزاق، خیابان حکیم، کوچه ۹، بن‌بست یاس، کافه‌ سنتی یاس.

بهترین کافه های اصفهان

کافه افرا

یکی از بهترین کافه های اصفهان برای صبحانه و تولد کافه افرا می باشد. که با گل و گلدان بیرون کافه هر رهگذری را به‌سوی خود می‌کشاند. در تزیینات داخلی این کافه نیز از چوب و گیاهان مختلف استفاده شده است. کافه افرا با منوی کامل صبحانه، فضای گرم و صمیمی و پرسنل خوش‌برخورد، مکان مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه است.
در منوی کافه افرا برای صبحانه می‌توانید صبحانه ایرانی، انگلیسی، فرانسوی، مکزیکی، آلمانی، نیمرو کره‌ای، املت افرا، املت سوسیس، انواع کرپ و تست سفارش دهید. لذت قهوه‌های گرم، چای، دمنوش، نوشیدنی‌های سرد، ماکتیل، شربت، شیک، بستنی و کیک را در این کافه از دست ندهید. در منوی کافه افرا انواع پیش‌غذا، سالاد، ساندویچ، پاستا و برگر نیز وجود دارد.
آدرس: اصفهان، بزرگراه خیام، پل مارنان، خیابان خیام، نبش بن‌بست ۱۰، کافه افرا

بهترین کافه های اصفهان

کافه بیسترو باران

در بیسترو باران، فقط انرژی و رنگ‌های شاد و زیبایی و نور می‌بیند. فضای این کافه بسیار برای جمع‌های جوانان مناسب است. در دکوراسیون و طراحی این کافه، از رنگ‌های شاد و پرانرژی استفاده شده است. دیگر خبری از نور کم و دود سیگار و آهنگ‌های غمگین نیست.
وقتی به اینجا می‌روید، فقط صدای خنده و شادی می‌شنوید. منوی این کافه بین کافه های اصفهان از عجیب‌ترین و رنگارنگ‌ترین‌ها محسوب می‌شود که نوشیدنی‌ها تا حتی یک چای معمولی را در برمی‌گیرد. اصلاً این کافه ساخته شده است که یک بعدازظهر تابستانی به‌یادماندنی برایتان خلق کند.
آدرس: شاهین شهر، خیابان مخابرات‌، فرعی ۸ غربی، فرهنگسرای دانش و خلاقیت، واحد ۱.

بهترین کافه های اصفهان

کافه رادیو

کافه ای با چیدمان دلنشین، تزیینات داخلی جذاب و پرسنل حرفه‌ای که خود از بهترین کافه‌ های اصفهان برای صبحانه است. در تمام نقاط این کافه تزییناتی با تابلوهای فلزی به چشم می‌خورد. در قسمت بالای بار، قفسه‌ای از کتاب وجود دارد؛ حتی این کافه یک نشریه مخصوص‌ به‌ خود به‌ نام قهوه‌دان دارد. استفاده از گوشی همراه در این کافه ممنوع است. کافه رادیو شعبه دیگری در خیابان سپاهان دارد.
در منوی کافه رادیو لذت صبحانه‌های خوشمزه انگلیسی، کلاب تخم‌مرغ، فرنچ تست، پنکیک و کروسان تخم‌مرغ بیکن را از دست ندهید. همچنین می‌توانید انواع قهوه‌های گرم (لاته، موکا، آفوگاتو)، قهوه‌های سرد، قهوه‌های دمی (سایفون، کمکس، فرنچ پرس)، نوشیدنی‌های سرد، اسموتی و انواع کیک را سفارش دهید. در منوی این کافه کروسان مرغ، انواع پاستا، خوراک فیله مرغ، پنینی مرغ و ژامبون به چشم می‌خورد.
آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، رو‌به‌روی بیمارستان خورشید، کافه رادیو.

بهترین کافه های اصفهان

کافه خانه حیاطت

کافه خانه مذکور در یکی از آن خانه‌های قدیمی کوچه‌پس‌کوچه‌های اصفهان قرار دارد. از همان خانه‌هایی که با درهای چوبی و حوض وسط حیاط و گلدان‌های اطراف حوض نوستالژی شیرین خانه مادربزرگ را برایمان زنده می‌کند. حیاطت، نه حیاط نوشته می‌شود و نه حیات اینجا کافه حیاطت است هم با «ت» و هم با «ط»! در حیاط این کافه حیات جاری است.
انواع قهوه ، نوشیدنی‌های گرم، چای بار، دمنوش‌ها، نوشیدنی‌های سرد، شیک‌ها، شربت‌ها، صبحانه، دسرها (چیز کیک و کیک شکلاتی)، سالادبار، باربکیو، غذاهای اصلی شامل پیتزا و پاستا، و نوشیدنی‌های کنار غذا
آدرس: اصفهان، چهارباغ پایین، حدفاصل دروازه دولت ‌تا ‌تختی،کوچه۱۱، کوچه‌ رشتی‌ها، انتهای‌ کوچه‌ سمت‌ چپ‌.

بهترین کافه های اصفهان

کافه میوه

یکی از دنج‌ترین کافه های اصفهان برای صبحانه و تولد کافه میوه است. این کافه در دو طبقه با طراحی داخلی زیبا، دیوارهای آجری، محیط آرام و منوی کامل خود رضایت میهمانان را جلب می‌کند. کافه میوه یک دیوار شیشه‌ای دارد که نور بسیار خوبی را برای داخل کافه فراهم می‌کند. طبقه دوم این کافه برای برگزاری جشن تولد بسیار مناسب است.
در کافه میوه می‌توانید صبح خود را با دیس صبحانه ایرانی، صبحانه انگلیسی، انواع تست، کرپ، پنکیک، املت و نیمرو آغاز کنید. در منوی این کافه انواع قهوه‌های گرم و سرد، نوشیدنی‌های سرد، اسموتی، بستنی، شیک، کوکی، کیک و ماکتیل وجود دارد. همچنین می‌توانید انواع پیش‌غذا، سالاد، هات چیپس، ساندویچ، برگر، استیک و پاستا سفارش دهید.
آدرس: اصفهان، خیابان شیخ صدوق جنوبی، ابتدای خیابان پرواز، کافه میوه.

بهترین کافه های اصفهان

کافه ایرونی

یکی از بهترین کافه های اصفهان برای صبحانه و تولد کافه ایرونی می باشد. قالی ایرانی کف کافه و رومیزی‌ها با نقش و نگارهای زیبای ایرانی، این کافه را برازنده نام ایرونی کرده است. دیوارهای آجری این کافه تا بالای سقف گنبدی شکل آن ادامه دارد. کافه ایرونی با فضای مناسب، حس خوب و غذای باکیفیت از میهمانان خود پذیرایی می‌کند.

صبحانه کافه ایرونی رولت فرانسوی، صبحانه آمریکایی، صبحانه ایرونی، سوسیس و تخم‌مرغ، املت گوجه با سالاد، کلاب بیکن تخم‌مرغ و انواع تست را شامل می‌شود. همچنین می‌توانید انواع قهوه‌های گرم و سرد، نوشیدنی‌های سرد، بستنی، شیک، کیک، هات چیپس پپرونی، پاستا، پنینی، سالاد و دیگر غذاهای خوشمزه این کافه را سفارش دهید.
آدرس: اصفهان، میدان نقش‌جهان، ابتدای خیابان سپه، کافه ایرونی.

بهترین کافه های اصفهان

کافه رستوران لوتوس

از بهترین کافه‌های اصفهان برای صبحانه و تولد در عمارت زیبای شکرچیان کافه رستوران لوتوس می باشد که در سالنی بزرگ با نورگیری زیاد و یک تراس دل‌باز از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. در این کافه برای صبحانه می‌توانید صبحانه انگلیسی، بشقاب ایرانی، پنکیک، وافل، کروسان، سیمیت و انواع املت را سفارش دهید. صبحانه سلف این کافه نیز مشهور است.
انواع قهوه‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، انواع شیک، کیک، دسر، شربت و آب‌میوه طبیعی در منوی کافه لوتوس وجود دارد. همچنین انواع غذاهای ایرانی (آلبالو پلو، قورمه‌سبزی، ته‌چین مرغ، استانبولی، قیمه، فسنجان، پلو عدس و ماش با گوشت، انواع کباب، میرزا قاسمی) و انواع غذاهای فرنگی (استیک، پاستا، پیتزا) در این کافه رستوران سرو می‌شود.
آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، خیابان سنگ‌تراش‌ها، چهارسوقی ها، عمارت شکرچیان،کافه لوتوس.

بهترین کافه های اصفهان

کافه استوری

در یکی از تیمچه‌های قدیمی اصفهان به نام تیمچه مثقالی کافه استوری واقع شده است. این کافه با فضای روباز و سرپوشیده یکی از بهترین کافه های اصفهان برای صبحانه به شمار می‌رود. سایه‌بان‌های بالای هر میز و سیستم گرمایشی در فضای روباز کافه استوری، میهمانان را از باران، آفتاب و سرمای زمستان محافظت می‌کند.

در کافه استوری انواع صبحانه (انگلیسی، ارمنی، املت، لبنه پیتامون، صبحانه سنتی و صبحانه سبزیجات) پیشنهاد می‌شود. همچنین انواع قهوه، نوشیدنی‌های گرم و سرد، قهوه دمی، چای و دمنوش، انواع شیک در منوی کافه وجود دارد. در کافه استوری می‌توانید انواع برگر، پاستا، پیتزا، هات داگ، سالاد، خوراک لوبیا، آش، دلمه برگ مو، کشک بادمجان و میرزا قاسمی را سفارش دهید.
آدرس: اصفهان، بین میدان نقش جهان و خیابان سپه، تیمچه مثقالی، کافه استوری

بهترین کافه های اصفهان

کافه دانوب

یکی از کافه های اصفهان برای صبحانه و تولد دانوب است که با فضای گرم و صمیمی، میز و صندلی‌های چوبی و تزیینات و اشیای قدیمی در گوشه و کنار کافه، شما را به یاد خانه‌های قدیمی می‌اندازد. در این کافه انواع صبحانه (ایرانی، انگلیسی، نیمرو، املت)، انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد، بستنی، شیک، کیک و خوراک سیب‌زمینی و پپرونی قابل سفارش است.
آدرس: اصفهان، خیابان مطهری، بین خیابان پل شیری و خیابان خیام، کافه دانوب

بهترین کافه های اصفهان

کافه ارگ

«کافه ارگ» با فضای بزرگ، دل‌باز و نورپردازی مناسب یکی از بهترین کافه های اصفهان برای تولد، مهمانی و برگزاری ورکشاپ به شمار می‌رود. با رزرو میز و انتخاب تم دلخواه خود برای تزیین می‌توانید جشن تولدی خاطره‌انگیز ثبت کنید. در منوی کافه ارگ انواع قهوه و نوشیدنی‌های گرم (موکا، کورداتو، هات چاکلت)، ماکتیل، آب‌میوه طبیعی، انواع پاستا، هات داگ، لازانیا، ساندویچ، پنینی، سیب پنیر، انواع سالاد و… را می‌توان سفارش داد.
آدرس: اصفهان، تقاطع خیابان طالقانی و خیابان طیب، مجتمع تجاری ارگ، کافه ارگ

بهترین کافه های اصفهان

کافه رستوران آرامش

اگر دوست دارید غذای‌تان را در یک محیط آرام میل کنید و در آرامش در افکارتان غوطه‌ور شوید، می‌توانید سراغی از کافه رستوران آرامش اصفهان بگیرید. فضای این کافه به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند فضای آرامش بخشی را برای مشتریان ایجاد کند و تا جای ممکن مزاحمتی برای آنان به وجود نیاورد.کافه آرامش از کافه‌های بزرگ اصفهان است که دو سالن ۲۰ نفره دارد و برای برگزاری جشن تولد هم مناسب است.
آدرس: اصفهان، خیابان سپاه، کافه رستوران آرامش

بهترین کافه های اصفهان

کافه فیکا

یکی از کافه‌ های روباز اصفهان برای تولد کافه فیکا به شمار می‌رود، امکان سرو غذا و نوشیدنی در دو فضای روباز و سالن سرپوشیده را دارد. این کافه با وجود پنجره‌های بزرگ از نورگیری مناسبی برخودار است. دکوراسیون داخلی، تزیینات و موسیقی ملایم و دل‌نشینی که در فضای بزرگ کافه پخش می‌شود، آن را به محیط مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه و برگزاری جشن تولد تبدیل کرده است.

در کافه فیکا می‌توانید انواع صبحانه (انگلیسی، ایرانی، املت، وافل، پنکیک)، قهوه‌های گرم و سرد، دمنوش، آب‌میوه، بستنی، شیک، ماکتیل، انواع پیش‌غذا، هات چیپس، کلاب بیکن، خوراک مرغ، پاستا و سالاد را سفارش دهید.
آدرس: اصفهان، خیابان فردوسی، ابتدای خیابان منوچهری،کافه فیکا

بهترین کافه های اصفهان

کافه رستوران بام شهر

یک کافه باغ با فضای وسیع و درختان و گل‌های زیبا است که در فضای روباز، فضای سرپوشیده و آلاچیق با تخت‌های چوبی از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. این کافه دارای اتاق‌های وی‌آی‌پی برای برگزاری مراسم جشن تولد، سالگرد ازدواج، جلسات کاری و دورهمی‌های خصوصی است.
در منوی بام شهر انواع قهوه‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، قهوه‌های دمی، انواع شیک، کیک و دسر وجود دارد. شما می‌توانید انواع پیش‌غذا، سالاد، انواع پیتزا، استیک، برگر و غذاهای ایرانی مانند میگو، ماهی، خوراک ماهیچه، خوراک گردن، ته‌چین مرغ، باقلا پلو و خورشت فسنجان را در این کافه رستوران سفارش دهید.
آدرس: اصفهان، بزرگراه شهید کشوری، خیابان هزار جریب، کافه رستوران بام شهر

بهترین کافه های اصفهان

کافه رستوران هوگر

از بهترین کافه‌ باغ‌های اصفهان به شمار می‌رود که در خانه تاریخی دهدشتی اصفهان قرار دارد. این عمارت قاجاری سفید رنگ از سال ۱۳۹۵ با تغییر کاربری به یک هتل و یک کافه رستوران به نام هوگر تبدیل شده است. کافه هوگر در باغ اصلی عمارت در کنار یک حوض زیبای بزرگ از میهمانان خود پذیرایی می‌کند.
در منوی کافه رستوران هوگر انواع قهوه‌های گرم، گلاسه، بستنی با گارنیش میوه، نوشیدنی‌های سرد، کیک، شیک، دوغ و گوشفیل، چای زغالی و دمنوش قابل سفارش است. همچنین برای غذا می‌توانید از غذاهای فرنگی (چیکن، پاچین سوخاری) و غذاهای سنتی ایرانی (انواع کباب، آش رشته، ته‌چین مرغ، ماهی، دلمه برگ مو، قیمه) استفاده کنید.
آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ پایین، کوچه جهان نما، بن‌بست دهدشتی، کافه رستوران هوگر.

بهترین کافه های اصفهان

کافه رستوران باغ مظفر

«کافه رستوران باغ مظفر» از بهترین کافه باغ‌های اصفهان است که در فضای روباز باغ، فضای سنتی و سالن سرپوشیده به‌همراه موسیقی زنده از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. آلاچیق‌های آجری و حوض وسط باغ، زیبایی خیره‌کننده‌ای به این کافه رستوران بخشیده است. در باغ مظفر می‌توانید انواع قهوه‌های گرم، چای، باقلوا، انواع پیش‌غذا، سالاد، غذاهای ایرانی (کباب، چلو گوشت گردن، بلدرچین، فسنجان، ماهی قزل‌آلا، پلو میگو، پلو ران بوقلمون، آش رشته، کوکو سبزی، کوکو سیب‌زمینی، جگر) و غذاهای فرنگی (انواع برگر، استیک، پیتزا) را سفارش دهید.
آدرس: اصفهان، مرق ، خلیج فارس ۴۶، کافه رستوران باغ مظفر.

بهترین کافه های اصفهان

باغ رستوران همیشگی

یکی از زیباترین و بهترین کافه باغ‌های اصفهان به شمار می‌رود که دارای فضای سرسبز باغ، یک فضای سرپوشیده با میز و صندلی، مبلمان و تخت‌های سنتی و همچنین یک سالن وی‌آی‌پی برای برگزاری مراسم جشن تولد و دورهمی‌های خصوصی است. در منوی این کافه می‌توان انواع قهوه‌های گرم، چای و دمنوش، نوشیدنی‌های سرد، کیک و دسر، بستنی، غذاهای ایرانی (انواع کباب، باقلا پلو، ماهی، چلو گردن)، بریانی مرغ هندی، هات چیپس و… سفارش داد.
آدرس: اصفهان، جاده مرق، ٢٠٠ متر بعد از ورودی بهارستان، خليج فارس ۹۸، باغ رستوران همیشگی

بهترین کافه های اصفهان

کافه‌ رستوران خانه تاریخی موسیو آراکل

«موسیو آراکل» از خانه‌های تاریخی با درب‌های چوبی قدیمی و شیشه‌های رنگی متعلق به دوران قاجار است که حال و هوای فیلم‌های کلاسیک دوره پهلوی را زنده می‌کند. در وسط حیاط این خانه حوض فیروزه‌ای رنگ زیبایی قرار دارد که به‌همراه درختان و گل‌های درون باغچه، زیبایی حیاط را تکمیل کرده است. در کافه رستوران موسیو آراکل از هر دو فضای سرپوشیده اتاق‌ها و فضای سرسبز و باصفای حیاط می‌توانید برای صرف نوشیدنی و غذا استفاده کنید.

در منوی کافه رستوران موسیو آراکل می‌توانید انواع قهوه گرم، قهوه سرد، چای، دمنوش، شربت، اسموتی، آب‌میوه‌های طبیعی، انواع شیک، کیک و بستنی را سفارش دهید. همچنین انواع پیش‌غذا و سالاد، غذاهای فرنگی (پاستا، میگو، استیک)، غذاهای ایرانی (انواع کباب، ماهی، چلو گردن) از خوشمزه‌های این کافه رستوران به شمار می‌رود.
آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، سنگ‌تراش‌های غربی، کافه‌ رستوران خانه تاریخی موسیو آراکل

بهترین کافه های اصفهان

کافه رستوران هرمس

«کافه هرمس» یکی از بهترین کافه‌ رستوران های اصفهان است که محیط آرام و دل‌نشینی دارد. تزیینات و دکوراسیون این کافه بسیار زیبا، ساده و با تم سفید و سیاه است. یک لوستر بزرگ متشکل از وسایل آشپزخانه مانند قاشق و چنگال در سقف این کافه آویخته شده که مورد توجه بسیاری از میهمانان قرار گرفته است.

در کافه رستوران هرمس انواع صبحانه (صبحانه انگلیسی، اسکرمبل اگ، وافل، کرپ، پنکیک، صبحانه ایرانی، املت) را می‌توانید سفارش دهید. انواع قهوه‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، اسموتی، شیک، کیک و ماکتیل در منو وجود دارد. لذت انواع پاستا، استیک، ساندویچ، پیتزا، شیش کباب و سالاد را در این کافه رستوران از دست ندهید.
آدرس: اصفهان، خیابان نظر میانی، خیابان کلیسای وانک، کوچه جلفا، کافه رستوران هرمس

بهترین کافه های اصفهان

کافه رستوران میدون

«کافه رستوران میدون» یکی از بهترین کافه‌ رستوران های اصفهان است که طراحی سنتی و شیکی دارد. این کافه برای قرارهای کاری، دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی گزینه مناسبی به شمار می‌رود. کافه میدون در نزدیکی میدان نقش جهان اصفهان، چشم‌اندازی به گنبدها و مناره‌های مسجد امام دارد.

در منوی کافه میدون برای وعده صبحانه می‌توانید صبحانه انگلیسی، صبحانه ایرلندی، نان پنیر سبزی و اسکرمبل اگ سبزیجات را سفارش دهید. همچنین می‌توانید از قهوه‌ها و نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو، کاپوچینو، لاته، هات چاکلت)، قهوه‌های سرد، نوشیدنی‌های سرد گازدار، انواع چای، دمنوش، شربت، میلک شیک، کیک و تارت این کافه لذت ببرید. انواع پیش‌غذا، سالاد، سوپ، استیک، پاستا و ساندویچ در منوی کافه میدون مشاهده می‌شود.
آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، گذر پشت مطبخ، کافه رستوران میدون

بهترین کافه های اصفهان

کافه عمارت نمکدان

«کافه عمارت نمکدان» از بهترین کافه های روباز و سنتی اصفهان به شمار می‌رود که در دل یکی از زیباترین عمارت‌های دوران قاجار قرار گرفته است. با رزرو میز در این کافه می‌توانید مراسم جشن تولد و دورهمی‌های دوستانه خود را به پرسنل مجرب این کافه بسپارید و لحظاتی خاطره‌انگیز برای خود ثبت کنید.

در منوی کافه عمارت نمکدان انواع نوشیدنی و قهوه‌های گرم (کورداتو، هات چاکلت)، نوشیدنی‌های سرد، میلک شیک، چای، دمنوش، کیک و دسر، اسموتی، نوشیدنی‌های سرد (ناز خاتون، شهزاد، نیلیا)، شربت و آب‌میوه‌های طبیعی وجود دارد. همچنین می‌توانید انواع پیش‌غذا، سوپ، آش رشته، کشک بادمجان، باقلا پلو با ماهیچه، زرشک پلو با ران مرغ، ماش پلو با گوشت، کالجوش اصفهانی، ته‌چین مرغ، قورمه سبزی، خورشت قیمه بادمجان، کباب تابه‌ای و… را در این کافه سفارش دهید.
آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، گذر پشت مطبخ، کافه عمارت نمکدان

بهترین کافه های اصفهان

کافه سکانس

فضای باز این کافه با تمام کافه های اصفهان متفاوت است. آنچه در بالکن این کافه خواهید دید،‌ منظره‌ای بی‌نظیر و بسیار زیبا از پل خواجوی اصفهان است. کافی است که یک غروب دل‌انگیز و هوای خنک بهاری را تصور کنید. فکر کنید در چنین هوایی در بالکن این کافه، رو به پل خواجو، نشسته‌اید و آفتاب نیز در حال غروب کردن است.
نور طلایی و قرمز رنگ آفتاب بر روی شما و پل می‌افتد و منظره‌ای حیرت‌انگیز خلق می‌کند. نکته مهم دیگری که باید درباره این کافه بدانید این است که هرروز در این کافه از ساعت ۲۱ تا ۲۳، فیلمی پخش می‌شود. به‌جای سینما، این کافه می‌تواند موقعیت مناسبی برای تماشای فیلم در کنار عزیزانتان باشد.
آدرس: اصفهان، میدان انقلاب، پردیس سینمایی ساحل، طبقه دوم، کافه سکانس

بهترین کافه های اصفهان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *