رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۷ آبان ۱۴۰۲

بهترین کافه بازی های اصفهان

اشتراک گذاری

در واقع کافه بازی یا به عبارت درست آن “Board Game Café” مفهوم نسبتا جدیدی است که در سال‌های اخیر رشدش سرعت گرفته و می‌توان آن را محل تلاقی و برخورد دو مفهوم کافه و بازی رومیزی دانست. فضایی را تصور کنید که در کنار عطر قهوه و صدای مخلوط‌کن، بوی مقوا و کارت بیاید و آوای ریخته‌شدن تاس روی میز به گوش برسد. در اغلب این کافه‌ها قفسه‌ای، کُنجی، میزی، چیزی را به بردگیم اختصاص داده‌اند و هر کدام به فراخور توان خود تعدادی بازی را به مراجعان یاد می‌دهند.
این روزها بازی های گروهی مانند مافیا ، سکرت ، زودیاک و… بسیار طرفدار دارند و بیشتر کافه ها سعی دارند امکانات این بازی ها را برای مراجعه کنندگان فراهم کنند. اگر در اصفهان بودید و خواستید بازی و هیجان را تجربه کنید ما در اینجا لیستی از بهترین کافه بازی های اصفهان را برایتان فراهم کرده ایم.

بهترین کافه بازی های اصفهان

برای آشنایی بیشتر با شهر اصفهان پیشنهاد می کنیم مطلب سیری در اصفهان را نیز مطالعه بفرمایید.

کافه بازی اصفهان

اگر به دنبال یک کافه جذاب، شاد و متفاوت هستید حتما به کافه بازی اصفهان سر بزنید. کافه بازی، تنها باشگاه فکری شهر اصفهان است. این کافه دارای ایده‌ای جدید است و بیشتر از یک کافه است. زیرا محیط دوستانه و صمیمی، بازی‌های فکری و در کنار آن‌ها غذاهای دلپذیر و خوشمزه، روز خوبی را برای شما رقم خواهد زد. کافه بازی بیش از ۲۰۰ بازی اورجینال همراه با ترجمه تخصصی دارد و بازی‌های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی در قفسه بازی این کافه موجود است. برای رفتن به کافه بازی باید به خیابان خاقانی بروید. کافه بازی از نظر موقعیت مکانی نزدیک مرکز خرید جلفا و خانه تاریخی صفوی است.

آدرس:اصفهان، خیابان وحید ، خیابان خاقانی ، نرسیده به خواجه پطروس ،کافه بازی

بهترین کافه بازی های اصفهان

فکر کده

«فکر کده» از بزرگ‌ترین و بهترین کافه های بازی اصفهان است که هشت شعبه در سراسر ایران دارد. در این کافه می‌توانید با انواع بازی‌های بردگیم (پیکاسو، اسکویید گیم، چاینا تاون، روت) و بازی‌های گروهی مانند مافیا سرگرم شوید. در فکر کده ایونت‌هایی مانند مافیا در روزهای دوشنبه و جمعه برگزار می‌شود و قبل از شروع، روش تمام بازی‌ها به شما آموزش داده می‌شود.

برای شرکت در ایونت‌ها، تعداد بالای هشت نفر و همچنین برگزاری مراسم جشن تولد در فکرکده حتما از قبل رزرو کنید. از فروشگاه‌ این کافه می‌توانید بازی‌های بردگیم دلخواه خود را خریداری کنید. در منوی کافه فکر کده می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و قهوه‌های گرم، قهوه‌های دمی، چای و دمنوش، نوشیدنی‌های سرد، شیک، کیک، پاستا، هات داگ و هات چیپس را سفارش دهید.
آدرس: اصفهان، خیابان نظر شرقی، دویست متری چهارراه توحید، فکر کده

بهترین کافه بازی های اصفهان

کافه گیم بازینو

«کافه گیم بازینو» از بهترین کافه های بازی در اصفهان است که در آن با انواع بازی‌های بردگیم (کودتا، تورتوگا، زیرخاکی، بنگ، دایناسور، فرار از آتلانتیس، اسپلدور، صد دروازه) و بازی‌های گروهی و چالشی سرگرم می‌شوید. در این کافه ایونت‌هایی مانند پانتومیم، مافیا و سکرت در روزهای خاصی از هفته برگزار می‌گردد. در منوی بازینو می‌توانید انواع قهوه‌های گرم، قهوه‌های سرد، شربت، چای، دمنوش، کیک و دسر، میلک شیک، ماکتیل و اسموتی، انواع صبحانه (ایرانی، نیمرو، املت ویژه)، هات چیپس، برگر، پاستا، ساندویچ، فیله و سالاد سفارش دهید.
آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، خیابان کاخ سعادت‌آباد غربی، کوچه دادخواه، کافه گیم بازینو

بهترین کافه بازی های اصفهان

مستر گیم

در کافه بازی «مستر گیم» می‌توانید با انواع بازی‌های برد گیم (آوالون، زیر خاکی، استوژیت، بوم بال، تاجر فرش، کاپوچین، کاشی‌کاری آزول)، ایونت‌های گروهی (مافیا، سکرت، گرگ‌ و میش) و بازی‌های دیجیتال سرگرم شوید. در مستر گیم انواع قهوه‌های گرم، چای، نوشیدنی‌های سرد، بستنی، شیک، کیک، انواع برگر، هات چیپس و… قابل سفارش است.
آدرس: اصفهان، خیابان مرداویج، خیابان ملاصدرای جنوبی، نبش کوچه قرائت، مستر گیم

بهترین کافه بازی های اصفهان

کافه بازی دوز

به دنبال این هستید که بازی مافیا را در کافه های اصفهان تجربه کنید؟ کافه بازی دوز بهترین جا برای داشتن چنین تجربه‌ای است. کافه دوز، جایی است که می‌توانید با پرداخت کردن هزینه کمی به‌ازای هر ساعت، همراه دوستانتان بازی کنید. بازی مافیا یکی از چندین و چند بازی رومیزی است که در این کافه وجود دارد. کافه بازی دوز محیطی گرم و صمیمی دارد.
میزهای کوچک و نقلی دونفره در کنار دیوار برای کسانی که فقط می‌خواهند قهوه‌ای بنوشند، تدارک دیده شده‌اند. میزهای بزرگ نیز برای پذیرایی از جمع‌های بزرگ در نظر گرفته شده‌اند. کافه بازی دوز جایی است که قرار است در آن و در کنار دوستانتان حسابی خوش بگذرانید و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برایتان باقی بماند.
در این کافه می‌توانید با بازی‌های گروهی مانند مافیا و بازی‌های بردگیم مانند دوز، جامائیکا، برج هیجان، مونو پولی و… وارد دنیای سرگرمی و هیجان شوید. برند دوز علاوه بر کافه گیم، یک شعبه کافه نان نیز دارد که نان‌های تازه آن در کافه بازی سرو می‌شود. در منوی این کافه انواع صبحانه، انواع قهوه، اسموتی، میلک شیک، نوشیدنی‌های سرد (لیدیز دریم، فیکا، سرندیپیتی، گارفیلد)، پنکیک، رول دارچین و کروسان به چشم می‌خورد. کافه بازی دوز فروشگاهی برای خرید بازی‌‌های برد گیم نیز دارد.
آدرس شعبه ۱: اصفهان، ارگ جهان‌نما، طبقه منفی یک.
آدرس شعبه ۲: اصفهان، چهارباغ عباسی، روبه‌روی عمارت هشت‌بهشت.

بهترین کافه بازی های اصفهان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *