رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

بهترین مراکز خرید بابلسر

اشتراک گذاری

شهر زیبای بابلسر واقع در استان مازندران از شهرهای جذاب و پر از گردشگر می باشد که می خواهیم در این مطلب بهترین مراکز خرید بابلسر را به شما معرفی کنیم. یکی از قسمت های جذاب سفر بخصوص برای خانمها بازار گردی و خرید است. معمولاً در شهرهای ساحلی و مرزی ایران به‌ دلیل نزدیک بودن به مرز و حضور بیشتر گردشگران، بازار‌ها رونق خیلی خوبی دارند و این رونق بازار از کیفیت و قیمت مناسب نیز گرفته می‌شود. با سیری در ایران همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید بابلسر آشنا شوید.

بهترین مراکز خرید بابلسر

مرکز خرید اکسین

کسانی که اهل سفر به مازندران هستند می­دانند که تعدادی مراکز خرید جاده بابلسر به فریدون‌کنار نیز وجود دارد. از بهترین مراکز خریدی که در این مسیر می­بینید، مرکز خرید اکسین بابلسر است که با ظاهر لوکس خود جلب توجه می­کند و شما را به اینجا می­کشاند. این مجتمع باشکوه در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و با استقبال خوبی از طرف اهالی و گردشگران شمال ایران مواجه شده است. مراکز خرید این بازار تجاری معمولاً بر روی اجناس خود تخفیف­های خوبی می­گذارند و می­توان گفت از ارزان‌ترین مراکز خرید بابلسر نیز به حساب می­آید.

مرکز خرید اکسین تنوع کالایی بالایی دارد که به­ خوبی می­تواند شما را راضی نگه دارد. در فروشگاه­های اینجا انواع پوشاک مردانه و زنانه، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم‌آرایشی و بهداشتی، فرش و مبلمان و … به فروش می‌رسند. از امکانات این مجموعه می­توان به­ پارکینگ اختصاصی، پله برقی و آسانسور، ‌ صندوق‌های متعدد و امکان خرید‌های روزمره نظیر غلات، میوه و سبزی‌های اشاره کرد که از مزیت­های این مجتمع بزرگ تجاری نیز به شمار می­رود. با توجه به فاصله کمی که تا مرکز شهر بابلسر وجود دارد می­توان گفت، اکسین از مراکز خرید نزدیک بابلسر نیز شناخته می­شود. ساعات کاری این مجموعه هر روزه از ساعت ۸ و نیم صبح تا ۱۲ شب است.
آدرس: بابلسر، جاده هراز، قبل از آمل، روبروی استادیوم ورزشی کاله.

بهترین مراکز خرید بابلسر

مجتمع تجاری پرشیا

بازار و مراکز خرید بابلسر را با هم بررسی می­کنیم و در این بین به یکی از بهترین ­مقاصد بازارگردی این شهر، یعنی مجتمع تجاری پرشیا می­رسیم. بازار پرشیا نیز از مراکز خرید جاده بابلسر به فریدونکنار است که علاوه بر اهالی اینجا، بسیاری از مسافران نیز در مسیر خود به سراغ آن می­روند. یکی از ویژگی­های مجتمع­های تجاری مدرن و امروزی داشتن فضای بازی برای بچه­ها و امکاناتی مثل کافی­شاپ و رستوران است که خوشبختانه مجتمع تجاری دو طبقه پرشیا از آن بهرهمند است.
در این مجتمع تجاری که از بازارهای شلوغ به­ حساب می­‌آید، می­توانید انواع کالاها، نظیر کیف و کفش و پوشاک زنانه و مردانه تا انواع لوازم خانگی، بدلیجات از برند­های ایرانی و خارجی را تهیه کنید. قیمت کالاهای این مجتمع نسبت به کیفیت ارائه شده بسیار مناسب است و همین سبب جذب مشتریان بیشتر برای مجتمع پرشیا شده است.
آدرس : بابلسر، جاده بابلسر به فریدون‌کنار، روبروی ورودی دریا کنار.

بهترین مراکز خرید بابلسر

فروشگاه خانواده برتر بابلسر

در لیست مراکز خرید بابلسر به فروشگاه خانواده برتر می­رسیم که اتفاقاً شهرت و محبوبیت خوبی بین گردشگران و اهالی این شهر دارد. فروشگاه خانواده برتر برای کسانی که به دنبال خرید در آرامش و به‌دوراز شلوغی بازار هستند بسیار مناسب است. اینجا از ارزان‌ترین مراکز خرید بابلسر است که کالاهای متنوع با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می­دهد. در فروشگاه خانواده برتر می‌توانید طیف وسیعی از انواع لباس‌های، زنانه، مردانه و بچگانه، وسایل تزیینی، ظروف چوبی، محصولات حصیری، ظرف، کیف، کفش، اسباب‌بازی و … را تهیه کنید.
بهتر است بدانید در مجموعه فروشگاه خانواده برتر بابلسر خبری از شهربازی و شکم گردی از نوع رستوران و کافه نیست. این مجتمع پارکینگ اختصاصی ندارد، ولی در اطراف آن به­ راحتی می­توانید جای پارک پیدا کنید. ساعات کاری این مجموعه هر روز از ۹:۳۰ صبح تا ۱۲ شب است.
آدرس: روبه‌روی خزرشهر شمالی، جنب درب دریاسر

بهترین مراکز خرید بابلسر

مجتمع تجاری رویال مال بابلسر

رویال مال یکی از بازار و مراکز خرید بابلسر است که در دسته بروزترین های این شهر قرار دارد. در رویال مال بابلسر می­توانید ساعت‌ها به بررسی بوتیک‌های لباس، طلافروشی‌ها، فروشگاه‌های وسایل برقی خانگی و… بپردازید. در این مرکز تجاری بزرگ و پیشرفته می­توانید علاوه بر بخش غرفه ­های خرید کالا، از امکاناتی چون اتاق مادر و کودک، اینترنت رایگان، نمازخانه و سرویس بهداشتی نیز استفاده کنید. ساعت فعالیت مجتمع رویال مال هر روز از ۸ صبح تا ۸ شب است.

آدرس: بابلسر، کیلومتر ۴ جاده بابلسر، فریدونکنار، روبروی شهرک دریاکنار

بهترین مراکز خرید بابلسر

فروشگاه ایران کتان بابلسر

ایران کتان از فروشگاه­های زنجیره­ای معروف است که یکی از شعب آن در بابلسر دیده می­شود. ایران کتان با داشتن تنوع بالایی از انواع لباس مثل پیراهن، شلوار، لباس‌خواب و مایو و… از بهترین مراکز خرید لباس بابلسر است که البته با توجه به کیفیت و برندشان قیمت رو به بالایی هم دارند. غیر از پوشاک در اینجا، اکسسوری‌های مختلف مثل عینک، کلاه، زیورآلات و … نیز به فروش می‌رسد. این فروشگاه هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعالیت دارد.
آدرس: بابلسر، روبروی شهرک دریا کنار

بهترین مراکز خرید بابلسر

مجتمع تجاری سیتی سنتر صالح

خرید کردن تفریح لذت­بخش است؛ ولی اگر بتوانیم در کنار آن به بازی و تفریحات دیگر نیز برسیم، بسیار لذت­بخش­تر خواهد بود و روز به­یاد­ماندنی برای ما خواهد شد. برای داشتن چنین روزی در شهر بابلسر، باید به سراغ مجتمع تجاری سیتی سنتر صالح برویم. یکی از ویژگی‌هایی که سیتی سنتر را از دیگر مراکز خرید بابلسر متمایز می­کند، امکاناتی مثل باشگاه بیلیارد و سالن بولینگ آن است.
با وجود امکان انجام این دو تفریح در کنار فروشگاه­هایی که انواع کالا از جمله پوشاک، کفش، کیف و… را دارند؛ مجتمع تجاری سیتی سنتر صالح تبدیل به یکی از پررفت‌وآمدترین مراکز تجاری بابلسر شده است. سیتی سنتر صالح هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب فعال است.
آدرس: بابلسر، نرسیده به دریا کنار

بهترین مراکز خرید بابلسر

مجتمع تجاری نگین دریا کنار

به سراغ یکی دیگر از مراکز خرید بابلسر مازندران می­رویم که با تنوع بالای کالاهای خود به یکی از پاتوق­های بازارگردی این شهر تبدیل شده است. طبق تجربه مسافران و خریداران در این مجتمع تجاری کالاهایی با قیمت مناسب می­توانید داشته باشید. در این مجتمع تجاری می‌توانید انواع کیف، کفش، لباس‌های زنانه و مردانه، لوازم تزیینی، لوازم خانگی، محصولات آرایشی و بهداشتی و … را تهیه کنید.فوت کورت و کافی­شاپ از امکاناتی است که این مجتمع در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده تا با صرف یک وعده غذا یا نوشیدنی خستگی از تن به در کنند. ساعت فعالیت نگین دریاکنار هر روز از ۹:۳۰ صبح تا ۱۲ شب است.
آدرس: بابلسر، روبروی خزرشهر شمالی، جنب درب دریاسر

بهترین مراکز خرید بابلسر

مرکز خرید بزرگمهر

در مرکز خرید بزرگمهر یکی از بازار و مراکز خرید بابلسر، می­توانید کالاهایی مثل: پوشاک، اسباب‌بازی، کیف، کفش، لوازم خانه و آشپزخانه، مبل و … را خریداری کنید. اما بخش سرگرمی مجتمع بزرگمهر، مربوط به زمین بازی برای کودکان، باشگاه ورزشی و تفریحی مثل باشگاه تیراندازی، رستوران و کافی‌شاپ می­شود که علاقه­مندان بسیاری نیز دارد. این مجتمع هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر فعالیت دارد.

آدرس: بابلسر، پاسداران، بین پاسداران ۳۵ و میدان معلم

بهترین مراکز خرید بابلسر

بازار روز بابلسر

بازار روزهای هر شهری از محبوب ­ترین­های قسمت­های آن به ­حساب می­ آیند که باتوجه‌به قدیمی بودن و شور و شوقی که در آن­ها برپاست نوعی جاذبه گردشگری نیز هستند. بسیاری از ما هنوز هم بازارهای قدیمی را به بازارهای مدرن و امروزی ترجیح می­دهیم. جوری که انگار همه جای آن را بلدیم و قبلاً اینجا بوده ­ایم که این حس، از نوستالژیک بودن آن­ها سرچشمه می­گیرد.

بهترین مراکز خرید بابلسر
چیزی که ما را به بازار قدیمی و جدید بابلسر می­ کشاند. تنوع بسیار بالای محصولات و نحوه فروش آن­ها توسط فروشندگان است که با شوق کالاهای خود را عرضه می­کنند. فروشندگانی را می­بینید که با صدای بلند محصولاتی روز و تازه خود را تبلیغ می­کنند و نظر شما را به خود جلب می­کنند. از ماهی­های صید روز گرفته تا میوه و مرکبات تازه چیده شده در اینجا یافت می­شود. این بازار فرصت خوبی برای خرید سوغات نیز به شما می­دهد.

بهترین مراکز خرید بابلسر

بازار سنتی بابلسر

با گشت و گذار در این بازار می­توانید سبدتان را از انواع میوه‌ و سبزی‌های تازه، لبنیات محلی، ماهی و مرغ و گوشت تازه، ادویه، آجیل، زیتون، رب انار و آلوچه، مربا و ترشیجات و… پر کنید. بازار روز جدید این شهر را، بازار ولیعصر نیز می­گویند که درب اصلی آن روبروی مسجد جامع شهر و در خیابان بهشتی قرار دارد. بازار قدیم بابلسر نیز به بازار امام خمینی معروف است و دارای دو ورودی در خیابان‌ رجایی و دیگری در کنار پاساژ طیری است. ساعت فعالیت بازار روز از شنبه تا جمعه ۷ صبح تا ۱۰ شب است.

آدرس: بابلسر، خیابان شهید رجایی، بین خیابان طالقانی ۵ و خیابان شهید رجایی

بهترین مراکز خرید بابلسر

مرکز خرید اروپا

اگر ردی از مراکز خرید برند بابلسر را که دنبال کنید به جایی به نام اروپا می­رسید که البته آن سر دنیا نیست و در بابلسر، همین­جا بیخ گوشتان است. از معماری و ظاهر این مجتمع تجاری به­ خوبی می­توان فهمید که یک مکان خاص و منحصربه‌فرد است. این مرکز خرید در دست ساخت قرار دارد.جالب است بدانید اینجا تنها برای خرید نیست و این موضوع را وقتی بهتر متوجه می­شوید که در رستوران گردان با منظره بهشتی از بابلسر، منتظر سرو غذا هستید. غیر از رستوران، کافی­ شاپ روباز و شهر بازی از دیگر امکاناتی است که در اینجا ارائه شده تا میزبان شما برای داشتن روزی شاد باشد.
آدرس : بابلسر، بلوار طالقانی، روبروی پل دوم.

بهترین مراکز خرید بابلسر

           
نویسنده :
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *