رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۱ آبان ۱۴۰۱

بهترین شیشلیک های تهران

اشتراک گذاری

بهترین شیشلیک های تهران رو کجا بخوریم ؟ سوالی که شاید برای خیلی از کباب دوستان پیش بیاید .کباب در بین مردم ایران و ترکیه بسیار طرفدار دارد .و شیشلیک یکی از لذیذترین انوع کباب‌ها است که از گوشت دنده بره یا گوسفند و در بعضی کشورها، گوساله و خوک تهیه می‌شود. تجربه طعم لذت‌بخش گوشت تازه طعم‌دار کباب شده بر روی آتش، در یک رستوران باکیفیت به همراه خانواده در یک روز تعطیل، فراموش نشدنی است.

شیشلیک چیست ؟

شیشلیک نوعی کباب است که عمدتاً آن را از گوشت دنده درست می‌کنند و گوشت‌ها را یکی‌درمیان به دنبه به سیخ می‌کشند و روی آتش زغال می‌پزند؛ البته برخی برای شیشلیک از گوشت راسته یا ران بره هم استفاده می‌کنند. خاستگاه این کباب را می‌توان آسیای میانه تا اروپای مرکزی دانست؛ شما می‌توانید از رستوران‌های قفقاز گرفته تا لهستان سراغ شیشلیک را بگیرید. محبوبیت شیشلیک در بعضی از کشورها آن‌قدر زیاد است که آن را بیشتر نوعی غذای سریع (فست‌فود) می‌دانند؛ یکی از این دسته کشورها لهستان است که در آن شما می‌توانید شیشلیک را از بیشتر رستوران‌ها تهیه کنید.

بنا به توصیه‌ی نجف دریابندری در «کتاب مستطاب آشپزی»، برای تهیه شیشلیک راسته‌ی گوسفند یا ران بره بیات‌شده را به‌اندازه‌ی گردو یا به‌صورت پهن خرد می‌کنند؛ سپس آن را با مقداری دنبه یا چربی دور قلوه گوساله و پیاز و فلفلِ خردکرده یک‌درمیان به سیح می‌کشند. سپس روی آتش زغال می‌پزند. گوجه‌فرنگی کوچک و فلفل سبز هم ممکن است به آن اضافه کنند.

رستوران شاندیز جردن VIP

شاندیز جردن یکی از رستوران‌های خوب و معروف تهران است. منوی این رستوران را می‌توان منویی کبابی دانست؛ شما می‌توانید در شاندیز جردن تنوع خوبی از کباب‌های مختلف را با کیفیتی بسیار خوب نوش جان کنید. طبیعتاً‌ این رستوران جزو رستوران‌های شلوغ تهران محسوب می‌شود. علاوه بر همه‌ی این‌ها، یکی از تخصص‌های رستوران شاندیز جردن VIP شیشلیک است. شما با خیال راحت می‌توانید به شاندیز جردن بروید و طعم دلچسب شیشلیک را بچشید.در منوی پرطرفدار رستوران شاندیز جردن شما می‌توانید علاوه بر خوراک کباب شیشلیک مخصوص، از نوش‌جان‌کردن خوراک ماهیچه‌ی مخصوص هم لذت ببرید.

آدرس : بلوار آفریقا،‌ بلوار صبا، پلاک ۲۴، رستوران شاندیز.

 

بهترین شیشلیک های تهران

شیشلیک کافه کباب هیوا

می‌توانید بهترین شیشلیک تهران در کافه کباب هیوا پیدا کنید. کافی است به منوی این متخصص کباب‌زنی نگاهی بیندازید که وسوسه‌ی خوردن شیشلیک و کباب‌های دیگر تکمیل شود. کافه کباب هیوا را در اسنپ‌فود هم می‌توانید پیدا کنید و البته خوردن غذا در فضای رستوران هم خالی از لطف نیست.در منوی کافه کباب هیوا علاوه بر انواع کباب و البته شیشلیک، می‌توانید به پرطرفدارهای این رستوران هم گوشه‌چشمی داشته باشید.

آدرس :میدان تجریش، خیابان دربندی، کافه کباب هیوا.

بهترین شیشلیک های تهران

شیشلیک کبابسرای شمرون

کبابسرای شمرون یکی دیگر از جاهایی است که آن را با شیشلیک‌هایش می‌شناسند. این رستوران فضای داخلی خوبی دارد و قیمت‌های آن مناسب است.

آدرس :سر پل تجریش، کبابسرای شمرون.

 

بهترین شیشلیک های تهران

شیشلیک رستوران اس پی یو

برخلاف بسیاری از بهترین کبابی‌ها، شاید نام این رستوران چندان تداعی‌کننده شیشلیک نباشد، اما برخلاف اسم، شما می‌توانید بهترین شیشلیک تهران را از رستوران اس پی یو (اسپیو) بخواهید. ازاتفاق این کافه رستوران در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا قرار گرفته است و اگر شما هم به غذاخوردن در فضای باغ‌رستوران علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً اس پی یو (اسپیو) را امتحان کنید و از غذا و فضای خوبش لذت ببرید.به‌جز شیشلیک و دیگر کباب‌ها، در منوی این رستوران می‌توانید تنوع خوبی از غذاهای مختلف را پیدا کنید؛ از انواع سوپ‌ها گرفته تا حلیم و میرزاقاسمی و غیره.

آدرس :درکه، میدان درکه، رستوران اس پی یو (اسپیو).

بهترین شیشلیک های تهران

رستوران قصاب

در رستوران قصاب شعبه تجریش، انواع کباب‌ها و استیک به سبک ترکی، با گوشت تازه طبخ شده و در ظروف چوبی و مسی با دیزاینی جذاب عرضه می‌شوند. شیشلیک از کباب‌های پرطرفدار رستوران قصاب است که به صورت چهارتکه ۳۰۰ گرمی با دورچین پوره سیب‌زمینی، گوجه، فلفل کبابی به همراه برنج ترکی سرو می‌شود. با توجه به حجم این غذا در رستوران قصاب نسبت به دیگر جاها، می‌توان گفت بالاترین قیمت کباب شیشلیک تهران در این رستوران سرو می‌شود. همچنین شما می‌توانید شیشلیک را به صورت نیمه آماده از فروشگاه قصابی این مجموعه تهیه کرده و با سلیقه خود طبخ کنید.

آدرس: تجریش، تقاطع خیابان دربند و فناخسرو، پلاک ۶۷

بهترین شیشلیک های تهران

رستوران ربلان

یکی از تفریحات تهران، تجریش‌گردی است. مخصوصاً اگر با یک غذای خوب در یک رستوران زیبا و جذاب خاتمه پیدا کند. تنوع غذا و دسر در رستوران ربلان بی‌نظیر است. اگر طرفدار کباب شیشلیک تهران هستید ما به شما سینی درباری و یا کباب دستان را پیشنهاد می‌کنیم. کباب دستان شامل کباب شیشلیک شاندیز اصیل، با سس کره سماق همراه با گوجه تازه و زیتون است. اما سینی درباری شامل چهار نوع کباب مخصوص این رستوران است که یکی از آن‌ها شیشلیک است.

آدرس: تجریش، ابتدای فناخسرو، مرکز خرید تندیس، طبقه هفتم

بهترین شیشلیک های تهران

رستوران شاندیز گالریا

شاندیز گالریا یکی از شیک‌ترین رستوران‌های منطقه شمال تهران است که منوی بسیار متنوعی دارد. انواع کباب‌ها و غذاهای ایرانی، فرنگی، پیتزا و پاستا و پیش‌غذاهای جذاب و نوشیدنی‌های گوارا در این رستوران سرو می‌شود. چه چیزی لذت بخش‌تر از میل کردن کباب شیشلیک لذیذ در این رستوران لوکس می‌تواند باشد. مزه لذت‌بخش گوشت تازه شیشلیک در کنار گوجه، سبزیجات معطر و فلفل، تا مدت‌ها در خاطر شما خواهد ماند.

آدرس: ولنجک، خیابان سیزدهم، طبفه ششم مرکز خرید گالریا

بهترین شیشلیک های تهران

رستوران رفتاری

کبابی رفتاری یکی از موفق‌ترین و قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران است، که دارای پنج شعبه در نقاط مختلف تهران است و بهترین کباب شیشلیک تهران جزء منوی اصلی تمام شعبه‌های آن است. اگر در منطقه غرب تهران هستید پیشنهاد می‌کنیم حتماً شیشلیک رفتاری را امتحان کنید. تکه‌های گوشت دنده کباب شده به همراه دورچین سیب‌زمینی تنوری با طعم سبزیجات تازه برای شما به‌یادماندنی خواهد بود.

آدرس: سعادت آباد، پل مدیریت، خیابان علامه جنوبی، پاساژ طوس، طبقه ۸

بهترین شیشلیک های تهران

رستوران باکس کلاسیک

باکس کلاسیک یکی از رستوران‌های لوکس و زیبای منطقه‌ی غرب تهران است که انواع غذاهای فرنگی و ایرانی در منوی آن دیده می‌شود. وقتی صحبت از غذای ایرانی می‌شود اولین انتخاب اکثر مردم، کباب‌های خوش‌طعم با برنج خوش‌عطر ایرانی است. ۴۶۰ گرم شیشلیک کبابی شده در کنار گوجه و ریحان تازه، می‌تواند یک انتخاب خوب برای یک وعده ناهار یا شام در کنار خانواده باشد. گاهی انتخاب بین کباب‌ها واقعاً سخت است. ما به شما سینی خانواده را پیشنهاد می‌کنیم که شیشلیک هم بخشی از آن است.

آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، پلاک ۱۷۱

بهترین شیشلیک های تهران

باغ رستوران لرد

خوردن غذای اصیل ایرانی، مخصوصاً کباب، در محیط سرسبز و در هوای خوب، بسیار دلپذیر است. شیشلیک لرد یکی از بهترین کباب‌های موجود در منوی این رستوران است. طعم لذیذ راسته گوسفندی کباب شده با گوجه و فلفل در باغ رستوران لرد برای شما فراموش نشدنی خواهد بود. قیمت این غذا در رستوران لرد با توجه به وزن حدوداً ۵۵۰ گرمی آن، در کنار کیفیت مطلوبش، می‌تواند باعث رضایت کامل مشتری شود.

آدرس: سعادت آباد، میدان کتاب، بلوار کوهستان، صحرا شمالی، خیابان هامون

بهترین شیشلیک های تهران

باغچه رستوران حسین

اگر کسی شما را به باغچه رستوران حسین دعوت کرد، شیشلیک آن را از دست ندهید. رفتن به محیط پر از گل‌های رنگی و سرسبز باغچه حسین در منطقه خوش آب و هوای فرحزاد، و چشیدن طعم گوشت تازه و لذیذ شیشلیک در کنار ریحان تازه، گوجه و عطر برنج ایرانی، روح و روان آدم را سرشار از انرژی می‌کند. انواع غذاهای ایرانی و اصیل در این رستوران سرو می‌شود، که از نظر کیفیت و همچنین قیمت، مطلوب مشتریان است.

آدرس: یادگار امام، فرحزاد شمالی

بهترین شیشلیک های تهران

رستوران ناب تهرانسر

ناب از رستوران‌های خوب منطقه تهرانسر، با کیفیت غذایی مطلوب است. غذاهای مختلف اصیل ایرانی و انواع کباب‌ها در منوی این رستوران وجود دارند. شیشلیک شاندیز ناب، یکی از خوش‌طعم‌ترین غذاهای آن است که طرفداران خاص خود را دارد. میل کردن دنده کبابی آبدار در کنار گوجه، فلفل تازه و سبزیجات دورچین شده در این رستوران تجربه دلنشینی برای شما خواهد بود.

آدرس: تهرانسر، ابتدای بلوار لاله

بهترین شیشلیک های تهران

کافه رستوران عمارت شاهکار

عمارت شاهکار یک کافه رستوران بسیار لوکس در منطقه شرق تهران است. در منوی غذایی این رستوران سلطنتی، علاوه بر کباب‌های اصیل ایرانی، انواع کباب‌های عربی نیز سرو می‌شود. در بین تمام کباب‌ها، شیشلیک تهیه شده از دنده بره آغشته شده با روغن زیتون، زعفران و ادویه مخصوص این رستوران، انتخاب اکثر کباب‌دوستان است. قیمت این کباب در عمارت شاهکار نسبت به حجم و کیفیت آن، بسیار مناسب است.و یکی از بهترین شیشلیک های تهران  می باشد.

آدرس: خیابان پیروزی، روبه‌روی پرستار

بهترین شیشلیک های تهران

رستوران ایوان ایرانی آپادانا

علاقه دارید با یک رستوران خاص، با طراحی و دکوراسیون جالب سنتی و غذاهای خوش‌طعم و استثنایی در شرق تهران، آشنا بشوید؟ ایوان ایرانی آپادانا در شرق تهران، همان رستوران خاص است که گفتیم. در ایوان آپادانا از هرغذایی که گذشتید از شیشلیک آن صرف نظر نکنید که بهترین شیشلیک تهران است. راسته گوسفندی برشته و آبدار ۶۰۰ گرمی به همراه دورچین سبزیجات تازه، قیمتی مناسبی با توجه به کیفیت غذای این رستوران دارد.

آدرس: خیابان فرجام غربی، نرسیده به باقری، روبه‌روی بانک سپه

بهترین شیشلیک های تهران

رستوران ارکیده اقدسیه

تصور مزه لذیذ راسته گوسفندی طعم‌دار شده با ماست، روغن زیتون و آب لیمو همراه با انواع ادویه و پیاز خلالی، که بر روی حرارت آتش مغزپخت شده، در کنار بوی خوش ریحان تازه و گوجه کبابی، هر کسی را وسوسه می‌کند تا سری به رستوران ارکیده اقدسیه بزند. این رستوران بسیار لوکس و زیبا با منو کاملی از انواع کباب‌ها، یکی از ببهترین شیشلیک های تهران است.

آدرس: شمیران سنتر، طبقه دوم

بهترین شیشلیک های تهران

رستوران ۱۳۳ تهرانپارس

اگر در شرق تهران و تهرانپارس زندگی می‌کنید حتماً نام رستوران بین‌المللی ۱۳۳ را با تنوع غذایی جالب آن، شنیده‌اید. در بین غذاهای اصیل ایرانی این رستوران، کباب شیشلیک آن طعمی به یادماندنی دارد. شش تکه گوشت گوسفندی کبابی با سبزیجات معطر فراوان و گوجه کبابی لذیذ در بشقاب سفارشی شما وجود دارد. قیمت شیشلیک این مجموعه نسبت به رستوران‌های منطقه شرق کمی بالاتر است.

آدرس: تهرانپارس، بزرگراه رسالت شرق، بعد از تقاطع رشید، پلاک ۲۵۱

بهترین شیشلیک های تهران

رستوران البرز سهروردی

اگر در تهران زندگی می‌کنید و از علاقمندان به انواع کباب‌ها هستید، محال است نام کباب‌های معروف البرز به گوشتان نخورده باشد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت عالی سرو می‌شوند، اما کباب‌های البرز در بین این غذاها، معروفیت خاصی دارند. شما یکی از لذیذترین شیشلیک‌ها را با دورچین گوجه و فلفل کبابی با طعم دوست‌داشتنی لیموی تازه، می‌توانید در رستوران البرز میل کنید. در این رستوران قیمت‌ها با توجه به کیفیت غذاها، کمی بالاتر از حد معمول است.

آدرس: سهروردی شمالی، نبش نیکومقدم

بهترین شیشلیک های تهران

رستوران شرف الاسلامی

برای کسانی که بازاری یا اهل بازارگردی هستند، نام رستوران شرف‌الاسلامی، نامی آشناست. شما بهترین کباب‌ها را در این رستوران می‌توانید میل کنید، و بدون شک شیشلیک ممتاز این رستوران، انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. شیشلیک شرف‌الاسلامی کاملا آبدار بوده و رنگ آن هوش از هرکسی می‌برد.

آدرس: میدان ۱۵ خرداد، پلاک ۸۰۶

بهترین شیشلیک های تهران

رستوران هانی مرکزی

هانی یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌ها در جنوب تهران است که غذاهای متنوع در آن به صورت سلف‌ سرویس سرو می‌شود. دیدن کباب شیشلیک در سلف سرویس این رستوران، علاقمندان به خوردن کباب را حتماً وسوسه می‌کند. خوردن کباب شیشلیک با حجم متوسطی از گوشت دنده مغزپخت شده، که در کنار آن از سبزیجات بخارپز استفاده می‌شود، تجربه لذت‌بخشی در رستوران هانی برای شما خواهد بود.

آدرس: خیابان ری‌، میدان قیام، رستوران هانی مرکزی

بهترین شیشلیک های تهران

رستوران ایرانی مجلل

شهرری یکی از مناطق جنوب تهران با جاذبه‌های گردشگری بسیار است. هر زمان قصد گردش در این منطقه را کردید، حتماً برای صرف غذا به رستوران ایرانی مجلل شهرری سری بزنید. یکی از بهترین شیشلیک های تهران را در این رستوران میل کنید.در منوی مفصل این رستوران گران‌قیمت منطقه جنوب، انواع کباب‌ها وجود دارند که در این بین چه انتخابی بهتر از شیشلیک؟ طعم لذیذ راسته کبابی بره با دنده، در حجم بالا همراه با برنج ایرانی و یا نان برشته تازه، برای شما فراموش نشدنی خواهد بود.

آدرس: شهرری، میدان نماز، ابتدای بلوار امام حسین

بهترین شیشلیک های تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *