جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین سواحل تفریحی آنتالیا را بشناسید

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ اسفند ۱۳۹۷

آنتالیا یکی از جذاب ترین شهرهای ترکیه برای سپری کردن یک تعطیلات آرامش بخش ساحلی است. آنتالیا سواحل گوناگونی دارد که شما با توجه به حس و حالتان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید و از روز خود نهایت لذت را ببرید. شهر آنتالیا مناطق بسیار گسترده ای برای تفریح و گردش دارد که در یک سفر زمان کافی نخواهید داشت تا از همه آنها بازدید کنید. جاذبه های تاریخی، دیدنی، مناطق گردشگری همه و همه در این شهر زیبا وجود دارند، همچنین طبیعت آرام و زیبای آنتالیا مکان بسیار مناسبی برای تفریح و استراحت می باشد. ولیکن یکی از بهترین نقطه جذب آنتالیا برای مسافران و توریست ها، سواحل بسیار گسترده و فوق العاده می باشد. آنتالیا هم سواحل توریستی جذاب دارد و هم سواحل محلی که در آن ها می توانید از آثار باستانی دیدن کنید و ریلکس کنید. به هر حال، آنتالیا بهترین سواحل را دارد و به همین دلیل به هر مسافری در آنتالیا خوش می گذرد.پس اگر دوست دارید که چند روز را ریلکس و راحت بگذرانید تور آنتالیا را از آژانس مسافرتی مهرپرواز رزرو کنید.
آنتالیا هم سواحل توریستی جذاب دارد و هم سواحل محلی که در آن ها می توانید از آثار باستانی دیدن کنید و ریلکس کنید. به هر حال، آنتالیا بهترین سواحل را دارد و به همین دلیل به هر مسافری در آنتالیا خوش می گذرد.

ساحل سیرالی
معمولا ساحل سیرالی پر از افراد محلی است که در مهمانسراهای اطراف آن اقامت کرده اند. ساحل سیرالی حقیقتا یکی از زیباترین سواحل آنتالیاست و شما عاشق زیبایی های طبیعی این ساحل جذاب خواهید شد.

ساحل آنتالیا بهترین سواحل تفریحی آنتالیا را بشناسید

ساحل کونیالتی
کونیالتی یکی از مشهورترین سواحل آنتالیاست که در کنار صخره ها و کوه های بیداگلاری واقع شده است و چشم انداز آن به جذابیت این ساحل زیبا افزوده است. شما در این ساحل بزرگ می توانید به راحتی فضای خالی پیدا کنید و با همراهانتان روی شن ها ریلکس کنید. از طرفی رستوران ها و کافه های متعددی در دهکده های اطراف ساحل کنتیالتی آنتالیا وجود دارد که می توانید به آن ها بروید و از غذاهای خوش طعمشان لذت ببرید.

ساحل فاسلیس بهترین سواحل تفریحی آنتالیا را بشناسید

ساحل فاسلیس
اگر شما بخواهید همه جاهای جذاب اطراف این ساحل را کشف کنید، باید یک ماشین اجاره کنید و حسابی در این ساحل گشت و گذار کنید و از بقایای باستانی فاسلیس، شهر باستانی یونانی و رومی دیدن کنید. قسمت جذاب ساحل فاسلیس این است که شما می توانید در آب های تمیز و کریستالی آن به راحتی شنا کنید و آرامش بگیرید و یک روز به یادماندنی را در آن سپری کنید.

ساحل لارا بهترین سواحل تفریحی آنتالیا را بشناسید

ساحل لارا
اگر شما عاشق سواحل شنی هستید، بدون شک برای شما ساحل لارا بهترین انتخاب برای گذراندن یک روز کامل لذتبخش ساحلی است. در این ساحل بزرگ می توانید به کلاب های ساحلی، رستوران های جذاب، کافه های هیجان انگیز و کلاب های شبانه بروید و بهترین روز سفرتان را برای خود رقم بزنید. ساحل لارا برای ریلکس کردن مناسب است و بهترین ساحل برای گذراندن یک روز هیجان انگیز و جذاب است. همچنین می توانید والیبال ساحلی بازی کنید و یا از ورزش ها و تفریحات آبی لذت ببرید و روزتان را به هیجان انگیزترین حالت ممکن بگذرانید.

ساحل پاتارا بهترین سواحل تفریحی آنتالیا را بشناسید

ساحل پاتارا
اگرچه ساحل پاتارا کمی از آنتالیا دور است و باید برای رسیدن به آن چند ساعتی رانندگی کنید، اما آنقدر زیبا و جذاب است که ارزشش را دارد. ساحل پاتارا ۱۸ کیلومتر شن و ماسه سفید دارد که این ساحل را به یکی از زیباترین سواحل منطقه تبدیل کرده است. علاوه بر این ها، ساحل پاتارا یک منطقه حفاظت شده برای تخم گذاری لاکپشت ها نیز دارد.
اگر شما هم نیاز به یک تعطیلات ساحلی دارید و دوست دارید کمی از استرس های روزانه فاصله بگیرید و ریلکس کنید، با همکاران ما در مهرپرواز تماس بگیرید تا تور ارزان قیمت آنتالیا را به شما آفر دهند.

ساحل انتالیا بهترین سواحل تفریحی آنتالیا را بشناسید

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد