جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین رستورانهای بوشهر

تاریخ بروزرسانی :
۷ مهر ۱۴۰۰

اگر سفری به بندر بوشهر داشتید پیشنهاد می کنم حتما به رستورانهای خوب بوشهر رفته و غذاهای دریایی متفاوت بوشهر را تست کنید . به دلیل ساحلی بودن نه تنها غذاهای متفاوت در خانه ها بلکه در رستورانها طبخ می شود . در این مطلب ما می خواهیم بهترین رستورانهای بوشهر را به شما معرفی کنیم که کارتان ساده تر شود و لذت بیشتری از سفر خود ببرید .پس با ما همراه باشید .

رستوران و سفره خانه شونشین بوشهر

رستوران و سفره خانه شونشین با کیفیت خوبه غذاهاش و منوی هیجان انگیزش فضای متفاوتی رو براتون بوجود آورده تا لذت ببرین و اگه دوست داشتین قلیون هم سرو میکنه براتون که حسابی یه خاطره بیادموندنی توی ذهنتون داشته باشینش.

آدرس:بوشهر – خیابان نواب صفوی، خیابان دشتستان

 

رستوران قوام

اگر از فضاهای سنتی و قدیمی لذت می‌برید، حتما به رستوران قوام سر بزنید. رستوران قوام را در آب‌انبار ۱۵۰ ساله قوام ساخته‌ و فضای داخلی‌اش را با عکس‌هایی از بوشهر قدیم و جدید و وسایل قدیمی تزئین کرده‌اند. قلیه‌ماهی، میگو و ماهی شکم‌پر از پرطرفدارترین غذاهای رستوران قوام هستند. میز اردور با انواع سالاد و حلواهای بوشهری هم از دلایلی است که این رستوران را به رستوران محبوب در بوشهر تبدیل کرده‌ است.

آدرس: بوشهر، خیابان خلیج فارس، بوستان قوام

اقوام 1 800x450 بهترین رستورانهای بوشهر

کافه دلفین بوشهر

دوست دارید رو به دریایِ آبی و بی کران بوشهر توی فضای گرم و صمیمی همراه با خوراکی های خوشمزه با سرو هیجان انگیز حسابی خوش بگذرونید و عکس های باحال و خوشگل بندازید کافه دلفین با یک عکاس حرفه ای منتظر شما می باشد .

آدرس: بوشهر – بوشهر روبروی پارک خلیج، پارک پرندگان

دلفین بهترین رستورانهای بوشهر

رستوران میداف

رستوران چهار طبقه میداف از قسمت‌های سنتی، کلاسیک و کافی‌شاپ تشکیل شده است. طبقات بالای رستوران نمای خیلی زیبایی به خلیج فارس دارند.میداف رستوران بسیار شیکی است که نمونه‌اش در شهرهای ساحلی کمتر پیدا می‌شود. میگو پلو، میگو سوخاری، قلیه میگو و ماهی شکم‌پر شوریده از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران هستند. علاوه بر کیفیت خیلی خوب غذاها، داشتن سالادبار و پرسنلی آموزش‌دیده باعث‌ شده رستوران میداف به یکی از بهترین رستوران های بوشهر تبدیل شود.

آدرس: بوشهر، بوشهر مسیر ساحلی جفره

 

رستوران گرگور

اگر گیاهخوار هستید یا غذاهای بین‌المللی و فرنگی را ترجیح می‌دهید رستوران گرگور انتخاب خیلی خوبی برایتان خواهد بود. همچنین غذاهای دریایی که به شیوه غذاهای آسیای شرقی طبخ می‌شوند، طعمی متفاوت اما خوشمزه دارند. اگر رستوران گرگور را انتخاب کردید سالاد دریایی‌اش را امتحان کنید.

آدرس: بوشهر، خیابان خلیج فارس، غرب استادیوم شهید بهشتی، روبه‌روی مجتمع فرهنگی‌تفریحی448 6 800x596 بهترین رستورانهای بوشهر

بریانی پل خواجو بوشهر

بریانی پل خواجو ((غذای سنتی اصفهان))برای اولین بار در بوشهر آماده سروبس دهی به عزیزانی است که امکان سفر به شهر زیبای اصفهان براشون مقدور نیست. علاوه برآن می توانید انواع کباب های خوشمزه رادر یک محیط کاملا سنتی و دوست داشتنی نوش جان کنید.

آدرس :بوشهر خیابان ساحلی،کوی شغاب

450 بهترین رستورانهای بوشهر

رستوران سنتی و فست‌فود خاتم

اگر دلتان می‌خواهد همزمان به منوی فست‌فود و منوی غذاهای سنتی دسترسی داشته باشید، رستوران خاتم گزینه مناسبی برایتان است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای محلی و سنتی یا فست‌فود سفارش بدهید. میز اردور هم با انواع ترشیجات، سوپ، کشک بادمجان، زیتون، سالاد فصل، ماست‌و‌خیار، خرما و حلوا آماده است تا بتوانید از خودتان پذیرایی کنید.

آدرس: بوشهر، صد متر بالاتر از تیو، نرسیده به پارک پرندگان

 

رستوران ایتالیایی گاندو بوشهر

اگردر سفر به شهر بوشهر هوس پیتزا و پاستا و غذاهای ایتالیایی را کردید ، حتما سری به این رستوران بزنید.

آدرس :بوشهر میدان مطهری، خیابان باغ زهرا، جنب مجتمع تجاری زیتون

444 800x596 بهترین رستورانهای بوشهر

رستوران بل‌پا‌سی

بل‌پاسی یکی از معروف‌ترین رستوران‌های شیراز است که چند سالی است دومین شعبه‌اش در بوشهر افتتاح شده. بل‌پاسی بوشهر ۵ طبقه دارد و هر طبقه‌اش را به سبکی از غذاها اختصاص داده است. غذاهای سنتی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی، فست‌فود و یک کافی‌شاپ گزینه‌هایی است که در این رستوران پیش روی شما قرار می‌گیرد.

آدرس: بوشهر، خیابان جفره (چهار باندی)، بولوار چمران، بعد از کارواش باران، رستوران بل‌پاسی

391 800x600 بهترین رستورانهای بوشهر

آیس سوخاری بوشهر

شاید با شنیدن اسم «آیس سوخاری» فکر کنین که اینجا بستنی سرخ شده که یکی از دسرهای کشورهای اروپاییه ارائه می شه اما با کمی نزدیکتر شدن، متوجه می شین که منظور همون آیس پکه که آیس پک شکلاتیش پر طرفدار ترین آیس پک این فروشگاست.

آدرس:  بوشهر – بوشهر میدان امام

 

کافه کهن بوشهر

کافه کهن یکی از زیباترین و اصیل ترین کافه های بوشهرِ که نمیشه منوی خوبش رو نادیدِ گرفت. پس اگه دوست دارین یه معماری منحصر بفرد، همراه با خوراکی های هیجان انگیز امتحان کنین این کافه میتونه گزینه ی خوبی برای اوقات فراغتتون باشه.

آدرس: بوشهر خیابان انقلاب، قبل از خیابان آهنگران

 

رستوران خلیج فارس بوشهر

آدرس: ایران – بوشهر – بوشهر خیابان خلیج فارس، رو بروی بوستان سیادت

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد