رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۱ شهریور ۱۴۰۲

بلیط هواپیما را به موقع خرید کنید

لینک این مطلب کپی شد!

یکی از کارهایی که با انجام دادن به موقع آن باعث می شود که احساس کنید در آن برد کرده اید خرید بلیط با قیمت مناسب می باشد. خیلی از افراد نمی دانند که چه زمانی بلیط هواپیما تهیه کنند تا برایشان ارزان حساب شود و ضرر مالی نبینند.
چند اصل در تهیه ی بلیط هواپیما وجود دارد که اگر آن ها را رعایت کنید مطمین باشید در کم کردن هزینه ی خرید بسیار تاثیر می گذارد.
برای مثال ساعات اولیه ی صبح بلیط هواپیما ارزان تر هستند و اگر بخواهیم بر اساس روزهای هفته تقسیم بندی کنیم همیشه روزهای پایانی هفته گران تر و روزهای ابتدایی هفته ارزان تر می شوند.
و یک مورد که خیلی جالب می باشد آخرین ماه سال است که قیمت بلیط ها بسیار پایین می آید و دلیل آن این است که افراد در تکاپوی خرید عید و کارهای سال جدید می باشند و این باعث می شود که کسی به سفر نرود و آژانس ها برای فروش بلیط خود مجبورند قیمت آن ها را پایین بیاورند.
چه خوب است بدانید که دو نوع بلیط داریم؛ بلیط سیستمی و بلیط چارتری. برای خیلی از افراد سوال است که این دو چه فرقی با یکدیگر دارند، بلیط چارتری یعنی این که آژانس های هواپیمایی یک سری صندلی یا کلا یک پرواز را اجاره می کنند و سپس با قیمت خود به بازار عرضه می نمایند.
البته شرکت ها یا موسساتی هستند که برای انجام کارهای خود مجبورند هر چند وقت یک بار بلیط چارتری تهیه کنند چون هم مقرون به صرفه می باشد و هم زمان مشخصی دارد و خیال مسافر راحت است. البته یک موردی که در مورد بلیط های چارتری باید ذکر شود این است که قابل برگشت نمی باشد پس در انتخاب زمان پرواز دقت کنید.
یک موردی که باعث می شود بلیط را ارزان تر خریداری؛کنید تهیه بلیط در لحظه ی آخر می باشد. دلیل این کار چیست؟ بعضی از مواقع پیش می آید که تمام بلیط های آژانس هواپیمایی به فروش نرفته است و آژانس برای این که صندلی های خود را خالی نگذارد مجبور به نصف قیمت کردن بلیط های چارتری خود می شود تا صندلی های پرواز پر شود، پس این نکته را در نظر داشته باشید.
راه آسان برای تهیه بلیط یک جستجوی ساده در سایت های رزرو بلیط می باشد. در این سایت ها به شما لیست تمامی پروازها و خطوط و همچنین کل قیمت ها را از ارزان تا گران ارائه می دهند. یکی از سایت های معتبری که شما را می تواند در این امر با صبر هر چه تمام تر کمک کند سایت زورق می باشد.
در این سایت می توانید بلیط هواپیما مورد نظر خود را انتخاب کرده و با صرف تنها چند دقیقه با رضایت هر چه تمام تر تهیه نمایید.
با آرزوی پروازی دلنشین بر فراز آسمان ها

چگونه بلیط تهیه کنیم؟

تهیه ی بلیط هواپیما سابق بر این از طریق آژانس های هواپیمایی انجام می شد، گذشته از این که دردسر های خود را داشت گاهی متوجه ضرر در خرید بلیط ها شده اید.
بیایید یک مروری به روند خرید بلیط از طریق آژانس ها بکنیم. ابتدای به امر باید یک آژانس هواپیمایی خوب و معتبر جستجو می کردید که البته نزدیک محل زندگیتان باشد. گاهی اوقات پیش آمده بود که آژانس هواپیمایی نزدیک محل زندگیتان پیدا نکنید بنابراین مجبور به طی مسیری برای رفتن به آن جا بوده اید.
حال از این مسئله بگذریم که چقدر در ترافیک مانده اید تا به مقصد برسید و این خود اتلاف وقت به حساب می آید. سپس باید در آژانس هواپیمایی منتظر کانترها بمانید تا آماده ی پاسخگویی به شما باشند، حال باید مقصد را به آن ها اطلاع دهید.
کانترها به دنبال صندلی خالی برای شما می گردند، اگر جای خالی توانستند پیدا کنند که مراحل کار تهیه ی بلیط برای شما انجام می شود. در غیر این صورت در آژانس های دیگر به دنبال بلیط چارتری برای شما میگردند، این خود باعث اتلاف وقت می شود و گاها با قیمت بیشتری مجبور به تهیه ی بلیط می شوید.
حال ما به شما راه حل آسان تری را ارائه می دهیم، استفاده از سایت هایی که خود شما را در امر رزرو بلیط کمک می کنند و مقرون به صرفه هستند و از همه مهم تر در وقت شما صرفه جویی می شود و خیلی آسان در خانه به تهیه ی بلیط می پردازید. پیشنهاد ما به شما استفاده از سایت معتبر گردشگری زورق برای انجام این امور می باشد. این سایت شما را در امر تهیه بلیط ارزان و سایر موارد نیز راهنمایی می کند.
مشهد؛ شهر گنبد طلایی. شهرکبوترهای حرم و صحن و امام غریب. این شهر به دلیل وجود امام عزیزمان هر فصلی از سال دارای مسافران زیادی می باشد. خرید بلیط هواپیما مشهد برای این شهر یک مقدار سخت می باشد مخصوصا اگر بخواهید ارزان نیز باشد.
علاوه بر هموطنان عزیزمان، سایر شیعه های دنیا نیز برای زیارت امام رضا (ع) نیز عازم این شهر می شوند. به همین دلیل باید فصلی را انتخاب کنید که هم خلوت تر باشد هم ارزان تر.
پیشنهاد ما به شما آخرین فصل سال می باشد که همه مشغول تدارک کارهای سال جدید می باشند و سفر زیاد در این فصل انجام نمی پذیرد.
امیدواریم با ذکر این نکته ها و معرفی سایت های گردشگری به شما در این امر یاری کرده باشیم.
نائب الزیاره ی ما باشید، التماس دعا.

photo_2016-08-07_16-08-23 بلیط هواپیما را به موقع خرید کنید photo_2016-08-07_16-08-29 بلیط هواپیما را به موقع خرید کنید

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *