رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ آذر ۱۳۹۳

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در خانه ملک مشهد

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۰۹/۱۰-به گزارش خبرگزاری پانا، نمایشگاه صنایع دستی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی و گروه هنری سرزمین من در مرکز آفرینش و پژوهش هنرهای سنتی (خانه تاریخی ملک) در مشهد مقدس برگزار شده است.

این نمایشگاه ساعت ۱۷روز یکشنبه۹ آذرماه جاری در خانه ملک افتتاحگردید . این نمایشگاه از ۹ لغایت ۲۰ آذرماه جاری در خانه ملک برگزار و علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به خانه تاریخی ملک واقع در خیابان حضرت امام خمینی (ره )، مراجعه کنند.
مدیر مجموعه تاریخی خانه ملک گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه آثار صنایع دستی سطح کشور است
محسن بیوکی افزود: این نمایشگاه که با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیز گروه هنری «سرزمین من» افتتاح شده است، با هدف ارائه آثار هنرمندان در خصوص صنایع دستی در سطح کشور و نیز فروش آن‌ها همراه است.
وی ادامه داد: صنایع دستی که در این نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار گرفته، شامل آثار گلیم، اجسام چوبی، سفال، میناکاری، مصنوعات چرمی، شیشه، معرق چوب است.
مدیر مجموعه تاریخی خانه ملک تصریح کرد: این نمایشگاه از ۹ آذرماه ساعت ۱۷ و تا۲۰ آذر ماه هر روز در دو نوبت صبح ساعت ۸ الی ۱۴ و بعدازظهر ۱۶ الی ۱۹ دایر است.
مدیر مجموعه تاریخی خانه ملک در ادامه بیان کرد: آثار ارائه شده در این نمایشگاه، کالاهایی است که از کیفیت و قیمت خوبی برخوردار هستند.
وی تصریح کرد: با همکاری‌ها و حمایت‌های صورت‌گرفته از سوی اداره میراث فرهنگی، سعی بر آن بود که علاوه بر هنرمندان خراسانی، از هنرمندان سایر استان‌ها نیز حمایت شود.
1148 برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در خانه ملک مشهد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *