رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ فروردین ۱۳۹۳

برگزاری نشست تخصصی موزه داری در تخت جمشید

اشتراک گذاری

۱۳۹۳/۰۱/۲۷ – تهران – ایرنا – مدیر اجرایی مجموعه جهانی تخت جمشید از برگزاری نشست تخصصی اخلاق حرفه ای موزه داری در میراث فرهنگی خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس ، مسعود رضایی منفرد گفت: این همایش به همت بنیاد پژوهشی پارسه- پاسارگاد، دانشگاه هنر تهران و دانشگاه هنر شیراز و موسسه جهانی ایکوم برگزار می شود.

وی افزود: این نشست تخصصی با حضور رئیس کمیته اخلاق حرفه ای شورای بین المللی ایکوم ( سازمان جهانی موزه ها) دکتر مارتین شارر، و تنی چند از صاحبنظران، پژوهشگران، متخصصان و دانشجویان این حوزه، در مجموعه جهانی تخت جمشید برگزار می شود.

این مقام مسئول افزود: سخنران ویژه ی این مراسم دکتر مارتین شارر است و همچنین روند تکامل موزه تخت جمشید، سیر مرمت در تخت جمشید و مطالعات صورت گرفته در حوزه پارسه از دیگر محورهای مورد بحث در این همایش می باشد که توسط کارشناسان پایگاه میراث جهانی پارسه- پاسارگاد و دانشگاه های هنر شیراز و تهران ارائه می شود.

بنا بر گزارش دریافتی از بنیاد پژوهشی پارسه- پاسارگاد ، این نشست تخصصی در روز پنج شنبه، ۲۸ فروردین ماه سال جاری از ساعت ۱۵ لغایت ۱۹ برگزار می شود.

از صاحب نظران و علاقمندان حوزه میراث فرهنگی نیز برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.

81124048-5627006 برگزاری نشست تخصصی موزه داری در تخت جمشید

           
 

نظر کاربران :

  • رها مسعودی

    این نشست هم برگزار شدو هیچ کاری برای تخت جمشید نکردن..ما داریم از نزدیک همه چیو میبینیم

    ۳۰ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *