رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۵ فروردین ۱۳۹۳

برپایی جشنواره نقاشی با موضوع مهربانی با طبیعت

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۱/۲۵ – تهران – ایرنا – نخستین جشنواره نقاشی با موضوع مهربانی با طبیعت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار تجسمی ایرنا، این رویداد هنری به همت فرهنگسرای ابن سینا، شهرداری و آموزش و پرورش منطقه ۲، و برخی تشکل های غیر دولتی از ۲۵فروردین جاری درسطح مدارس ابتدائی تهران برگزار می شود.

در راستای تنویر افکار عمومی درباره یوزپلنگ ایرانی و ارتقای آشنایی عموم با این گونه، و نیز ضرورت حفاظت از آن ها، که به رغم تلاشهای حفاظتی انجام شده، به دلیل شکار بی رویه توسط انسان در ایران در دهه حاضر این حیوان را در پرمخاطره آمیز ترین دوران خود از لحاظ جمعیت قرار داده است.

با همت شهرداری و آموزش و پرورش منطقه دو ونیز فرهنگسرای ابن سینا، انجمن یوزپلنگ ایرانی، پرو ژه حفاظت از یوز پلنگ آسیایی، صندوق حفاظت از یوز پلنگ ccf و برخی دیگر از تشکل های غیر دولتی، نخستین جشنواره نقاشی مهربانی با طبیعت یوزپلنگ ایرانی، در سطح مدارس تهران از دوشنبه ۲۵ فروردین ماه آغاز و تا آخر اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.

دعوت از محیط بانان یوز پلنگ ایرانی، و نیز حضوربرخی چهره های فرهنگی هنری و ورزشی، بر پایی نمایشگاهی از آثار منتخب، و اهداء جایزه و تقدیرنامه به نفرات برگزیده از برنامه های تدارک دیده شده مراسم اختتامیه این جشنواره که در هفته اول خرداد ماه برگزار خواهد شد،می باشد.

81120564-5621386 برپایی جشنواره نقاشی با موضوع مهربانی با طبیعت

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *