رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱ مهر ۱۳۹۴

برج آزادی ترک نخورده است

اشتراک گذاری

تاریخ خبر: ۱۳۹۴/۰۷/۰۱- تهران – ایرنا – مدیر اجرایی برج آزادی بابیان اینکه برج آزادی تهران ترک نخورده گفت: این خبر صحت ندارد و دروغ است.
برج آزادی ترک نخورده است
علی سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برخی اتفاقات در میراث فرهنگی طبیعی است تاکید کرد: ترک های درز سنگ ها یا ملات میان آنها بر اساس شرایط آب و هوایی، فرسایشی طبیعی است و هیچ ترکی که معنای تخریب یا ایجاد اشکال باشد وجود ندارد.
وی افزود: رسانه ها باید برای حفظ این آثار کمک کنند نه اینکه با انتشار اخبار دروغی شرایطی را برای سو استفاده و بهره برداری نادرست رسانه های غربی فراهم شود.
سلطانی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری و شهرداری تهران مرمت برج آزادی را در دستور کار خود قرار داده اند تصریح کرد: شهرداری تهران مرمت محوطه را آغاز کرده و مطالعات مرمت بدنه انجام و در انتظار تامین اعتبار برای شروع کار هستیم.
وی با بیان اینکه برج آزادی زیر مجموعه بنیاد رودکی و تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است افزود: با استادان کاشی کار ایرانی که دارای رتبه های بین المللی هستند تا با تخصیص اعتبار و رعایت تمام جوانب استاندارد کار مرمت بدنه نیز آغاز شود.
مدیر اجرایی برج آزادی تاکید کرد: تامین اعتبار مرمت هر روز که زودتر انجام شود برج آزادی آسیب کمتر خواهد دید و مرمت آن زودتر آغاز می شود.
وی با اشاره به سخنان مهندس حقیقی سرپرست پروژه در زمان ساخت برج آزادی گفت: حقیقی ۴۰۰ سال استوار بودن برج را تایید کرده اما باید بر اساس تغییر شرایط آب و هوایی در نگهداشت آن تلاش کنیم.
صبح امروز خبرهایی مبنی بر ترک خوردن بدنه برج آزادی در برخی رسانه ها و پایگاه هایی خبری منتشر شد که واکنش هایی نیز را در پی داشت.

81770463-70181660 برج آزادی ترک نخورده است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *