جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

برتری گیلان در برنامه‌نویسی وب و موبایل در حوزه‌ گردشگری

تاریخ بروزرسانی :
۳۱ مرداد ۱۳۹۵

مجید متقی‌طلب با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه برنامه‌نویسی وب و موبایل در حوزه گردشگری اظهار کرد: این رقابت با حضور شرکت‌کنندگان به کار خود در رشت پایان داد.
وی با بیان اینکه رقابت مذکور به مدت سه روز در پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد، افزود: بالغ بر ۷۰ نفر از جوانان خلاق و فناور کشور در قالب ۱۳ تیم در ماراتن برنامه‌نویسی وب و موبایل در حوزه گردشگری شرکت کردند.
رئیس پارک علم و فناوری گیلان با قدردانی از مسابقه‌دهندگان و دست‌اندرکاران، گفت: با وجود کمبود امکانات در این سه روز با جدیت و پشتکار تلاش کردند.
وی با ابراز امیدواری از حمایت مسؤولان، تصریح کرد: امیدواریم با توجه و حمایت مسؤولان گیلان شاهد برگزاری باشکوه‌تر اینگونه مراسم‌ها در آینده باشیم.
متقی‌طلب برگزاری مسابقه مذکور را با حضور مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان ذکر کرد.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری رقابت مذکور نشانه جدیت مسؤولان در حوزه اشتغال‌زایی و حمایت از جوانان خلاق و صاحب ایده استان است.
این مسؤول حضور پژوهشگاه توسعه فناوری‌های پیشرفته خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان حامی رویداد مذکور را مرهون تلاش مسؤول افتای استان دانست.
وی یادآور شد: پژوهشگاه مذکور برای تجاری‌سازی ایده‌های جوانان همواره یاور پارک علم و فناوری بوده و امیدواریم بتوانیم برنامه‌های آینده را با امکانات شایسته‌تری برگزار کنیم.
متقی‌طلب به موفقیت تیم گیلان در رقابت‌های مذکور اشاره کرد و گفت: کارشناسان داوری از مجموع تیم‌ها سه تیم را به عنوان تیم‌های برتر انتخاب کردند.
وی اضافه کرد: تیم فکربکر گیلان با همراهی فرشاد نعمت‌دوست، محمد حسین مزروعی و نیما صابری و با عنوان پروژه «میرزابلد، پشتیبان هوشمند سفر گیلان» رتبه نخست را کسب کرد.
رئیس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به اینکه تیم «وال‌کو» مشهد در رقابت‌های مذکور دوم شد، اظهار کرد: محمدحسین محمدی، محمد براتی، جواد وطن‌دوست و احمد آذرنیا اعضای این تیم بودند که با عنوان پروژه «خانک، اجاره منزل، سوئیت» دوم شدند.
وی تیم سوم مسابقات مذکور را Nerds on Js از گیلان معرفی کرد و یادآور شد: اعضای این تیم آرتاخانقلی‌زاده، آژند مددعلی‌زاد و مهران مژده با عنوان پروژه «معرفی راهنمای سفر و برنامه‌ریزی» بودند.
IMG09205951 برتری گیلان در برنامه‌نویسی وب و موبایل در حوزه‌ گردشگری

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد