رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۸ فروردین ۱۴۰۳

با جاذبه های گردشگری کیش آشنا شوید

اشتراک گذاری

جاذبه های گردشگری کیش آنقدر متنوع است که شاید نتوان با یک مسافرت دو یا سه روزه از تمامی آن‌ها دیدن کرد. سفر خود را با خواندن این مقاله با آگاهی آغاز کنید.
متن: شک ندارم جزیره کیش هر چقدر هم که دور افتاده می‌شد باز هم مسافران زیادی برای سفر آن را انتخاب می‌کردند. اما چرا کیش باید چنین کششی را برای مسافران خود ایجاد کند. هر شخصی که برای چند روزی در این جزیره پا بگذارد با جاذبه های گردشگری کیش پر از خاطره می‌شود. این خاطرات را برای عزیزانش تعریف و آنان را ترغیب به چنین سفری در این جزیره می‌کند. حتما دلایلی دارد. زندگی در شهرهای شلوغ امانمان را بریده؛ می‌خواهیم برای چند روز هم که شده هم هوای خوب تنفس کنیم و هم آرامش به دست آوریم و با جاهای دیدنی کیش آشنا شویم.

جاهای دیدنی کیش با جاذبه های گردشگری کیش آشنا شوید

معرفی تفریحات هیجانی کیش

یکی از قدرت‌های این جزیره برای جذب مسافر، وجود تفریح‌های زیادی است که حس آدرنالین را در شما ایجاد کند. حتما تجربه تفریحات هیجان‌انگیز را داشته‌اید. هر فردی بر اساس شجاعت و جسارت خود تجربه حس هیجان را داشته است. اما مهم‌ترین تفریحات هیجانی کیش، ورزش‌ها و تفریح‌های آبی آن است. جزیره بودن خود یک امتیاز برای به راه انداختن ورزش‌های آبی بدون دردسر است. پس یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کیش ، ورزش‌هایی است که بر روی آب انجام می‌شود.
اگر شنا کردن در اعماق دریا برای شما جالب است، و البته تجربه شنا در عمق را داشته‌اید، غواصی را فراموش نکنید. شنا کردن در میان آب‌های دریای جنوب و تماشای بازیگوشی ماهی‌ها فرصت جالبی برای تجربه این حس ناب است.
اما اگر شنا کردن در آب‌های عمیق را آموزش ندیده باشید، این پایان راه نیست. ورزش‌هایی روی آب در جزیره آن‌قدر تنوع دارند که شما را در هر روز از سفرتان می‌تواند سرگرم کند.
در جزیره کیش پلاژهای ویژه آقایان و بانوان به صورت مجزا وجود دارند که می‌توانید هم شنا کنید و هم بر روی تخت‌های مخصوص دراز بکشید و آفتاب بگیرید.
پارک آبی کیش یا تم پارک آبی اوشن هم برای آقایان و هم برای بانوان در ساعاتی در طی روز با سرویس رایگان شما را به یک روز هیجانی دعوت می‌کند. حرکت این سرویس‌ها توسط وبسایت اصلی پارک آبی به صورت روزانه اعلام می‌شود.
ورزش‌های دیگری مانند پاراسل، جت اسکی، فلای برد، کیبل اسکی نیز شور و هیجان را برای شما ایجاد می‌کند.

جاهای دیدنی کیش با جاذبه های گردشگری کیش آشنا شوید

معرفی تفریحات تاریخی کیش
با گردش در این اماکن با تاریخ کهن کیش آشنا شوید. در صورتی که با تور به جزیره کیش سفر کنید، مطمئنا لیدر شما بخش‌های تاریخی کیش را به شما معرفی می‌کند و تاریخچه آن را برای شما توضیح می‌دهد.
روستای باغو کیش، خانه مردم شناسی، شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز، درخت سبز کیش از قدیمی‌ترین فضاهای جزیره هستند که هنوز بوی کهنه تاریخ می‌دهند.
البته نخلستان‌های جزیره هم از قدیمی‌ترین پوشش گیاهی کیش هستند که روز به روز از تعداد و عمر آن‌ها به دلیل بی‌توجهی کم می‌شود. به نظرم تا دیر نشده به دیدن این نخلستان‌های زیبا بروید. درخت‌های نخل سالیان سال است با آفتاب پر مهر جزیره رشد کرده و گرما را به جان خریده‌اند.
در این اماکن غرق در آرامش شوید
جزیره کیش به دلیل قوانینی که دارد احساس عمیقی از آرامش را به شما می‌رساند. در خیابان‌های این جزیره بوق زدن ممنوع است. تردد کم ماشین هم برای این موضوع بی دلیل نیست. اما کیش دارای پارک‌های ساحلی بی‌نظیری است که با قدم زدم در آن دقایقی را برای خود بگذرانید. این پارک‌ها دارای سایه‌بان‌هایی هم هست. با توجه به شرایط آب و هوایی جزیره کیش، تابش نور خورشید در طول سال همیشگی است. بنابراین زمانی که احساس کردید نور خورشید شما را اذیت می‌کند می‌توانید در زیر این سایبان‌ها استراحت کنید و خنک شوید.
پارک ساحلی سیمرغ در جنوب شرقی جزیره ساخته شده. نماد معروف این پارک ساحلی کیش، مجسمه سیمرغ است که با رنگ سفید خود از دور نمایان می‌شود.
پارک‌های ساحلی دیگری مانند پارک مرد ماهیگیر، پارک ساحلی میرمهنا، پارک ساحلی مرجان از دیگر فضاهای آرامش بخش جزیره است که پیشنهاد می‌کنیم حتما از این جاذبه های گردشگری کیش دیدن کنید.
اما در قسمت شرقی جزیره، در نزدیکی پلاژ آقایان پارک ساحلی نارگیل کیش قرار دارد. نامگذاری این پارک بی علت نبوده، در این قسمت از جزیره درختان نارگیل وجود دارد. همانطور که می‌دانید این میوه خوشمزه در مناطق گرم رشد می‌کند. وجود آلاچیق‌های متعدد باعث آسایش بیشتر مسافران می‌شود.
زیباترین غروب آفتاب را در کنار کشتی یونانی شاهد شوید. این جاذبه دیدنی زیبا در قسمت غربی جزیره قرار دارد. تلفیق زیبای رنگ نارنجی و زرد نور خورشید در هنگام غروب آفتاب بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس منظره زیبایی را ایجاد می‌کند که در ذهنتان به بهترین شکل ثبت می‌شود.

 

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *