رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ تیر ۱۳۹۶

باید بستر مناسب برای استقبال از گردشگران فراهم شود

لینک این مطلب کپی شد!

علی قبادی معاون برنامه ریزی فرمانداری کرمانشاه، چهارشنبه (۲۸ تیر) در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان که در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: استان کرمانشاه پتانسیل های زیادی در حوزه گردشگری دارد که باید از آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ موقعیت جغرافیایی و آب و هوای متنوع هر ساله تعداد قابل توجهی از گردشگران در ایام تعطیل بهار و تابستان استان کرمانشاه را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می کنند، افزود: باید بستر مناسب برای استقبال از گردشگران فراهم شود.

قبادی، با بیان اینکه تاکنون دو جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان در فرمانداری برگزار شده است، اظهار کرد: نخستین جلسه این ستاد ۱۰ روز پیش برگزار شد و امروز نیز دومین جلسه آن برگزار شد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری کرمانشاه، هدف ستاد خدمات سفر را رفاه گردشگران اعلام کرد و تصریح کرد: با هماهنگی ادارات برای اسکان مسافرین تابستانی از ظرفیت های مساجد، مدارس و مهمان سرا های ادارات استفاده می کنیم.

به گفته وی پیش بینی می شود امسال مهمانان بیشتری نسبت به سال قبل از جاذبه های دیدنی شهر کرمانشاه بازدید کنند، و برای رفاه گردشگران ضروری است اکیب های نظارتی بر روند فعالیت رستوران ها و مراکز توزیع غذا نظارت کافی داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.

قبادی، با اشاره به اینکه جاذبه های روستایی کرمانشاه بی نظیر است، عنوان کرد: روستای کرم بست که در منطقه بیلوار قرار دارد با توجه به پتانسیل طبیعی بالا، کشاورزی قوی و صنایع دستی که در آنجا وجود دارد می تواند محور گردشگری قرار بگیرد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری کرمانشاه، با بیان اینکه صدا و سیما و سایر رسانه ها باید جاذبه های گردشگری کرمانشاه را به مردم بشناسانند، مطرح کرد: تا زمانی که مردم از وجود جاذبه های گردشگری کرمانشاه با خبر نشوند قطعا صنعت گردشگری در کرمانشاه پیشرفت نخواهد کرد.

وی در پایان سخنانش، یادآور شد: مسافران و گردشگرانی که دچار مشکلاتی شدند می توانند به ایستگاه های امدادی مراجعه کنند و یا با شماره های ۰۹۶۶۲ و ۰۸۳۳۸۲۳۸۳۵۴ جهت ارائه خدمات تماس حاصل کنند.

 باید بستر مناسب برای استقبال از گردشگران فراهم شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *