رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ تیر ۱۳۹۴

باشگاه تیراندازی با کمان توچال

لینک این مطلب کپی شد!

باشگاه تیراندازی با کمان توچال در سال ۱۳۸۰ به پیشنهاد مدیریت وقت، جناب آقای مهندس محلوج‌چی و معاونت فنی ایشان جناب آقای مهندس حبیبی با مدیریت آقای اسدالله اسدی (بخش آقایان) و خانم فرزانه همتی (بخش بانوان) در مجتمع فرهنگی ورزشی تله کابین توچال افتتاح شد.

باشگاه تیراندازی با کمان توچال در راستای گسترش ورزش تیراندازی با کمان بیش از ۱۳۰۰ کماندار را در طول سالهای فعالیت خود در دوره‌های آموزشی مقدماتی و تکمیلی زیر نظر مربیان رسمی فدراسیون آموزش داده که از میان آنها تعدادی در مراکز و باشگاه‌های دیگر به عنوان مربی و یا تیرانداز مشغول فعالیت هستند. هم اکنون بیش از ۳۴۰ کماندار عضو ثابت باشگاه هستند و به صورت فعال از امکانات باشگاه استفاده می‌کنند.

در سالهای ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ بیشترین نفرات تیم ملی از اعضای باشگاه تیراندازی با کمان توچال بودند. در همان سالها باشگاه توچال با چهار تیم در مسابقات لیگ استان تهران حضور داشت. که لیست اعضای تیمها و مقامهای کسب شده به صورت زیر می‌باشد.

آدرس جدید باشگاه: انتهای خیابان ولنجک داخل مجموعه فرهنگی ورزشی تله کابین توچال ۵۰۰ متربالاتر از پارکینگ مجموعه توچال سمت چپ باشگاه تیراندازی باکمان توچال

2178 باشگاه تیراندازی با کمان توچال

2179 باشگاه تیراندازی با کمان توچال

2180 باشگاه تیراندازی با کمان توچال

2181 باشگاه تیراندازی با کمان توچال

2182 باشگاه تیراندازی با کمان توچال

2183 باشگاه تیراندازی با کمان توچال

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *