جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بازار گردشگری در احاطه تلفن‌های همراه

تاریخ بروزرسانی :
۷ دی ۱۳۹۳

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۰/۰۷-دنیای اقتصاد :تحقیقات نشان می‌دهد با توجه به افزایش مصرف انواع موبایل هوشمند، شرکت‌های بازاریابی گردشگری نیز فرصت بیشتری برای برقراری ارتباط با مشتریان خود یافته و فناوری‌های موبایل بیش از هر ابزار هوشمند دیگر، بازار گردشگری و سفر را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری میراث فرهنگی، طبق بررسی‌ای که از سوی موسسه مطالعات سفر «اکسپدیا مدیا» صورت گرفت، امروزه مخاطبان و مشتریان موبایل در سفرها به مراتب بیشتر از مسافران همراه با PC است و ۶ درصد از تمام رزرو هتل و بلیت و خدمات مسافرتی توسط موبایل‌ها و با استفاده از تلفن‌های هوشمند صورت می‌گیرد.
طبق همین بررسی‌ها در آمریکا استفاده از سیستم‌های آنلاین در سال ۲۰۱۴ دست کم ۹ درصد افزایش داشته است و میزان پول در گردش از طریق این موبایل‌ها دوبرابر بیشتر از روش‌ها و سیستم‌های دیگر آنلاین است.
تعداد دارندگان تلفن همراه حدود ۲۲ تا ۳۶ درصد رشد سالانه داشته و ۳۳ درصد از خانواده‌های آمریکایی دارای ۵ دستگاه یا بیشتر در خانه‌های خود هستند.
از مجموع ۱۵۶ میلیون جمعیت درگیر با محتویات سفرهای آنلاین حدود ۱۰۴ میلیون نفر به اطلاعات مسافرتی از طریق موبایل دسترسی دارند؛ درحالی که تنها ۵۲ میلیون نفر از کامپیوترهای خود استفاده می‌کنند.
همچنین استفاده از موبایل برای همه انواع رزروها از بلیت گرفته تا هتل همه را دربرمی‌گیرد که مجموعا برابر با حدود ۷۰ درصد از رزرو بلیت در همه پایانه‌های خطوط مسافرتی یا رزرو هتل‌ها است.
استفاده‌کنندگان از تلفن همراه، در مقایسه با کل ۶۰ درصد افزایش در بازدیدکنندگان از سایت‌های مرتبط با سفر، بیش از ۳۹ درصد افزایش داشته است و استفاده‌کنندگان از تبلت حدود ۳۰ درصد رشد داشته‌اند. این تحقیق همچنین نشان داده است که مسافران با هدف سفرهای تجملی و لوکس بیش از سایرین از تلفن همراه برای رزرو و خرید خدمات گردشگری استفاده می‌کنند که در سال آینده نیز افزایش می‌یابد.

132 بازار گردشگری در احاطه تلفن‌های همراه

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *