جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران می باشد که در حوالی جنوب تهران است و می توانید پارچه دلخواهتان را با قیمتی مناسب تر از هر نقطه در اینجا پیدا کنید .با انواع مراکز خرید و پاساژهای مختلف تهران که تازه ساخته شدند، نام بازارهای قدیمی همچون عبدل آباد کمتر به گوش می‌خورد. با وجودی که در اینجا خبری از محیط لوکس و لاکچری پاساژهای بالاشهر نیست، اما به واسطه جنس باکیفیت و قیمت ارزان، یکی از نام آشناترین بازارهایی است که قدیمی‌ها آن را خوب می‌شناسند.

بازار عبدل آباد9 بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران

 

جالب است بدانید قدمت این محله به بیش از ۷۰ سال می‌رسد. بازار در محله عبدل آباد قرار دارد و به بازار ارزان فروشان یا بازارچه احسانی معروف است. در دهه ۳۰ بازار عبدل آباد جزو محدوده روستانشینان بود که در مجاورت شهر ری و ساوه قرار داشت. اما با گسترش شهر تهران، این محله هم جزو مناطق جنوب تهران شد. مرکز خرید عبدل آباد در جنوب تهران در منطقه ۱۹ قرار گرفته است. بازار، نام محله، یعنی عبدل آباد را دارد.برای رسیدن به آن باید به بزرگراه نواب صفوی، بزرگراه جوانه، شهرک شکوفه، خیابان احسانی برویم.در انتهای این مطلب چگونگی دسترسی به این بازار را برایتان مطرح کرده ایم .

بازار عبدل آباد4 بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران

خرید پارچه و پوشاک در بازار عبدل آباد

اگر مترو عبدل آباد را برای رسیدن به این بازار انتخاب کردید، به محض بیرون آمدن از مترو با دستفروشانی روبه‌رو می‌شوید که انواع خوراکی و غذا، شلوار، جین، کیف و کفش و… در بساط‌شان پهن کردند و فریاد حراجی می‌زنند. با کمی پیاده روی ابتدا به بازار پرده فروشی می‌رسید. تک و توک دست فروشانی در کنار خیابان هنوز بساط‌شان را پهن کردند. در اینجا انواع پرده زبرا، کرکره‌ای، لوازم پرده، خدمات نصب پرده و… را می‌توانید به راحتی و با تنوع بالایی پیدا کنید. این بازار در خیابان گلاویز و خیابان زنهاری قرار گرفته است. کمی جلوتر که بروید، مغازه‌های پوشاک به شما چشمک خواهند زد. اگر از خیاط‌کاران معروف و کاربلد، آدرس یک بازار پارچه فروشی خوب را بپرسید، بدون شک، بازار پارچه عبدل آباد در لیست بازارهایی است که به شما می‌گویند. این بازار از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین بازارهای تهران است که به پارچه‌های متنوع و مختلفی که دارد، معروف است.

بازار عبدل آباد1 بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران
پارچه‌ها به صورت متری، کیلویی و تکه‌ای در عبدل آباد به فروش می‌رسد. احتمالا بدانید که خرید پارچه‌های متری قیمت بیشتری دارد در حالی که شما می‌توانید همان مقدار پارچه را به صورت کیلویی و با قیمتی به صرفه‌تر خریداری کنید. بنابراین، در صورتی که مزون لباس دارید، خیاط هستید، طراح لباس بوده و یا به دنبال خرید عمده پارچه هستید، بازار عبدل آباد محلی به صرفه و متنوع برای خرید جنس و قیمتی است که مدنظرتان دارید. حتی لباس‌های زنانه و بچگانه، کیف و کفش و … را نیز در طرح‌ها و نقش‌های مختلف در اینجا می‌توانید پیدا کرده و به صورت تک یا عمده خریداری کنید. در عبدل آباد، وارد بورس پارچه و لباس می‌شوید که ارزان‌تر و باکیفیت‌تر از آن را در جای دیگری از تهران پیدا نخواهید کرد.

دست نیافتنی‌ترین مدل‌ها را می‌توانید در عبدل آباد پیدا کنید. انواع پارچه در رنگ و جنس‌ مختلف ساتن، گیپور، حریر، نخی، پنبه‌ای، تترون، پارچه چادری، پارچه متقال و… همگی در بازار بزرگ عبدل آباد وجود دارد.پیشهاد می‌کنیم اگر قصد خرید پرده دارید و می‌خواهید طرح لوکس و زیبایی برای پرده‌‌های خانه داشته باشید، منبع پارچه پرده را در بازار عبدل آباد تهران پیدا کنید. به اینجا آمده و از طرح‌های متنوع و شیک پارچه‌های پرده‌ای دیدن کنید. هم مرغوب است و هم باکیفیت!

بازار عبدل آباد بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران

بازار مبل عبدل آباد

یکی از پرطرفدارترین قسمت‌های مهم بازار عبدل آباد، مربوط به بازار مبل است. در اینجا می‌توانید همه نوع مبل زیبا و شیک با قیمت مناسب پیدا کنید که خانه یا فضای کارتان را زیباتر کند. انواع مبل‌ از جمله مبل راحتی، کلاسیک، استیل، اداری، مبلمان چوبی، حتی میز و صندلی را می‌توانید در اینجا با تنوع‌های فوق‌العاده مشاهده کنید. از انواع بازارهای مبل در تهران، بازار مبل عبدل آباد بوده که یکی از ارزان‌ترین مراکز فروش مبل است.

اینجا فقط بازار خرید مبل نیست. در صورتی که می‌خواهید مبلمان‌تان را تعمیر کنید و یا مبل دست دوم خریداری کنید، در اینجا می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفتید، صاحب مبلمان شوید. در اینجا می‌توانید انواع وسایل تزئینی چوبی که با مبلمان نیز ست می‌شود تهیه کنید.

قیمت‌ها در بازار عبدل آباد

علاوه بر کیفیت، عامل دیگری که باعث می‌شود خیال‌تان از گشتن و خرید کردن در این بازار راحت باشد، قیمت است. تمام قیمت‌ها حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد پایین‌تر از هر کجای دیگر در تهران است. اگر شانس با شما یار باشد و به فروشگاهی برسید که آخرین طاق پارچه، همان پارچه مورد نظرتان باشد، احتمالا با تخفیف بیشتری می‌توانید آن را خریداری کنید. در شرایطی که برخی طاقه‌ها تمام شده باشد، فروشنده برای اینکه باقی مانده پارچه نیز سریع‌تر تمام شود، باقی مانده را با قیمت ارزان‌تر حراج می‌گذارد. گاهی این قیمت حتی به نصف هم می‌رسد. خلاصه که آتش به مال خود می‌زنند و با تخفیف‌هایشان یک حال اساسی به خریداران می‌دهند.

البته تک و توک مغازه‌هایی هم می‌توان در آن پیدا کرد که قیمت اجناس‌شان فرقی با فروشگاه‌های دیگر در سایر مناطق تهران ندارد. اما خب به نسبت می‌توان گفت با توجه به ناحیه و منطقه‌ای که قرار گرفته، فروشنده‌ها نمی‌توانند قیمت‌های سرسام آوری همچون مرکز خرید پالادیوم روی اجناس خود بگذارند.

بازار عبدل آباد2 800x451 بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران

مسیرهای دسترسی به بازار عبدل آباد

برای رسیدن به بازار عبدل، راه‌های زیادی دارید.

در صورتی که در شمال تهران هستید، می‌توانید با تاکسی‌ به میدان راه آهن و از آن‌جا به بازار عبدل آباد بروید. از طریق مترو نیز می‌توانید به ایستگاه علی آباد رفته و از آن جا سوار تاکسی‌های عبدل آباد شوید.
در صورتی که از غرب تهران قصد دارید به بازار بروید، خودتان را به میدان آزادی برسانید و از آن جا با تاکسی به بازار بزرگ عبدل آباد بروید. با اتوبوس هم می‌توانید به مترو صادقیه رفته و سپس به پایانه سروری بروید.
از سمت شرق تهران هم سوار مترو شده و ایستگاه امام خمینی پیاده شوید. خط قرمز به سمت کهریزک را سوار شده و در ایستگاه علی آباد پیاده شوید. از آن جا سوار تاکسی عبدل آباد شوید. البته از سه راه تهرانپارس یا سه راه افسریه نیز می‌توانید به ترمینال جنوب و میدان بهمن و در نهایت به بازار برسید.
از سمت جنوب تهران هم به راحتی به نازی آباد رفته و با اتوبوس یا تاکسی به سمت بازار علی آباد حرکت کنید. پیشنهاد رهی نو به شما برای رفتن به بازار بزرگ عبدل آباد، استفاده از خط مترو است. چون هم درگیر شلوغی و ترافیک و پیدا کردن جای پارک نمی‌شوید و هم سریع‌تر به بازار خواهید رسید.
در حال حاضر ایستگاه مترو عبدل آباد در خط سه مترو بوده که با قرار گرفتن بین منطقه ۱۷،۱۸ و ۱۹ محله‌های عبدل آباد، نعمت آباد و شهرک ولیعصر را پوشش می‌دهد. در نتیجه شما از هر نقطه‌ای از تهران که هستید، می‌توانید با طی چند ایستگاه مترو به بازار بزرگ عبدل آباد برسید.

بازار عبدل آباد8 بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران

ساعت کار بازار عبدل آباد

بازار از صبح الطلوع باز است. البته بهتر است ساعت ۱۰، ۱۱ به بعد به بازار بروید که تمام مغازه‌ها باز شده و جلوی دکان‌ها را آب و جارو کرده باشند. این بازار در روزهای تعطیل هم باز است و می‌توانید علاوه بر خرید، خدماتی از جمله دوخت، تعمیرات پوشاک، پرده، ابزار نصب پرده و .. را استفاده کنید.

بازار عبدل آباد از آن دست بازارهای قدیمی و پرجنب و جوشی است که هر کوچه آن به کوچه دیگری می‌رسد. با توجه به تنوعی که این بازار در خرید کالاهایش در اختیارتان قرار داده است، امکان ندارد دست خالی از اینجا بروید. انواع پوشاک دخترانه، پسرانه، مردانه، زنانه، کیف و کفش، انواع پارچه، انواع پرده، مبلمان و میز ناهارخوری و… همه و همه در میان کوچه پس کوچه‌های این بازار بزرگ، پهن شده است. در بازار عبدل آباد می‌توانید محصول مورد نظرتان را با قیمتی ارزان‌تر از سایر پاساژهای تهران با کیفیت مناسب خریداری کنید. عبدل آباد یکی از مراکز خرید و فروش عمده پارچه و پوشاک است. بنابراین اگر خودتان فروشنده هستید، مرکز خرید عبدل آباد می‌تواند منبع مناسبی برای تامین کالاهایتان باشد.

بازار عبدل آباد3 800x508 بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران

بازار عبدل آباد5 بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران

بازار عبدل آباد6 بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *