جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

ایران؛ در رده دوم زیباترین کشورهای جهان

تاریخ بروزرسانی :
۳۱ تیر ۱۳۹۳

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۳/۱۵ – روزنامه “سیدنی مورنینگ هرالد” در فهرست تازه خود شهر “اصفهان” ایران را به عنوان دومین شهر زیبا برای عکاسی در سطح جهان معرفی کرده است.

به گزارش ایران نیوز۲۴، روزنامه “سیدنی مورنینگ هرالد” با اشاره به فهرست کشورهایی که دارای جاذبه های بکر طبیعی و تاریخی برای عکاسی هستند کشور “مراکش” را در صدر فهرست خود قرار داده است و در این باره می نویسد:”از دیوارهای آجری قرمز رنگ خانه ها تا حال و هوای بازار و تا ادویه های رنگی و خوش عطر و طعم مراکش همگی جاذبه هایی برای عکاسی هستند. روسری های آبی رنگ زنان “بدونینی” نیز چشم نواز است.”
این روزنامه استرالیایی پس از مراکش از کشور “ایران” به عنوان دومین کشور جهان که دارای جاذبه های فراوان برای عکاسی است یاد کرده و در این بین “اصفهان” را زیباترین شهر ایران معرفی کرده است. “سیدنی مورنینگ هرالد” در این باره می نویسد:”غروب آفتاب زیبای اصفهان، پل سی و سه پل و نارنجی شدن آن در این لحظه چشم اندازی بی نهایت زیبا را پیش روی هر بیننده ای قرار می دهد. مساجدی چون مسجد “امام” اصفهان و مسجد “نصیرالملک” در شیراز از دیگر مکان های تاریخی زیبا در ایران هستند. باید گفت میدان “نقش جهان” اصفهان واقعا تماشایی است.”
به گزارش تدبیر ، پس از ایران کشورهای “شیلی”، “میانمار”، “روسیه” به دلیل ساختمان های رنگی زیبا، کلیساهای قدیمی در میدان “سنت پترزبورگ”، “چین” به خاطر داشتن جاذبه های طبیعی فراوان، “هندوستان” به دلیل “رنگارنگ” بودن ساختمان و بناها و جشنواره های متعدد مذهبی، “پرو”، “کانادا” و “سوئیس” به عنوان دیگر کشورهایی یاد شده اند که جاذبه های فراوانی برای عکاسی دارند.
261 rzkfnov ایران؛ در رده دوم زیباترین کشورهای جهان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • رها مسعودی

    ایران اگه بهش رسیدگی میشد ب جرات میتونم بگم کشور اول بودیم از نظر جاذبه…شما ببین تو هر استان چقدر اثار تاریخی و هنری وجود داره

    ۱ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد