جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

ایذه می تواند به قطب گردشگری کشور تبدیل شود

تاریخ بروزرسانی :
۱۹ تیر ۱۳۹۸

محسن بهاروند سه شنبه در نشستی با فرماندار ایذه با برشمردن مشکلات راه های ترانزیتی استان از جمله محور اهواز- باغملک- ایذه- دهدز به سمت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: راه آسفالته و با کیفیت یکی از اصلی‌ترین زیر ساخت های لازم برای پیشرفت شهرها محسوب می‌شود اما متاسفانه طرح چهاربانده کردن مسیر مذکور، به رقم ترانزیتی بودن آن، به کندی پیش می‌رود.

ایذه ایذه می تواند به قطب گردشگری کشور تبدیل شود

وی در ادامه بیان مشکلات منطقه به جیره بندی آب در ایذه اشاره و تصریح کرد: تأمین آب شرب ایذه به واسطه فاصله کم با یکی از بزرگترین سدهای کشور، باید با انتقال آب انجام شود و جیره بندی آب در این شهرستان بی معنی است.

رییس خبرگزاری ایرنا خوزستان راه برون رفت از وضعیت فعلی ایذه را توسعه طرح‌های گردشگری دانست و افزود: مشکلات معیشتی منطقه ایذه و باغملک به واسطه کمبود منابع مالی، عدم درآمدزایی و عدم وجود مشاغل پایدار به وجود آمده‌اند.

وی افزود: با توجه به پتانسیل‌های منطقه در بحث‌های گردشگری، وجود مناظر بکر و طبیعی و اماکن تاریخی چند هزار ساله، ایذه با سرمایه‌گذاری در طرح‌های گردشگری می‌تواند به یکی از قطب‌های مهم گردشگری در استان و حتی کشور تبدیل شود.

خبرگزاری ایرنا در پوشش اخبار، کنار مردم ایستاده است

محسن بهاروند با تاکید بر ضرورت افزایش مهارت پوشش خبری و شیوه‌های ارسال خبر گفت: خبرگزاری ایرنا آمادگی دارد کارگاه‌های کوتاه مدت خبرنویسی را برای خبرنگاران شهرستان ایذه برگزار کند.

وی افزود: خبرگزاری ایرنا به عنوان یک رسانه مردمی، مشکلات، نواقص و خوبی‌های این منطقه را پوشش می‌دهد، ایرنا این قابلیت را دارد که برای حل مشکلات مردم در کنار مسئولین باشد تا آنها از ظرفیت موجود در خبرگزاری ایرنا برای کمک به مردم استفاده کنند.

رییس خبرگزاری ایرنا خوزستان با انتقاد از مدیرانی که از پتانسیل ایرنا استفاده نمی‌کنند گفت: ایرنا یک خبرگزاری بین‌المللی و مرجع است و باید از قابلیت این خبرگزاری به نفع نظام استفاده کرد.

وی افزود: اگر بخواهیم کار حرفه‌ای انجام دهیم باید در جهت مثبت از رسانه به عنوان یک سلاح بسیار قوی استفاده کرد، کار ما تزریق امید به جامعه است و در این راه در کنار مردم ایستاده‌ایم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *